Oudere man

09-04-2020 19:35 1527 berichten
Dag allemaal,

Ik ben Stassie 27 jaar en woon op mijzelf in de randstad. Na een relatie van 3 jaar ben ik al een hele tijd single. Ik heb hier en daar wel gedate maar dat is uiteindelijk niks geworden.

Sinds vorig jaar december date ik met een man die in december 50 is geworden. Hij heeft 4 kinderen en is vrijgezel. In het begin dacht ik nou dit word niks dus heb ik het voor mijzelf maar gelaten om meer te verwachten dan alleen daten. Echter blijkt dat ik hem meer leuk vind dan ik dacht en hij mij ook. We hebben het echt heel erg leuk samen en doen veel leuke dingen weekenden weg, shoppen etc. Op dit moment zien we elkaar nog vaker dan voorheen ivm covid-19 hij is zelfstandig ondernemer en ontzettend druk met zijn bedrijf waarbij hij ook veel naar het buitenland moet. Dit is nu natuurlijk door het covid minder.

Aangezien we nu veel meer tijd met elkaar doorbrengen begon ik steeds meer na te denken over de toekomst en of dit wel gaat werken. Ik heb hem gevraagd of hij een kinderwens heeft en of hij open staat voor een relatie op beiden vragen kreeg ik een duidelijke ja. Alleen nu begin ik te twijfelen of het wel verstandig is, en wat er gebeurt over 10 of 20 jaar.
Ik zou graag willen weten of hier vrouwen zijn of mannen die een relatie hebben waarvan de partner ouder is dan 10 jaar en hoe dat is of hebben ervaren. Ik probeer voor mijzelf te kijken waar ik aan wil beginnen wel verstandig is. Daarbij wil ik er ook bij vermelden dat ik verliefd ben op deze man alleen nu ineens de twijfels toeslaan en wat ik ermee moet doen.

Alvast bedankt!
Heb jij (goed) contact met je ouders?
Heeft hij al kennis gemaakt met hen?
Wat was hun reactie?
Stassie12 schreef:
09-04-2020 23:43
Dat is niet waar hij denkt niet met zijn lul. Hij kan genoeg groene blaadjes krijgen daarvoor hoeft hij niet tegen mij te liegen.
🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
Kom op hoor, dat is juist het bewijs dat hij dus wél met z’n lul denkt. Dat hij genoeg groene blaadjes kan krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Stassie12 schreef:
09-04-2020 23:48
Ja ik overweeg het ja! Ik ben gek op hem en hij op mij. Ik wil alleen alle voor en. nadelen weten. Ik heb nog nooit gedate en met een man van 50.
Niemand hier ziet de voordelen, verander je daardoor van mening?
Alle reacties Link kopieren
Stassie12 schreef:
09-04-2020 23:45
Dat weet ik dus niet. Ik twijfel en daarom wil ik weten of er mensen zijn die in een soort situatie zitten en of ze mij dat aanraden of afraden. Ik mag dat toch wel vragen hier.
'We' raden het af als je een kind wil.
En nu?
Mijn moeder weet het sinds kort en vond het lastig dat hij 4 kinderen heeft. Ze heeft mij geadviseerd rustig aan te doen en hem goed te leren kennen en kijken hoe het gaat ook hoe hij is met zijn kinderen. Ze heeft wel aangegeven dat hij hem te oud vond maar als hij goed voor mij is en ik gelukkig ben met hem er geen probleem mee heeft.
mammezel schreef:
09-04-2020 23:50
Heb jij (goed) contact met je ouders?
Heeft hij al kennis gemaakt met hen?
Wat was hun reactie?
Stassie12 schreef:
09-04-2020 23:48
Ik wil alleen alle voor en. nadelen weten.
Ik kan je het volgende verzekeren:
op dit ogenblik zijn de voordelen (ik spreek liever van positieve punten) het grootst: hij is nog niet echt oud, is gezond, sportief, ziet er goed uit, kan jou veel leren, .....)
al over minder dan 10 jaar beginnen de nadelen en die worden alleen maar groter en talrijker: het verschil tussen jullie wordt figuurlijk groter (jij gaat nog vele jaren niet achteruit, hij is daar al aan bezig), begint kwaaltjes te krijgen, rimpels, een hangbuik, gaat meer vergeten, ...

Je wordt in de loop der jaren, meer zijn verpleegster dan zijn vrouw.

En wat die baby betreft, wie was het daar weer die op zijn 89ste nog vader gaat worden, 65 jaar nadat zijn jongste dochter werd geboren?
Ik zei het expres op een hele vervelende toon, zodat je wakker zou worden. Het is niet normaal om als man van 50 iets met een vrouw/jongedame van 27 te beginnen..! Het is belachelijk, vind je dat zelf dan echt helemaal niet?
mammezel schreef:
09-04-2020 23:50
Heb jij (goed) contact met je ouders?
Heeft hij al kennis gemaakt met hen?
Wat was hun reactie?

Laaiend enthousiast! Een droom die uitkwam. Vader en vriend konden het direct goed vinden omdat ze elkaar nog kenden van de basisschool, slechts een jaar verschil.

Ze hinten ook op een kleinkind en vertellen iedereen trots over de nieuwe vriend van dochterlief.

Gewoon een normale gang van zaken dus. Waar het hier echt om gaat is of TO in staat is om 2 luiers tegelijkertijd te verschonen.

Hoe fit ben je TO?
Nee dat is geen bewijs. Zijn ex hiervoor was 35 en hij heeft daarmee een relatie gehad van 4 jaar ook zij had een kinderwens dat is alleen niet gelukt. Hij is 2 jaar single geweest totdat hij mij heeft leren kennen. Je maakt teveel aannames.
stellar schreef:
09-04-2020 23:54
🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
Kom op hoor, dat is juist het bewijs dat hij dus wél met z’n lul denkt. Dat hij genoeg groene blaadjes kan krijgen.
RocketScienceFiction schreef:
09-04-2020 23:59
Waar het hier echt om gaat is of TO in staat is om 2 luiers tegelijkertijd te verschonen.

Hoe fit ben je TO?

:hihi:


Rocket, niet overdrijven he, op zijn 55ste is die man ook nog niet incontinent! :whip:
anoniem_653cd36ee8f8d wijzigde dit bericht op 10-04-2020 00:05
18.98% gewijzigd
Dus je date nu 4 maanden met een 23 jaar oudere vent van 50.
Die al 4 kinderen heeft.

Ik zou zorgen dat je eerst minstens 3 à 5 jaar samen bent voor je aan kinderen begint.
Hoe realistisch is het dan om een kind op de wereld te zetten met een man van 55 die tegen die tijd waarschijnlijk ook al (bijna) opa is?
En die 60 is als zijn kind naar de lagere school gaat?


Naast dat een leeftijdsverschil van 23 jaar niet evident is, is een semi-bejaarde vader ook niet erg handig voor je kind.
Of een vader die bij de volgende uitbraak van corona over 10 jaar in de risico-groep zit.

Die op zijn 73ste - als kind afstudeert - opgegeven is in een ziekenhuis als er een stevige griep- of corona-uitbraak is.



Eerst dus maar eens kijken of je de eerste 3 à 5 jaar samen overleeft.
Ben jij nog altijd maar 32 en kan je nog altijd kijken of jullie - beiden! - nog wel zin hebben in kinderen en slapeloze nachten.
Ik zou er voor gaan TO
Het maakt toch niet uit wat iedereen schrijft
Alle reacties Link kopieren
Als je geen kinderwens had zou ik zeggen ga ervoor! Maar doe het alsjeblieft niet een ong kind aan.
Je hoeft mij niet steeds aan te vallen nergens voor nodig. Ik stel hier netjes een normale vraag waar ik echt tegen aanloop omdat ik mij besef dat ik deze man echt leuk vind en ons leeftijdsverschil in de toekomst toch wel een issue zou kunnen zijn. Ik vraag om advies en niet om afgebrand te worden.
hannaa45 schreef:
09-04-2020 23:54
Niemand hier ziet de voordelen, verander je daardoor van mening?
Alle reacties Link kopieren
Stassie12 schreef:
10-04-2020 00:03
Nee dat is geen bewijs. Zijn ex hiervoor was 35 en hij heeft daarmee een relatie gehad van 4 jaar ook zij had een kinderwens dat is alleen niet gelukt. Hij is 2 jaar single geweest totdat hij mij heeft leren kennen. Je maakt teveel aannames.
t is net Berlusconi, die ruilt zijn vriendinnen ook steeds in tegen een nog jonger exemplaar.
wij slapen nooit.
Stassie12 schreef:
10-04-2020 00:03
Nee dat is geen bewijs. Zijn ex hiervoor was 35 en hij heeft daarmee een relatie gehad van 4 jaar ook zij had een kinderwens dat is alleen niet gelukt. Hij is 2 jaar single geweest totdat hij mij heeft leren kennen. Je maakt teveel aannames.
Hoeveel exen heeft hij al gehad?

Als hij altijd jonger gaat, dan wordt dit nog problematisch!
Alle reacties Link kopieren
Stassie12 schreef:
10-04-2020 00:06
Je hoeft mij niet steeds aan te vallen nergens voor nodig. Ik stel hier netjes een normale vraag waar ik echt tegen aanloop omdat ik mij besef dat ik deze man echt leuk vind en ons leeftijdsverschil in de toekomst toch wel een issue zou kunnen zijn. Ik vraag om advies en niet om afgebrand te worden.

Niet steeds???
Het was mijn enige post tot nu toe!
En dan vind jij dat ik je afbrand??
anoniem_393038 wijzigde dit bericht op 10-04-2020 00:10
1.70% gewijzigd
Ik begrijp je punt. Ik dacht precies hetzelfde in het begin toen ik hem leerde kennen. Op onze eerste date kwam dit onderwerp al ter sprake. Ik had het toen al een beetje voor mijzelf laten gaan. Maar hij heeft echt indruk op mij gemaakt. Ik ben verliefd op hem en hij op mij. Ik vind het moeilijk om het nu los te laten omdat ik nu gevoelens heb. Daarom ben ik nu aan het nadenken over de toekomst. Ik heb een kinderwens ik wil graag maar 1 kind en niet meer. Dut heb ik duidelijk gemaakt en dit vind hij geen probleem. Hij gaf aan eerste te kijken hoe het zou gaan in de relatie.
Hippiemeisje schreef:
09-04-2020 23:58
Ik zei het expres op een hele vervelende toon, zodat je wakker zou worden. Het is niet normaal om als man van 50 iets met een vrouw/jongedame van 27 te beginnen..! Het is belachelijk, vind je dat zelf dan echt helemaal niet?
Voor zijn ex twee keer getrouwd geweest. Beiden ex-vrouwen zijn onder de 45 jaar.
mammezel schreef:
10-04-2020 00:07
Hoeveel exen heeft hij al gehad?

Als hij altijd jonger gaat, dan wordt dit nog problematisch!
Zpu hij niet gewoon een midlife-crisis hebben?
Stassie12 schreef:
10-04-2020 00:10
Ik begrijp je punt. Ik dacht precies hetzelfde in het begin toen ik hem leerde kennen. Op onze eerste date kwam dit onderwerp al ter sprake. Ik had het toen al een beetje voor mijzelf laten gaan. Maar hij heeft echt indruk op mij gemaakt. Ik ben verliefd op hem en hij op mij. Ik vind het moeilijk om het nu los te laten omdat ik nu gevoelens heb. Daarom ben ik nu aan het nadenken over de toekomst. Ik heb een kinderwens ik wil graag maar 1 kind en niet meer. Dut heb ik duidelijk gemaakt en dit vind hij geen probleem. Hij gaf aan eerste te kijken hoe het zou gaan in de relatie.
Eerst kruipen, dan wandelen en dan rennen voor je een marathon wil lopen.

Je hoeft niet meteen samen te wonen, direct aan een kind te beginnen, ...
Eerst maar eens een jaartje aankijken of het wel een relatie wordt.

En dan stap voor stap verder gaan.


Net in zulke relaties mag je nooit te snel willen gaan.


Zegt iemand met een partner die 14 jaar scheelt :-).
anoniem_387728 wijzigde dit bericht op 10-04-2020 00:14
2.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Stassie12 schreef:
10-04-2020 00:06
Je hoeft mij niet steeds aan te vallen nergens voor nodig. Ik stel hier netjes een normale vraag waar ik echt tegen aanloop omdat ik mij besef dat ik deze man echt leuk vind en ons leeftijdsverschil in de toekomst toch wel een issue zou kunnen zijn. Ik vraag om advies en niet om afgebrand te worden.

Nounou, dat is toch geen aanval.
Iedereen zegt: doe het niet als je nog een kind wil.
Alle reacties Link kopieren
Stassie12 schreef:
10-04-2020 00:12
Voor zijn ex twee keer getrouwd geweest. Beiden ex-vrouwen zijn onder de 45 jaar.
Jij bent 18 jaar jonger dan 45!!
Alle reacties Link kopieren
Stassie12 schreef:
10-04-2020 00:10
Ik begrijp je punt. Ik dacht precies hetzelfde in het begin toen ik hem leerde kennen. Op onze eerste date kwam dit onderwerp al ter sprake. Ik had het toen al een beetje voor mijzelf laten gaan. Maar hij heeft echt indruk op mij gemaakt. Ik ben verliefd op hem en hij op mij. Ik vind het moeilijk om het nu los te laten omdat ik nu gevoelens heb. Daarom ben ik nu aan het nadenken over de toekomst. Ik heb een kinderwens ik wil graag maar 1 kind en niet meer. Dut heb ik duidelijk gemaakt en dit vind hij geen probleem. Hij gaf aan eerste te kijken hoe het zou gaan in de relatie.


Dus na een eerste date heeft hij er geen problemen mee om een kind te maken met een vrouw van 23 jaar jonger terwijl hij er al 4 heeft waarvan de jongste 2 nog kinderen? :facepalm:
Meid, het verstandigste is om heel hard weg te lopen.
Deze man heeft zijn prioriteiten duidelijk niet op orde.
Stassie12 schreef:
10-04-2020 00:03
Nee dat is geen bewijs. Zijn ex hiervoor was 35 en hij heeft daarmee een relatie gehad van 4 jaar ook zij had een kinderwens dat is alleen niet gelukt. Hij is 2 jaar single geweest totdat hij mij heeft leren kennen. Je maakt teveel aannames.
Juist wel, het gaat hem niet om wie maar om de leeftijd als er genoeg jonge meiden zijn die geïnteresseerd zijn.
Is juist geen aanname
anoniem_208010 wijzigde dit bericht op 10-04-2020 00:19
0.33% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven