Oudere man
donderdag 9 april 2020 om 19:35
Dag allemaal,
Ik ben Stassie 27 jaar en woon op mijzelf in de randstad. Na een relatie van 3 jaar ben ik al een hele tijd single. Ik heb hier en daar wel gedate maar dat is uiteindelijk niks geworden.
Sinds vorig jaar december date ik met een man die in december 50 is geworden. Hij heeft 4 kinderen en is vrijgezel. In het begin dacht ik nou dit word niks dus heb ik het voor mijzelf maar gelaten om meer te verwachten dan alleen daten. Echter blijkt dat ik hem meer leuk vind dan ik dacht en hij mij ook. We hebben het echt heel erg leuk samen en doen veel leuke dingen weekenden weg, shoppen etc. Op dit moment zien we elkaar nog vaker dan voorheen ivm covid-19 hij is zelfstandig ondernemer en ontzettend druk met zijn bedrijf waarbij hij ook veel naar het buitenland moet. Dit is nu natuurlijk door het covid minder.
Aangezien we nu veel meer tijd met elkaar doorbrengen begon ik steeds meer na te denken over de toekomst en of dit wel gaat werken. Ik heb hem gevraagd of hij een kinderwens heeft en of hij open staat voor een relatie op beiden vragen kreeg ik een duidelijke ja. Alleen nu begin ik te twijfelen of het wel verstandig is, en wat er gebeurt over 10 of 20 jaar.
Ik zou graag willen weten of hier vrouwen zijn of mannen die een relatie hebben waarvan de partner ouder is dan 10 jaar en hoe dat is of hebben ervaren. Ik probeer voor mijzelf te kijken waar ik aan wil beginnen wel verstandig is. Daarbij wil ik er ook bij vermelden dat ik verliefd ben op deze man alleen nu ineens de twijfels toeslaan en wat ik ermee moet doen.
Alvast bedankt!
Ik ben Stassie 27 jaar en woon op mijzelf in de randstad. Na een relatie van 3 jaar ben ik al een hele tijd single. Ik heb hier en daar wel gedate maar dat is uiteindelijk niks geworden.
Sinds vorig jaar december date ik met een man die in december 50 is geworden. Hij heeft 4 kinderen en is vrijgezel. In het begin dacht ik nou dit word niks dus heb ik het voor mijzelf maar gelaten om meer te verwachten dan alleen daten. Echter blijkt dat ik hem meer leuk vind dan ik dacht en hij mij ook. We hebben het echt heel erg leuk samen en doen veel leuke dingen weekenden weg, shoppen etc. Op dit moment zien we elkaar nog vaker dan voorheen ivm covid-19 hij is zelfstandig ondernemer en ontzettend druk met zijn bedrijf waarbij hij ook veel naar het buitenland moet. Dit is nu natuurlijk door het covid minder.
Aangezien we nu veel meer tijd met elkaar doorbrengen begon ik steeds meer na te denken over de toekomst en of dit wel gaat werken. Ik heb hem gevraagd of hij een kinderwens heeft en of hij open staat voor een relatie op beiden vragen kreeg ik een duidelijke ja. Alleen nu begin ik te twijfelen of het wel verstandig is, en wat er gebeurt over 10 of 20 jaar.
Ik zou graag willen weten of hier vrouwen zijn of mannen die een relatie hebben waarvan de partner ouder is dan 10 jaar en hoe dat is of hebben ervaren. Ik probeer voor mijzelf te kijken waar ik aan wil beginnen wel verstandig is. Daarbij wil ik er ook bij vermelden dat ik verliefd ben op deze man alleen nu ineens de twijfels toeslaan en wat ik ermee moet doen.
Alvast bedankt!
donderdag 9 april 2020 om 22:29
zegt al genoeg dat die kerel dat niet doet. hij zegt dat hij nog wel een beeb wil maar denkt niet na over de gevolgen voor zijn andere kinderen of dat het nieuwe kind straks moet uitleggen dat die man bij het schoolhek in de scootmobiel niet zijn opa maar zijn vader is.Honingdropje2 schreef: ↑09-04-2020 22:26Nou top. Maar ik denk dat het vooral interessant is om je even te verplaatsen in het hypothetische kind.
donderdag 9 april 2020 om 22:30
Haha ja. Te moe nu, hoor, ga jij maar even met ze naar de speeltuin, zwembad, whatever. En moet hij nog geld betalen voor die andere 4 kinderen? Of zijn die al volwassen? Voor hem is een kind krijgen iniedergeval al een stuk minder bijzonder dan voor jou, hij heeft alles al 4 x meegemaakt. Nouja, ik moet er niet aan denken.Bozo schreef: ↑09-04-2020 22:26Ik denk dat je van binnen toch al een beslissing hebt genomen dan.
Maar waar wat vind je zo aantrekkelijk aan hem?
Ik zou het als man ook niet snel weigeren. Mannen maken graag kinderen. Zeker met een jonge bloem. Alleen ze opvoeden, uhm... oeps, even sigaretten halen.
donderdag 9 april 2020 om 22:31
Nu voelt hij zich nog jong en fit maar met de jaren komen ook de gebreken.
Ik werk in de ouderenzorg en daar waar iemand van 70 zich de ene dag nog super goed en vitaal voelt kan dat met een dag/week opeens totaal anders zijn.
En die kans is bij een “ouder” iemand toch groter dan iemand van rond de 30.
donderdag 9 april 2020 om 22:34
Hij is lief, grappig, zorgzaam en hele goede vader. Ondanks dat hij het erg druk heeft zorgt hij er wel voor dat hij voldoende tijd maakt om leuke dingen te doen met de kinderen. De oudste is al uit huis inmiddels en de jongste is 13.
Bozo schreef: ↑09-04-2020 22:26Ik denk dat je van binnen toch al een beslissing hebt genomen dan.
Maar waar wat vind je zo aantrekkelijk aan hem?
Ik zou het als man ook niet snel weigeren. Mannen maken graag kinderen. Zeker met een jonge bloem. Alleen ze opvoeden, uhm... oeps, even sigaretten halen.
donderdag 9 april 2020 om 22:35
donderdag 9 april 2020 om 22:35
Tuurlijk niet, hij wil deze jonge bloem niet kwijt. Goed voor zijn ego.S-Meds schreef: ↑09-04-2020 22:29zegt al genoeg dat die kerel dat niet doet. hij zegt dat hij nog wel een beeb wil maar denkt niet na over de gevolgen voor zijn andere kinderen of dat het nieuwe kind straks moet uitleggen dat die man bij het schoolhek in de scootmobiel niet zijn opa maar zijn vader is.
donderdag 9 april 2020 om 22:36
Ik heb de oudste al ontmoet de andere 3 nog niet. We wilde daar nog mee wachten. Zijn oudste zoon vond het oke en was naar mijn mening positief en ook aardig naar mij toe.
donderdag 9 april 2020 om 22:38
Ik merk dat ik meer moeite heb met wat als over 20 jaar dan over het kind.
Honingdropje2 schreef: ↑09-04-2020 22:26Nou top. Maar ik denk dat het vooral interessant is om je even te verplaatsen in het hypothetische kind.
donderdag 9 april 2020 om 22:38
Waarom wil hij nog een kind?
Ik ben 20 jaar jonger dan mijn
Die van mij heeft geen kinderen en een kind zou welkom zijn als het hem gegund is. Ik heb echter geen kinderwens. Dat is voor hem geen probleem zegt hij.
Waar heb je hem leren kennen?
donderdag 9 april 2020 om 22:40
Ik denk dat dat inderdaad waar is. Hij zocht een gehoorzamer exemplaar, zei hij in therapie. Ze juicht hem toe als hij de barbq aangestoken krijgt. Met behulp van een starter en aanwijzingen van de oudste. Wtf?
De jongste zei: "ze klonk als de meisjes uit mijn klas". Hij zit nog op de middelbare school.
We konden ons lachen met moeite inhouden.
donderdag 9 april 2020 om 22:41
Oh wat leuk! Hoelang zijn jullie al samen? Ik heb hem leren kennen in een restaurant/bar in de stad.
CaramelisedPear schreef: ↑09-04-2020 22:38Waarom wil hij nog een kind?
Ik ben 20 jaar jonger dan mijn, maar ik vind leeftijd toch wel een reden om geen kind te nemen.
Die van mij heeft geen kinderen en een kind zou welkom zijn als het hem gegund is. Ik heb echter geen kinderwens. Dat is voor hem geen probleem zegt hij.
Waar heb je hem leren kennen?
donderdag 9 april 2020 om 22:41
Mijn kinderen zijn ook aardig tegen dat meisje. Ze is ook best aardig, zeggen ze. Maar ze vinden het echt niks.
donderdag 9 april 2020 om 22:42
natuurlijk is hij geen goede vader als hij serieus overweegt om op zijn leeftijd nog een baby te nemen terwijl al vier kinderen heeft. En waarom doet hij leuke dingen met zijn kind? Voedt hij het kind ook op of is hij “we gaan naar de macdonalds” weekendvader?
donderdag 9 april 2020 om 22:44
Oud is niet meteen afgeschreven,
ik denk zeker dat het kan werken, daar zijn ook veel voorbeelden van
jan de bouvries enzo laatst nog in floortje aan het einde van de wereld....
Oud is wel anders, andere levensfase en andere behoefte.
en oud is ook veel meer levels al gespeeld.... meer ervaring.... ik ken mezelf een stuk beter dan toen ik jouw leeftijd had, en ook veel ervaring opgedaan met mensen en situaties dat ik nu kan gebruiken, dat lijkt me nog het lastigste, het verschil in ontwikkeling en ervaring, zal dat geen machtverschil geven , ongelijkheid? Iedere fase heeft zijn charme, jij hoeft nu geen ervaren dame te zijn, jij gaat jezelf nog heel veel ontwikkelen.
UIteindelijk gaat het denk ik om mentaliteit, hoe sta je in het leven en hoe toegewijd ben je aan elkaar en de relatie. Als jij van deze man houd, ga je kijken hoe het zich ontwikkelt, het leven is nu eenmaal niet maakbaar. het gaat erom het beste te maken van wat er op je pad komt. Ik zou vooral letten op gelijkwaardigheid in de relatie.
ik denk zeker dat het kan werken, daar zijn ook veel voorbeelden van
jan de bouvries enzo laatst nog in floortje aan het einde van de wereld....
Oud is wel anders, andere levensfase en andere behoefte.
en oud is ook veel meer levels al gespeeld.... meer ervaring.... ik ken mezelf een stuk beter dan toen ik jouw leeftijd had, en ook veel ervaring opgedaan met mensen en situaties dat ik nu kan gebruiken, dat lijkt me nog het lastigste, het verschil in ontwikkeling en ervaring, zal dat geen machtverschil geven , ongelijkheid? Iedere fase heeft zijn charme, jij hoeft nu geen ervaren dame te zijn, jij gaat jezelf nog heel veel ontwikkelen.
UIteindelijk gaat het denk ik om mentaliteit, hoe sta je in het leven en hoe toegewijd ben je aan elkaar en de relatie. Als jij van deze man houd, ga je kijken hoe het zich ontwikkelt, het leven is nu eenmaal niet maakbaar. het gaat erom het beste te maken van wat er op je pad komt. Ik zou vooral letten op gelijkwaardigheid in de relatie.
donderdag 9 april 2020 om 22:45
sneu voor dat kind want hier gaat ze natuurlijk helemaal niet gelukkig van worden.YagaBaba schreef: ↑09-04-2020 22:40Ik denk dat dat inderdaad waar is. Hij zocht een gehoorzamer exemplaar, zei hij in therapie. Ze juicht hem toe als hij de barbq aangestoken krijgt. Met behulp van een starter en aanwijzingen van de oudste. Wtf?
De jongste zei: "ze klonk als de meisjes uit mijn klas". Hij zit nog op de middelbare school.
We konden ons lachen met moeite inhouden.