Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 5 april 2020 om 20:27

zondag 5 april 2020 om 20:43
Someonenew schreef: ↑05-04-2020 20:14Ja ik deed gewoon uit goede bedoeling, daarom vroeg ik er juist toestemming voor.. Het verhaal raakte mij en dacht ja als je dan toch iets online bestelt waarom dan niet via die site en het jongetje ermee helpen.
Ik snap je goede bedoelingen wel. Maar er zijn zoveel goede doelen die onze aandacht verdienen.
Ik heb vandaag gestempelde postzegels van oude brieven opgestuurd naar een goed doel.
Mijn favoriete vegan blogger geeft regelmatig leestips. Zij linkt naar de boeken in bol en krijgt voor deze doorlinks (affiliatelinks) een kleine bijdrage, waarmee ze dan haar blog weer kan onderhouden.
Ik sta te springen om haar te promoten bij VIVA-forummers, maar ik houd me in.
zondag 5 april 2020 om 20:48
Nou nee, er staat gewoon in hun eigen huisregels dat dit niet mag. En daar werd dus op gewezen.
Ik vrees dat je helaas toestemming hebt gehad van de vergeetmod, die is nieuw.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

zondag 5 april 2020 om 20:57
Die waarschuwing is natuurlijk volstrekt logisch.Lady*Voldemort schreef: ↑05-04-2020 20:10Maar wel mal dat de TO, na eerst toestemming te hebben gevraagd en gekregen, nu ineens een waarschuwing ontvangt. Ik ben er namelijk van overtuigd dat het mens volledig te goeder trouw was.
Ik moet nog even bedenken waarom, maar ik blijk recht te kunnen lullen wat krom is, dus dit moet ook lukken.

Het gaat ff duren ben ik bang.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 5 april 2020 om 21:02
Toestemming van de vergeetmod en dan een waarschuwing van een andere mod?AeonOfWinter schreef: ↑05-04-2020 20:48Nou nee, er staat gewoon in hun eigen huisregels dat dit niet mag. En daar werd dus op gewezen.
Ik vrees dat je helaas toestemming hebt gehad van de vergeetmod, die is nieuw.
Samenwerking is het toverwoord.
David Dunning
David Dunning

zondag 5 april 2020 om 21:12
Huh? Wie wat waar?
David Dunning
David Dunning

zondag 5 april 2020 om 21:19
Als ze de spel- en grammaticafouten eruithalen ben ik vóór.
Maar zoveel geluk zullen we wel niet hebben.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
zondag 5 april 2020 om 21:24
Ik weet helemaal niet dat en hoe je kunt zien of je een topic bijgelezen hebt.Solomio schreef: ↑05-04-2020 18:50Wat wel rete-irritant is, is dat er bij die Corona-pijler blijkbaar niet alles helemaal goed werkt en als ik dan een topic heb bijgelezen staan alle Corona-topics in mijn lijst op 'gelezen' en dan weet ik dus niet meer welke ik wel en welke ik niet heb bijgelezen.
D
R
A
M
A

Later is nu
zondag 5 april 2020 om 21:26
Dan is het getalletje van het aantal posts grijs. Als er nieuwe posts zijn is dat getalletje zwart.
David Dunning
David Dunning

zondag 5 april 2020 om 21:27
zondag 5 april 2020 om 21:28

zondag 5 april 2020 om 21:30
PoesinBoots schreef: ↑05-04-2020 20:55Ja die vegan blogger onderhouden is net zo belangrijk als het leven van een peuter.
![]()
Lak voor Tijn heeft hier toch ook geen eigen topic gehad.
Stervende kindjes hebben altijd prioriteit.
Daarna chronisch zieke kindjes.
Daarna arme kindjes.
Daarna mishandelde meisjes en vrouwen die kindjes gaan baren.
Enz.
Enz.
Daarna ouderen, voor wie er zelden een actie is.
Daarna een hele tijd niets.
En daarna pas de vegan bloggers.
zondag 5 april 2020 om 21:31
2x.mee gemaakt. 1x omdat ik iets verkeerd zijn over iets politeks.
1x omdat ik mijn cupmaat ergens had neergetypt. Vooral dán ontdek je hoeveel mannen hier zitten!
jouw leven is een keuze