Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 5 april 2020 om 19:52
Lady*Voldemort schreef: ↑05-04-2020 19:51Ik hoor trouwens niemand over de cijfers. Ik hou ze braaf bij, iedere dag. En ze zien er helemaal niet zo beroerd uit, gegeven de omstandigheden. Maar men blijft maar schreeuwen om Strengere Maatregelen, ik snap het echt niet.
Ja maar die zijn nodig want Anderen houden zich niet aan de huidige Maatregelen. En als ze Strenger worden gaan die Anderen dat vast wel doen. Of we kunnen ze dan nog beter Aangeven.
zondag 5 april 2020 om 19:53
Daar zit ik natuurlijk klaar voor. Als straks blijkt dat de maatregelen in NL ook gewoon het gewenste effect hebben ga ik al die schreeuwerds om hun oren slaan.Lady*Voldemort schreef: ↑05-04-2020 19:51Ik hoor trouwens niemand over de cijfers. Ik hou ze braaf bij, iedere dag. En ze zien er helemaal niet zo beroerd uit, gegeven de omstandigheden. Maar men blijft maar schreeuwen om Strengere Maatregelen, ik snap het echt niet.
Keer op keer op keer op keer.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 5 april 2020 om 19:54
Rauwe knoflook erdoorheen raspen en iedereen blijft ver bij je vandaan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 5 april 2020 om 19:57
Dus leg ik steeds uit dat die Stoute Anderen gewoon ingecalculeerd zijn in de berekeningsmodellen van florence.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 5 april 2020 om 20:01
Betty_Slocombe schreef: ↑05-04-2020 19:51Het is geen sneer, maar een feitelijke constatering. Tenminste, ik weet wat jij vindt, dus dat zullen dan toch meer mensen ook weten.
Daarnaast laat je nu een lucratieve kans liggen, want je mag gewoon je eigen bedeltopic openen,
Idd ja!
Ik was zelf al begonnen in een ander topic, over veel duurdere verbouwing door corona. Misschien dat dat iets oplevert....
jouw leven is een keuze

zondag 5 april 2020 om 20:02
Nú heb je m'n aandacht! Iknpak vast een bruin hemd uit de kast!
jouw leven is een keuze

zondag 5 april 2020 om 20:04
Apart hoor, wat een invloed bepaalde forummers hier hebbenModeratorViva schreef: ↑05-04-2020 20:01Het topic 'Onlineshoppen en daarbij een ziek kindje helpen!' is verkeerd beoordeeld en is weer verwijderd omdat het niet is toegestaan conform onze huisregels.
Excuses voor het ongemak. We hebben te snel gehandeld.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

zondag 5 april 2020 om 20:06
Met wie hadden de we allemaal overlegd dan?ModeratorViva schreef: ↑05-04-2020 20:01Het topic 'Onlineshoppen en daarbij een ziek kindje helpen!' is verkeerd beoordeeld en is weer verwijderd omdat het niet is toegestaan conform onze huisregels.
Excuses voor het ongemak. We hebben te snel gehandeld.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Dat is wel heel erg gek.Someonenew schreef: ↑05-04-2020 20:05Hoezo gelijk een waarschuwing dan? Jullie keuren het zelf eerst goed.![]()

Gewoon huisregels.
De mods benadrukten de opbrengsten voor het jongetje en dus op dat moment het 'bedelen' (jouw woord). Door de webshop te noemen krijg je promotie als bonusmalus. idgaf of de azijn bij je webshop in de aanbieding is.Someonenew schreef: ↑05-04-2020 20:00Dan wordt het inderdaad een bedeltopic, zo kost het de klant die online iets besteld niks extra's.. Wat een gezeik zeg, en dat alleen maar geplaatst met goede bedoelingen pff. Is de azijn in de aanbieding ofzo?

zondag 5 april 2020 om 20:07
Someonenew schreef: ↑05-04-2020 20:05Hoezo gelijk een waarschuwing dan? Jullie keuren het zelf eerst goed.![]()
Dat vind ik ook zwaar onterecht. Je had het gevraagd en goedkeuring gekregen.
Mods: nu óók te snel gehandeld??

zondag 5 april 2020 om 20:07
Dat vind ik dan ook weer raar. Heel erg raar zelfs.Someonenew schreef: ↑05-04-2020 20:05Hoezo gelijk een waarschuwing dan? Jullie keuren het zelf eerst goed.![]()

zondag 5 april 2020 om 20:09
Dan moet ik die site toch noemen? En jullie noemen het een bedel topic hé, niet ik. Ik had hier gewoon toestemming voor gevraagd en deed het met goede bedoelingen.madamzonderm schreef: ↑05-04-2020 20:06De mods benadrukten de opbrengsten voor het jongetje en dus op dat moment het 'bedelen' (jouw woord). Door de webshop te noemen krijg je promotie als bonusmalus. idgaf of de azijn bij je webshop in de aanbieding is.