Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
allemaal leuk en aardig, maar waarom voelt dit als een grote promo actie...., ik werk gewoon met de spullen die ik heb als je het niet erg vindt. :roll:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik snap die beren jacht niet helemaal, maar op het terrein waar ik opgenomen zit, is een basisschool en daar hebben ze een 'wie wil een beer verstoppen'- doos en man, als je het hele terrein uit zou moeten kammen ben je nog wel even bezig.

Ik heb toch zat knuffels op mn kamer, nou niet echt moeite om er 1 voor mijn raam te zetten. Als de kinderen die er zijn, daar plezier mee hebben. Die zijn ook al helemaal van hun apropos.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Madrid87 schreef:
27-03-2020 07:10
Ik wil ook even spuien hoor. Ik wil dit niet hardop zeggen omdat ik weet dat er duizenden mensen een vreselijke dood tegemoet gaan momenteel maar ik baal toch even enorm van het feit dat mijn neefje op het punt van geboren staat en dat wij hem niet mogen zien als hij er eenmaal is. Dat ik hem niet vast kan houden zoals ik al zeven maanden hoop.
Nee, wij mogen er niet bij zijn tot de kraamhulp weg is en zelfs dan moet ik maar hopen dat ik bij hem mag want ik ben verkouden ( hooikoorts neem ik aan maar ik wil geen risico nemen uiteraard ). Natuurlijk kunnen we hem zien via filmpjes enzo maar ik had het me zo anders voorgesteld en ik vind het zo enorm klote dat ik hem niet vast mag houden voorlopig. :'(
Ja, geen wereldprobleem hoor zeker niet maar toch doet het me wel pijn. Ik ben ook bezorgd om schoonzus die in het ziekenhuis moet bevallen in deze tijd. Ik hoop dat het allemaal goed gaat.
Ik snap je gevoel heel goed. Hier zijn eergisteren de kraamcadeautjes toch maar op de post gegaan...
Neefje is nu 9 dagen oud (het eerste kleinkind voor alle 4 mijn (stief)ouders). Niemand heeft 'm nog gezien.
Inderdaad beter om geen risico te nemen. Stay strong! :)

Mooi moment om zelf ook even van me af te schrijven. Ik vind het stom dat ik net alles voor elkaar dacht te hebben, zodat ik eindelijk kan gaan samenwonen, lees ik vandaag dat vriend ws meerdere maanden weg moet :-( Ik vind dan dat ik niet mag zeuren, omdat ik wist dat het kon gebeuren, maar soms is relativeren toch even lastig.
Ik vind 3x in 3 dagen contact met leidinggevende na ziek melden een beetje teveel, geen benauwdheidsklachten, maar zou ze er bijna van krijgen :sarcastic: mijn innersjors zou wat rust waarderen...
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Ja natuurlijk kom jij de dagen wel door met je net nieuwe lover van 7 weken. Samen dit, samen dat, samen gezellig. En ik zit hier gezellig in mijn uppie zonder normale gesprek, arme om me heen of iemand om iets samen me te doen.
Leuk dat je me uitnodigt maar ik heb niet zo'n zin om het vijfde wiel aan de wagen te zijn terwijl jullie het samen zo fijn hebben.
Inderdaad, ik ben er niet gezelliger op geworden maar die sneer had je best achterwege mogen laten. Maar hey, fijn dat jij de liefde hebt gevonden en nu samen de dagen zo goed doorkomt. Ik niet in ieder geval.
Oké stap 1 is gezet. Noodtandarts is gebeld voor de kiespijn. Doodeng en schaam me voor mijn gebit. Maar ik moet gaan. De pijn is niet te harden. Gelukkig was de receptioniste heel geduldig en begripvol. Hopelijk de tandarts straks ook.
gizz schreef:
28-03-2020 11:26
Oké stap 1 is gezet. Noodtandarts is gebeld voor de kiespijn. Doodeng en schaam me voor mijn gebit. Maar ik moet gaan. De pijn is niet te harden. Gelukkig was de receptioniste heel geduldig en begripvol. Hopelijk de tandarts straks ook.
Heel veel succes!
gizz schreef:
Je moet wel gelijk afrekenen he? Houd daar rekening mee.
Thanks. Was netjes al gezegd bij afspraak maken. Kies is getrokken. Tranen stroomde over m’n wangen. Weet nog niet of de pijn echt minder is of juist erger... afwachten maar
moonenz schreef:
27-03-2020 22:23
Ik vind 3x in 3 dagen contact met leidinggevende na ziek melden een beetje teveel, geen benauwdheidsklachten, maar zou ze er bijna van krijgen :sarcastic: mijn innersjors zou wat rust waarderen...
Herkenbaar dit. Mijn leidinggevende wil ook heel graag dat ik weer kom, maar ik ben verkouden en ik hoest. Ik mag volgens de richtlijnen van RIVM niet eens werken, en de bedrijfsarts gaf me groot gelijk...
¡Apagando las luces!
Kunnen ze die feestende jongeren niet 2 weken opsluiten in een leegstaande gevangenis?
geneet van 't laeve
Baankje1 schreef:
28-03-2020 14:31
Kunnen ze die feestende jongeren niet 2 weken opsluiten in een leegstaande gevangenis?
en dan graag naast degene die spugen naar hulpverleners ed en dan roepen dat ze corona hebben. Die ook graag verplicht in quarantaine in de cel. Zonder extra's, alleen een cel
Dat het lekker rustig is op de straten betekent blijkbaar dat het nu een geschikt moment is om de koters fietsles te geven, die natuurlijk alle kanten opzwabberen en niet netjes op het fietspad kunnen blijven.

Verder hordes kinderen aan het skateboarden of skaten, ook al niet netjes zoveel mogelijk rechts op het fietspad of op de stoep.
Skaten is blijkbaar ook opeens de hobby van half volwassen Nederland, en vooral lekker midden op straat.

En waarom moeten gezinnen meer dan de hele breedte van het fietspad bezetten en gaan ze niet aan de kant als je tien keer belt?
als ik nu voor de 3e keer mijn adres doorgeef, zodat je wat kan ophalen, en dan nog zegt: Ik weet niet waar je woont. En ook nog beweert vanmiddag al langs gereden te zijn, volgens mij ben je dan niet de meest snuggere Pfff
gizz schreef:
28-03-2020 13:49
Thanks. Was netjes al gezegd bij afspraak maken. Kies is getrokken. Tranen stroomde over m’n wangen. Weet nog niet of de pijn echt minder is of juist erger... afwachten maar
Hoe gaat het nu met de pijn ?
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
gizz schreef:
Fijn dat je terecht kunt in ieder geval. Hier ben ik geen spoedje want de tandarts had 2 weken geleden al gezien dat als hij loskwam hij hem niet terug kon plaatsen en had al een verwijzing voor de kaakchirug. Dus gebeld maar als alles mee zit kan ik 30 april bellen om te kijken of er al afspraken gemaakt kunnen worden. (Belgie)
Tot die tijd plak ik die brug vast met kauwgum haha.
Kohaku schreef:
27-03-2020 22:00
Ik snap die beren jacht niet helemaal, maar op het terrein waar ik opgenomen zit, is een basisschool en daar hebben ze een 'wie wil een beer verstoppen'- doos en man, als je het hele terrein uit zou moeten kammen ben je nog wel even bezig.

Ik heb toch zat knuffels op mn kamer, nou niet echt moeite om er 1 voor mijn raam te zetten. Als de kinderen die er zijn, daar plezier mee hebben. Die zijn ook al helemaal van hun apropos.
Dat is komen overwaaien uit Australie. Heel heel lang geleden was daar een kinderboek over op berenjacht gaan. Mensen kwamen nu op het idee om dat in Belgie ook te gaan doen zodat de kinderen toch een beetje frisse lucht krijgen en afleiding omdat ze ook niet met andere kinderen mogen spelen. Vanuit Belgie is het weer overgewaaid naar Nederland.
Vaak zijn er ook FB groepen waar de adressen opstaan en dan kunnen de kinderen gaan zoeken en aankruisen welke beren ze allemaal gezien hebben.
Ik vind het wel grappig want een doelloos rondje lopen is aan veel kinderen niet besteed.
Ik wou dat ik een normale moeder had :facepalm:
Quaintrelle schreef:
28-03-2020 18:33
Hoe gaat het nu met de pijn ?
Pijn bijna weg gelukkig. Paracetamol helpt voldoende. Opgelucht.
Goh echt waar als je Corona hebt gehad is je conditie nog slecht?

Pff dat heb ik met elke griep.
En ja ook nachtenlang je kapot hoesten zodat je er geen oog dicht doet.
Waarom denk je dat ik elk jaar een griepprik neem?
Ik ben tijdelijk gestopt met de pil en baal op dit moment echt even van het single zijn ;-D
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
prada schreef:
28-03-2020 20:34
Dat is komen overwaaien uit Australie. Heel heel lang geleden was daar een kinderboek over op berenjacht gaan. Mensen kwamen nu op het idee om dat in Belgie ook te gaan doen zodat de kinderen toch een beetje frisse lucht krijgen en afleiding omdat ze ook niet met andere kinderen mogen spelen. Vanuit Belgie is het weer overgewaaid naar Nederland.
Vaak zijn er ook FB groepen waar de adressen opstaan en dan kunnen de kinderen gaan zoeken en aankruisen welke beren ze allemaal gezien hebben.
Ik vind het wel grappig want een doelloos rondje lopen is aan veel kinderen niet besteed.
Dat boek is er in Nederland ook: wij gaan op berenjacht. Als kind was het mijn favoriet (en eigenlijk nog steeds). :heart:
Drackie schreef:
28-03-2020 23:09
Dat boek is er in Nederland ook: wij gaan op berenjacht. Als kind was het mijn favoriet (en eigenlijk nog steeds). :heart:
Oh leuk, dat wist ik niet.
Twijfel twijfel twijfel. Een jasje waar ik al maanden op aas is nu met 20% korting tot vandaag te koop. Ik wil hem graag maar ben bang dat het misschien toch tegenvalt. :facepalm:
BowGirl35 schreef:
29-03-2020 11:56
Twijfel twijfel twijfel. Een jasje waar ik al maanden op aas is nu met 20% korting tot vandaag te koop. Ik wil hem graag maar ben bang dat het misschien toch tegenvalt. :facepalm:
Je weet het niet als je het niet koopt.... Doen! Retourneren kan altijd nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven