Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 3 april 2020 om 10:35
Oh laatst noemde ik het ‘hij’ en toen zei het ‘zij’. En ik meende toch echt onthouden te hebben dat het een kerel was, maar het is dus een ‘wij’.
Ook echt een feestnummer ja

vrijdag 3 april 2020 om 10:51
vrijdag 3 april 2020 om 10:52
Nee nieuwe was niet nodig. Dat zou dan weer zo’n €2000 worden.AllyMcBeal schreef: ↑03-04-2020 10:24Jeetje Yas wat een geld, had je niet beter een nieuwe kunnen kopen?
Of kan hij weer lang mee nu?
Geen bijzonderheden
vrijdag 3 april 2020 om 11:35
Jij ook problemen?
Morgen komt er een vriend van me langs, die werkt voor CZSK en is reteslim met dit soort dingen.
Van de SDD heb ik 2 oplossingen gekregen die allebei niet werken helaas.
Geen bijzonderheden
vrijdag 3 april 2020 om 12:07
Ik werk veel 's avonds. Minder druk. Maandagen ben ik in Den Haag nu. Rest van de week klooi ik overdag wat aan. Iedereen wil overdag inloggen. Alsof het uitverkoop is bij de Primark.....
jouw leven is een keuze
vrijdag 3 april 2020 om 12:12
Ik ben er nu al de hele ochtend uit. Vrijdagmiddag minder druk dus vanmiddag probeer ik weer. En als het niet lukt: voordeel schutter.
Dus ik ga nu een film kijken
Geen bijzonderheden
vrijdag 3 april 2020 om 13:56
Dan is ie in 'goed' gezelschap toch? Want er is heel wat verontwaardigd gejank om hem heen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

vrijdag 3 april 2020 om 15:02
simbalabimba schreef: ↑03-04-2020 13:56Dan is ie in 'goed' gezelschap toch? Want er is heel wat verontwaardigd gejank om hem heen.
Schijnt fat shaming te zijn. Snap het ook niet, misschien ben ik te kort hier of te vrij van geest.
Begon al een tijdje weerstand tegen hem te ontstaan. Hij werkt zelf ook niet mee door de.toon die hij heeft. Die snap ik net zo goed niet.

vrijdag 3 april 2020 om 15:19
vrijdag 3 april 2020 om 15:39
Of je begrijpt fatshaming niet, hebben meer mensen last van.RocketScienceFiction schreef: ↑03-04-2020 15:02Schijnt fat shaming te zijn. Snap het ook niet, misschien ben ik te kort hier of te vrij van geest.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 3 april 2020 om 15:44
We krijgen straks vast meer 'help ik heb een huisdier aangeschaft en heb er geen tijd meer voor' topics voor terug.

vrijdag 3 april 2020 om 15:44
Heb jij een alarm voor dit soort situaties?simbalabimba schreef: ↑03-04-2020 13:56Dan is ie in 'goed' gezelschap toch? Want er is heel wat verontwaardigd gejank om hem heen.
Ik vond dat topic trouwens prima. Niet dat de TO uitblonk in coherente argumenten, maar met prikkelende topics heb ik geen probleem.
Het probleem was voornamelijk dat deze TO niet eens meer de illusie kon creëren oprecht in een leuke uitwisseling van ideeën geïnteresseerd te zijn. Wanneer een topic alleen geopend wordt om een bepaalde bevolkingsgroep te bashen, is dat niet echt helpend.
vrijdag 3 april 2020 om 15:45
? Hoe bedoel je?Betty_Slocombe schreef: ↑03-04-2020 15:44Heb jij een alarm voor dit soort situaties?
Ik vond dat topic trouwens prima. Niet dat de TO uitblonk in coherente argumenten, maar met prikkelende topics heb ik geen probleem.
Het probleem was voornamelijk dat deze TO niet eens meer de illusie kon creëren oprecht in een leuke uitwisseling van ideeën geïnteresseerd te zijn. Wanneer een topic alleen geopend wordt om een bepaalde bevolkingsgroep te bashen, is dat niet echt helpend.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

vrijdag 3 april 2020 om 15:45
Gewoon meelezen en als er een geweten nodig is spring je even in.Betty_Slocombe schreef: ↑03-04-2020 15:44Heb jij een alarm voor dit soort situaties?

vrijdag 3 april 2020 om 15:48
Jij bent alleen in napraat om mensen terecht te wijzen. Dat valt me op.
vrijdag 3 april 2020 om 15:50
En er liggen ook nog geen pepernoten in de winkels.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning