Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
dinsdag 31 maart 2020 om 12:57
Wat een trut ben jij dat jij mij midden op straat gaat uitschelden omdat ik aan de kant ga om zo 1,5 afstand te houden van een oudere mevrouw die haar hondje uitlaat op de niet al te brede stoep. Blijkbaar heb jij vandaag een enorm pesthumeur.
(En ik dacht altijd dat er in mijn gemoedelijke wijkje alleen maar aardige mensen wonen. Wat een desillusie...
)
(En ik dacht altijd dat er in mijn gemoedelijke wijkje alleen maar aardige mensen wonen. Wat een desillusie...

Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.

dinsdag 31 maart 2020 om 13:03
Serengeti schreef: ↑31-03-2020 12:57Wat een trut ben jij dat jij mij midden op straat gaat uitschelden omdat ik aan de kant ga om zo 1,5 afstand te houden van een oudere mevrouw die haar hondje uitlaat op de niet al te brede stoep. Blijkbaar heb jij vandaag een enorm pesthumeur.
(En ik dacht altijd dat er in mijn gemoedelijke wijkje alleen maar aardige mensen wonen. Wat een desillusie...)
Ik was vandaag even in de supermarkt en daar werd middels een bandje omgeroepen welke maatregelen er waren om een en ander veilig te laten verlopen, waaronder afstand houden, maar ook: wees aardig voor elkaar en het personeel.

Dat is blijkbaar een instructie die tegenwoordig apart gegeven moet worden.
dinsdag 31 maart 2020 om 13:28
RikM schreef: ↑31-03-2020 13:03Ik was vandaag even in de supermarkt en daar werd middels een bandje omgeroepen welke maatregelen er waren om een en ander veilig te laten verlopen, waaronder afstand houden, maar ook: wees aardig voor elkaar en het personeel.![]()
Tja. Ik was vanochtend ook in de supermarkt en daar klonk gewoon muziek. Net als anders.
Er hingen wel posters, maar het ging allemaal heel gemoedelijk en relaxed. Vond het wel fijn winkelen.
Het was een grote supermarkt met brede gangpaden en het was rustig, dat scheelt denk ik wel.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
I'm on energy saving mode
dinsdag 31 maart 2020 om 13:36
RikM schreef: ↑31-03-2020 13:03Ik was vandaag even in de supermarkt en daar werd middels een bandje omgeroepen welke maatregelen er waren om een en ander veilig te laten verlopen, waaronder afstand houden, maar ook: wees aardig voor elkaar en het personeel.![]()
Haha inderdaad.

Verder waren de mensen die ik tegenkwam gelukkig wel vriendelijk, er werd relatief veel gegroet.

Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
dinsdag 31 maart 2020 om 14:13
Jazeker. Ik heb vanmorgen naar een ruzie in de Lidl mogen luisteren. Een vrouw die tot drie keer aan een oude man vroeg of ie afstand wilde houden. ''Je moet niet zo zeuren, wijf.'' Die regel is er niet voor niks. Viel me sowieso op dat het de risicogroep is die de regels nogal aan z'n laars lapt (is natuurlijk niet overal zo). Jongeren gingen aan de kant of bleven netjes wachten, de oudere mensen keken niet uit en liepen zowat tegen me aan.RikM schreef: ↑31-03-2020 13:03Ik was vandaag even in de supermarkt en daar werd middels een bandje omgeroepen welke maatregelen er waren om een en ander veilig te laten verlopen, waaronder afstand houden, maar ook: wees aardig voor elkaar en het personeel.![]()

¡Apagando las luces!

dinsdag 31 maart 2020 om 15:18
Al te vaak gedaan. Heeft geen zin. Hij is goed in bed en boekt leuke vakanties en regelt leuke uitjes. (I rest my case)
Ik zeg dus tegenwoordig niks nieuws onder de zon dus en ga verder .. of same old same old, no shit Sherlock zoiets.

dinsdag 31 maart 2020 om 15:21
Bah,wat zijn sommige mensen toch onbeschoft! Ik had echt niet meer beleefd kunnen blijven. Het zegt meer over haar dan over jou. Je hebt niets verkeerd gedaan en je netjes aan de regels gehouden.Serengeti schreef: ↑31-03-2020 12:57Wat een trut ben jij dat jij mij midden op straat gaat uitschelden omdat ik aan de kant ga om zo 1,5 afstand te houden van een oudere mevrouw die haar hondje uitlaat op de niet al te brede stoep. Blijkbaar heb jij vandaag een enorm pesthumeur.
(En ik dacht altijd dat er in mijn gemoedelijke wijkje alleen maar aardige mensen wonen. Wat een desillusie...)

dinsdag 31 maart 2020 om 15:23
Dierenartsen willen op de lijst met cruciale beroepen.
Taxichauffeurs willen op de lijst van beroepen die in aanmerking komen voor de financiële noodhulp, taxivervoer met anderhalve meter afstand tussen mensen kan niet in gewone taxi’s, waardoor zij ook niet mogen werken, maar zij staan niet op de lijst die aanspraak mag maken op het noodloket (terwijl rijscholen daar bijvoorbeeld wel op staan).

dinsdag 31 maart 2020 om 15:36
Ik was naar de kruidvat, wilde 2 dingen halen die de super niet verkoopt. Van de week al 2x niet gegaan, ze stonden gewoon in de rij. Nu kon ik naar binnen.RikM schreef: ↑31-03-2020 13:03Ik was vandaag even in de supermarkt en daar werd middels een bandje omgeroepen welke maatregelen er waren om een en ander veilig te laten verlopen, waaronder afstand houden, maar ook: wees aardig voor elkaar en het personeel.![]()
20 mensen mogen er naar binnen. Ze hebben 20 mandjes staan, zo tellen ze de mensen. Je krijgt een mandje die schoon is gemaakt en dan 1,5 meter afstand houden.
Komt er vlak na mij 2 dames aan, begin 20. Moeten per se samen, eentje moet wachten. Maar ze gaat niks kopen. Dan ging ze schreeuwen. Ze wilde dat klotemandje niet.
Uiteindelijk wel naar binnen met mandje nadat ze echt beetje agressief aan het bleren was. Ze hield geen afstand en bleef hardop mekkeren over dat klote mandje.
Ik heb er zowaar eens niks van gezegd want meppen kunnen ze hier sowieso heel goed maar nu is het echt bizar hoe agressief mensen zijn. Zeker zulke gekkies.
Heb wel bij inleveren mandje gezegd dat zij er helaas niks aan kan doen dat er nog steeds zulke aso's geboren worden. En dat zij prima werk deed. Dat ze deze dingen moet gaan melden aan haar werkgever.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 31-03-2020 15:38
0.04% gewijzigd

dinsdag 31 maart 2020 om 15:37
Ik vind ze geen vitaal beroep. Alleen het speciale taxivervoer.Koffiepot schreef: ↑31-03-2020 15:23Dierenartsen willen op de lijst met cruciale beroepen.
Taxichauffeurs willen op de lijst van beroepen die in aanmerking komen voor de financiële noodhulp, taxivervoer met anderhalve meter afstand tussen mensen kan niet in gewone taxi’s, waardoor zij ook niet mogen werken, maar zij staan niet op de lijst die aanspraak mag maken op het noodloket (terwijl rijscholen daar bijvoorbeeld wel op staan).

dinsdag 31 maart 2020 om 16:17
Dat vinden ze zelf ook niet....Luci_Morgenster schreef: ↑31-03-2020 15:37Ik vind ze geen vitaal beroep. Alleen het speciale taxivervoer.
Er zijn twee lijsten die door elkaar gehaald worden, namelijk: een lijst met vitale/cruciale beroepen en een lijst met beroepen die in aanmerking komen voor het noodloket. Het noodloket is bedoelt voor beroepen die ivm de 1,5 m afstand regel hebben moeten sluiten (kappers, horeca, rijscholen, ect.) De taxichauffeurs willen op de laatstgenoemde lijst komen, niet op de cruciale beroepen lijst.