Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!

zondag 29 maart 2020 om 15:08
En, herkend als beer?Rookgordijn1 schreef: ↑29-03-2020 14:56Die berenjacht vind ik wel geinig. Heb geen knuffelbeer dus heb ik er een getekend.
zondag 29 maart 2020 om 15:43
Daar heb je gelijk in. Denk dat ik het toch maar doeHet-groepje schreef: ↑29-03-2020 14:47Je weet het niet als je het niet koopt.... Doen! Retourneren kan altijd nog.

zondag 29 maart 2020 om 17:38
Ik ben al die mensen die het zonder enige relevante opleiding beter denken te weten dan de deskundigen echt zó zat.
En ook de mensen die de maatregelen niet goed lezen en die moord en brand schreeuwen wanneer je eventjes naar buiten gaat. Die je uitmaken voor asociaal en nog veel erger en je van alles toewensen.
Ik heb géén klachten, controleer iedere dag m'n temperatuur, ik ga alleen naar buiten en ik houd me royaal aan de 1,5 meter afstand. Precies zoals het in de voorwaarden van het RIVM staat dus.
Je mag een frisse neus halen! Het staat er letterlijk!
En ook de mensen die de maatregelen niet goed lezen en die moord en brand schreeuwen wanneer je eventjes naar buiten gaat. Die je uitmaken voor asociaal en nog veel erger en je van alles toewensen.
Ik heb géén klachten, controleer iedere dag m'n temperatuur, ik ga alleen naar buiten en ik houd me royaal aan de 1,5 meter afstand. Precies zoals het in de voorwaarden van het RIVM staat dus.
Je mag een frisse neus halen! Het staat er letterlijk!

zondag 29 maart 2020 om 18:04
[quote=Geraldine post_id=31148551 time=1585062615 user_id=2815]
Hier ff een klein stukje van een van mijn posts van 24 maart gekwoot omdat me ff iets te binnen schiet.
"Jij met je complottheorieën over Corona en mij zo ver brengen dat ik in je enge ideen ben gaan geloven. Je moest maar eens weten dat ik overstuur naar huis ben gegaan en mijn vriend lang erover heeft gedaan om me rustig te krijgen. Ben er klaar mee mevrouw beterweet."
Bij gelegenheid wil ik eventueel graag een keer met deze persoon praten die mij in bepaalde dingen wilde laten geloven. Ik had die dag toevallig een rotdag en door deze uitspraken had ik ineens een echte kutavond en was erg kwaad wat gelukkig allang gezakt is. Maar
misschien laat ik het ook gaan en geef de volgende keer gewoon flink tegengas.
Hier ff een klein stukje van een van mijn posts van 24 maart gekwoot omdat me ff iets te binnen schiet.
"Jij met je complottheorieën over Corona en mij zo ver brengen dat ik in je enge ideen ben gaan geloven. Je moest maar eens weten dat ik overstuur naar huis ben gegaan en mijn vriend lang erover heeft gedaan om me rustig te krijgen. Ben er klaar mee mevrouw beterweet."
Bij gelegenheid wil ik eventueel graag een keer met deze persoon praten die mij in bepaalde dingen wilde laten geloven. Ik had die dag toevallig een rotdag en door deze uitspraken had ik ineens een echte kutavond en was erg kwaad wat gelukkig allang gezakt is. Maar
misschien laat ik het ook gaan en geef de volgende keer gewoon flink tegengas.

maandag 30 maart 2020 om 01:15
Ik vind het echt heel vreemd dat mijn lessen op de muziekschool gewoon door blijven gaan. Ik had vorige week ook les en merkte direct dat 1,5 meter afstand tijdens die lessen totaal niet werkt, bovendien komt de docent met heel veel andere leerlingen in aanraking en het advies is thuis te blijven! Ik ga het niet meer doen. Dan maar les via Skype (mocht ook zei ze).
maandag 30 maart 2020 om 01:57

maandag 30 maart 2020 om 07:52
Echt rot op met je diesel auto gore bloedhond van een vent. Rij ermee weg of zet je motor af echt welk nut heeft het om dat schijt ding onder mijn slaapkamerraam te laten staan met een draaiende motor. Ik wilde nog even slapen.. Mijn interne klok loopt nog op de oude tijd. Rot op met die stomme Kut auto onder mijn raam!!!! Nuuhuuuu

maandag 30 maart 2020 om 08:08
Whut? Wat heftig!Kwebbeltje91 schreef: ↑29-03-2020 18:47Jeetje wat bizar. Zo ben je nog ondanks je leeftijd fit en zo ben je binnen 3 dagen overleden aan dat virus.![]()

maandag 30 maart 2020 om 09:29
Geen idee. Kon hem niet meer officieel aanmelden want er zijn al te veel beren aangemeld. In mijn dorp zag ik er slechts vier aangemeld. Heb hem gewoon achter het raam geplakt.

maandag 30 maart 2020 om 09:30
Teveel beren? Misschien een kromme gedachte maar hoe meer beren hoe leuker toch?Rookgordijn1 schreef: ↑30-03-2020 09:29Geen idee. Kon hem niet meer officieel aanmelden want er zijn al te veel beren aangemeld. In mijn dorp zag ik er slechts vier aangemeld. Heb hem gewoon achter het raam geplakt.
Of denk ik nu stom?
maandag 30 maart 2020 om 09:57
Dan wordt het denk ik te makkelijk. Het is toch iets van een speurtocht?Kwebbeltje91 schreef: ↑30-03-2020 09:30Teveel beren? Misschien een kromme gedachte maar hoe meer beren hoe leuker toch?
Of denk ik nu stom?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

maandag 30 maart 2020 om 09:59
Ik heb geen flauw idee. Ik zag wel wat voorbij komen op facebook maar ik heb zelf geen kinderen natuurlijk

maandag 30 maart 2020 om 10:15
Doe nou niet of ik me aanstel dat ik het raar vindt dat je in je werk onbeschermd bij allerlei mensen op bezoek moet. Snap eigenlijk ook niet dat ze je binnen laten.
Toen ik bij jullie was had je de stoelen ook gezellig naast elkaar gezet. Snap je het dan niet?
Ik denk dat je die buurman die gezellig bij iedereen langs gaat ook gewoon binnen laat. Ook al zeg je van niet.
Ik ben nog jong, mijn vrienden zijn jong, maar wij zijn wél heel consequent. Sorry maar ik ga voorlopig niet naar jullie toe.
Toen ik bij jullie was had je de stoelen ook gezellig naast elkaar gezet. Snap je het dan niet?
Ik denk dat je die buurman die gezellig bij iedereen langs gaat ook gewoon binnen laat. Ook al zeg je van niet.
Ik ben nog jong, mijn vrienden zijn jong, maar wij zijn wél heel consequent. Sorry maar ik ga voorlopig niet naar jullie toe.
Je kunt méér.

maandag 30 maart 2020 om 10:28
De officiële website kon maar een x aantal beren verwerken. Dan staat je beer ook op Google maps. Er zijn iederdaad wel nog Facebookgroepen, misschien kan ik hem daar nog plaatsen.Kwebbeltje91 schreef: ↑30-03-2020 09:30Teveel beren? Misschien een kromme gedachte maar hoe meer beren hoe leuker toch?
Of denk ik nu stom?
maandag 30 maart 2020 om 10:28
Het is maar een gokje. Ben ook te lui om het op te zoeken.Kwebbeltje91 schreef: ↑30-03-2020 09:59Ik heb geen flauw idee. Ik zag wel wat voorbij komen op facebook maar ik heb zelf geen kinderen natuurlijkMaar wat ik ervan begrijp is dat kinderen dan iets te doen hebben ofzo, als ze met hun ouders gaan wandelen.

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

maandag 30 maart 2020 om 10:29
Rookgordijn1 schreef: ↑30-03-2020 10:28De officiële website kon maar een x aantal beren verwerken. Dan staat je beer ook op Google maps. Er zijn iederdaad wel nog Facebookgroepen, misschien kan ik hem daar nog plaatsen.
Ah.. Ja wie weet lukt het daar nog wel inderdaad.