Napraattopic deel 127

18-03-2020 13:19 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Absoluut.
doornroosje9 schreef:
29-03-2020 18:22
DOE EENS NIET ! ! !

Afbeelding
Hé, dat ben ik.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
29-03-2020 20:39
Hé, dat ben ik.
Afbeelding
Life is short. Eat dessert first.
Fijn.... de blije boshommel heeft weer een racistisch nest vol ongedierte gevonden waar hij z'n rassentheorieën op los kan laten...
jouw leven is een keuze
Ik ben tegen insecticiden, heb afgelopen week een hommel gereanimeerd, maar soms ben ik opeens voor
God, in plaats van alleen in zijn eigen topics wauwelt die achterlijke incel nu ook zijn hoogdravende bs in andere topics. En is het met me eens. Bah.
Dat topic van die belerende autochtoon die niet fatsoenlijk kan schrijven?
yette schreef:
29-03-2020 21:44
Nee, bzv.
Th∅rdis schreef:
29-03-2020 21:41
Ik ben tegen insecticiden, heb afgelopen week een hommel gereanimeerd, maar soms ben ik opeens voor
1 :heart: Monsanto
jouw leven is een keuze
yette schreef:
29-03-2020 21:44
Neu Corona. Dat Allochtonen zich niet aan de regels zouden houden en dan vooral omdát het allochtonen zijn.....
jouw leven is een keuze
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 30-03-2020 05:40
Reden: Trollen
97.65% gewijzigd
[...]

Dit kun je beter in het mod topic vragen. Of desbetreffend topic staffen.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 30-03-2020 05:40
Reden: Quote verwijderd
60.61% gewijzigd
[...]

Pijler
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 30-03-2020 05:39
90.19% gewijzigd
[...]
Reden: Trollen
97.71% gewijzigd
[...]
Of helemaal verwijderen. Lijkt op aanzetten tot racisme.
70.94% gewijzigd
jouw leven is een keuze
Het topic heeft helemaal niets met racisme te maken, hoe graag jullie dat ook zouden willen.
Voer het debat ipv persoonlijke aanvallen uit te voeren.

Het topic hoort trouwens thuis waar het staat. Het gaat namelijk over de problematiek rond het lockdown-regels omtrent het cotonavirus.
TheMone schreef:
29-03-2020 22:07
Het topic heeft helemaal niets met racisme te maken, hoe graag jullie dat ook zouden willen.
Voer het debat ipv persoonlijke aanvallen uit te voeren.

Het topic hoort trouwens thuis waar het staat. Het gaat namelijk over de problematiek rond het lockdown-regels omtrent het cotonavirus.
Maar wij hebben geen lockdown. Dus bespreek het met landgenoten.
2east schreef:
29-03-2020 21:47
Neu Corona. Dat Allochtonen zich niet aan de regels zouden houden en dan vooral omdát het allochtonen zijn.....
Vooral omdat het allochtone zijn? Je liegt er gewoon op lost? Kan je citeren waar je dat uithaalt?
2east schreef:
29-03-2020 21:47
Ja die bedoel ik. Slordige manier van schrijven en zelfs een fout in de titel. Maar wel willen vertellen wat de regels zijn.
TheMone schreef:
29-03-2020 22:09
Vooral omdat het allochtone zijn? Je liegt er gewoon op lost? Kan je citeren waar je dat uithaalt?
Dit bedoel ik.
Maud*de*Braose schreef:
29-03-2020 21:46
Nee, bzv.

Daar zat ik me ook al aan te ergeren. Negeer die gast gewoon alsjeblieft. Ik snap al niet dat mensen in zijn topics reageren. Maar het met hem eens zijn of op hem reageren in het BZV-topic? Argh!
yette schreef:
29-03-2020 22:14
Dit bedoel ik.
Je hebt inderdaad een punt dat ik slordig schrijf. Komt namelijk omdat ik moet werken tussen deze teksten door en ik mijn tijd hier tot een minimum wil beperken.

Maar goed, slordigheid lijkt mij geen doodszonde toch. En vooral omdat deze teksten toch o zo belangrijk zijn...
anoniem_6643169e3631f wijzigde dit bericht op 29-03-2020 22:16
0.14% gewijzigd
yette schreef:
29-03-2020 22:09
Ja die bedoel ik. Slordige manier van schrijven en zelfs een fout in de titel. Maar wel willen vertellen wat de regels zijn.
Ja. Idd.

Ik vraag me dan altijd af of die mensen dan ook echt in een bruin overhemd, op hun zolderkamertje zitten te typen.... iets arisch boreaals opzoeken op wikipedia, dé bron voor rechts nederland (ja, dat én de dagelijkse standaard), om vervolgens naar oud-Duitsche traditie enorme lappen teks/toespraak te genereren.....
jouw leven is een keuze
TheMone schreef:
29-03-2020 22:16
Je hebt inderdaad een punt dat ik slordig schrijf. Komt namelijk omdat ik moet werken tussen deze teksten door en ik mijn tijd hier tot een minimum wil beperken.

Maar goed, slordigheid lijkt mij geen doodszonde toch. En vooral omdat deze teksten toch o zo belangrijk zijn...
Wanneer je tijd zo kostbaar is, zou dit forum geen prioriteit voor je moeten zijn. Dat kun je beter overlaten aan beroepswaardelozen zoals ik.
TheMone schreef:
29-03-2020 22:16

Ha, het broertje van de hoogdravende incel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven