Oudere man

09-04-2020 19:35 1527 berichten
Dag allemaal,

Ik ben Stassie 27 jaar en woon op mijzelf in de randstad. Na een relatie van 3 jaar ben ik al een hele tijd single. Ik heb hier en daar wel gedate maar dat is uiteindelijk niks geworden.

Sinds vorig jaar december date ik met een man die in december 50 is geworden. Hij heeft 4 kinderen en is vrijgezel. In het begin dacht ik nou dit word niks dus heb ik het voor mijzelf maar gelaten om meer te verwachten dan alleen daten. Echter blijkt dat ik hem meer leuk vind dan ik dacht en hij mij ook. We hebben het echt heel erg leuk samen en doen veel leuke dingen weekenden weg, shoppen etc. Op dit moment zien we elkaar nog vaker dan voorheen ivm covid-19 hij is zelfstandig ondernemer en ontzettend druk met zijn bedrijf waarbij hij ook veel naar het buitenland moet. Dit is nu natuurlijk door het covid minder.

Aangezien we nu veel meer tijd met elkaar doorbrengen begon ik steeds meer na te denken over de toekomst en of dit wel gaat werken. Ik heb hem gevraagd of hij een kinderwens heeft en of hij open staat voor een relatie op beiden vragen kreeg ik een duidelijke ja. Alleen nu begin ik te twijfelen of het wel verstandig is, en wat er gebeurt over 10 of 20 jaar.
Ik zou graag willen weten of hier vrouwen zijn of mannen die een relatie hebben waarvan de partner ouder is dan 10 jaar en hoe dat is of hebben ervaren. Ik probeer voor mijzelf te kijken waar ik aan wil beginnen wel verstandig is. Daarbij wil ik er ook bij vermelden dat ik verliefd ben op deze man alleen nu ineens de twijfels toeslaan en wat ik ermee moet doen.

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
hope67 schreef:
10-04-2020 17:04
Ik ben in de menopauze, en ik stel me dat allemaal heel beeldelijk voor :-) . Ik, een oude, uitgedroogde, verrimpelde vrouw... (is natuurlijk overdreven:-) )Hoe kan je daar als jonge vrouw op vallen. Ik vind het vies zeg maar.
En ik kan het niet laten te denken, als die vrouw dat voor 10 jaar had gedaan was het pedofilie geweest, begrijp je? Ik hoop dat hier nu niet te veel reacties op krijg. Ik weet dat ik het moet aanvaarden, maar gevoelens kan je niet zo maar veranderen...
Mijn eerste gedachte was, daar komt ze niet uit. Dat uitleggen wordt een ramp.
Maar het is je toch gelukt, ik las het en dacht getver. Dus ja.
Stassie12 schreef:
10-04-2020 17:16
Ik ben miet bang maar ik word ook niet jonger. Over twee jaar ben ik alweer 30. Als ik ook nog even aan mijn carrière wil werken en 1 kind wil word het wel tijd om nu alvast een partner te hebben. Of zeg ik nu iets gek?
Nee dat snap ik. Maar wat ik niet snap is dat je het alleen over je eigen behoeftes hebt. Kijk eens verder in de tijd: wat wens je je toekomstige kinderen toe? Hoe wil je dat zij opgevoed worden?
Wanna grow up to be
Be a debaser
blijfgewoonbianca schreef:
En hoe denk je dat het voor zijn kinderen zal zijn als zij kinderen krijgen terwijl (o)pa zelf net weer in de luiers zit ?
Sommigen zullen dat vervelend vinden, anderen maakt het niet zoveel uit.

Ik zou er zelf niet aan moeten denken om een mening te moeten hebben over het liefdesleven van mijn moeder. Ik hoop dat ze gelukkig is met haar keuzes. Meer niet.
Stassie12 schreef:
10-04-2020 17:18
Zijn eerste is echt blij voor hem. Of hij kan erg goed acteren. Ik heb echt geen slecht woord over mij vanuit hem gehoord. Ook nadat zijn vader hem onder 4 ogen heeft gevraagd wat hij er nou echt van vond.
Hoe zou jij het vinden als jouw vader of moeder aan kwam zetten met iemand van rond , maar zeker niet ver boven , de 30 jaar ? Zou je dat
oprecht !! leuk vinden ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Stassie12 schreef:
Ik ben miet bang maar ik word ook niet jonger. Over twee jaar ben ik alweer 30. Als ik ook nog even aan mijn carrière wil werken en 1 kind wil word het wel tijd om nu alvast een partner te hebben. Of zeg ik nu iets gek?
Ja!
Je hebt nog ruim 10 jaar de tijd om aan kinderen te beginnen.
Dus een partner van je eigen leeftijd vinden en uit te vinden of hij geschikt is als vader en kinderen wil op termijn.
Een kind kan ook makkelijk op je 32 of 33ste.
De oudste 22 en de jongste 13. Daar is nu nog geen sprake van. Kijk jullie kunnen zeggen en vinden wat jullie willen en dat mag. Ik heb hier om advies gevraagd. Maar ik moet echt toegeven ik ben echt verliefd op hem ik vind het lastig om het nu ineens te kappen. Aan de andere kant wil ik ook niet twee of drie jaar verder zijn zonder kind. Of mijn kinderwens helemaal te moeten opgeven.
En hoe denk je dat het voor zijn kinderen zal zijn als zij kinderen krijgen terwijl (o)pa zelf net weer in de luiers zit ?
DS1971 schreef:
10-04-2020 17:20
Sommigen zullen dat vervelend vinden, anderen maakt het niet zoveel uit.

Ik zou er zelf niet aan moeten denken om een mening te moeten hebben over het liefdesleven van mijn moeder. Ik hoop dat ze gelukkig is met haar keuzes. Meer niet.
Ik hoop ineens heel hard dat je moeder gaat hokken met een binkie van 19 met een petje en een Golf.
Stassie12 schreef:
10-04-2020 17:22
De oudste 22 en de jongste 13. Daar is nu nog geen sprake van. Kijk jullie kunnen zeggen en vinden wat jullie willen en dat mag. Ik heb hier om advies gevraagd. Maar ik moet echt toegeven ik ben echt verliefd op hem ik vind het lastig om het nu ineens te kappen. Aan de andere kant wil ik ook niet twee of drie jaar verder zijn zonder kind. Of mijn kinderwens helemaal te moeten opgeven.
Jemig.... je bent dus eigenlijk gewoon broeds.
Hoelang denk je nog goeie eierstokken te hebben ? Volgens mij heb je nog wel even, hoor.
DS1971 schreef:
10-04-2020 17:20
........................ Ik zou er zelf niet aan moeten denken om een mening te moeten hebben over het liefdesleven van mijn moeder. Ik hoop dat ze gelukkig is met haar keuzes. Meer niet.
Zeg je dat straks ook tegen je eigen dochter als ze met een 25 jaar oudere man aankomt? Ik zal er altijd voor mijn dochter zijn maar die man zou een hele slechte aan mij hebben.
Sorry ik vind dat alweer te oud. En dan moet ik ook maar alweer het geluk hebben dat ik een partner heb die rond die tijd die ook kinderen wil. Je kan dat allemaal niet plannen. En met mijn vriend heb ik geen garanties maar voor nu klikt het. En als blijkt na 1 jaar dat het goed gaat wil ik er wel voor gaan als ons relatie stabiel is.
hannaa45 schreef:
Ja!
Je hebt nog ruim 10 jaar de tijd om aan kinderen te beginnen.
Dus een partner van je eigen leeftijd vinden en uit te vinden of hij geschikt is als vader en kinderen wil op termijn.
Een kind kan ook makkelijk op je 32 of 33ste.
Ik hoop ineens heel hard dat je moeder gaat hokken met een binkie van 19 met een petje en een Golf.
Quarantaine doet niet iedereen goed zo te lezen.
Stassie12 schreef:
Het is nogal wat, een kind krijgen en goed groot brengen.
Dat doe je niet met de eerste de beste.
Ik heb het idee, dat jij veel haast voelt om er aan te beginnen en daarom genoegen neemt met deze meneer.
En daarom alle alarmbellen negeert. (3de leg, 2 X gescheiden, 4 kinderen)
Als je volwassen bent kun je daar nog een beetje om lachen en wegwuiven (“het is een fase”) maar als je een kind/tiener bent kan het zelfs traumatisch zijn.
DS1971 schreef:
10-04-2020 17:26
Quarantaine doet niet iedereen goed zo te lezen.
Ik werk gewoon. Ik merk eigenlijk vrij weinig van dat ophokken.
Sjulia schreef:
10-04-2020 17:27
Als je volwassen bent kun je daar nog een beetje om lachen en wegwuiven (“het is een fase”) maar als je een kind/tiener bent kan het zelfs traumatisch zijn.
Ik zou me kapot schamen als volwassene.
Ik wil dat mijn toekomstige kind(eren) uit een liefdevol, gezond, stabiel gezin komen met twee ouders. En dat kan ook hij laat mij zien dat dat kan. Dat het bij hem niet is gelukt bij 1 partner wil niet zeggen dat het bij mij ook niet kan.
Chienandalou schreef:
10-04-2020 17:19
Nee dat snap ik. Maar wat ik niet snap is dat je het alleen over je eigen behoeftes hebt. Kijk eens verder in de tijd: wat wens je je toekomstige kinderen toe? Hoe wil je dat zij opgevoed worden?
Stassie12 schreef:
10-04-2020 17:26
En met mijn vriend heb ik geen garanties

Vorig gedrag is een goede voorspeller van toekomstig gedrag.
Ga eens in gesprek met zijn vorige echtgenotes, die vertellen waarschijnlijk een heel ander verhaal over het mislukken van de relatie dan hij.
DS1971 schreef:
10-04-2020 15:58
Ik ben blij dat ik niet in zo'n volksbuurt woon waar roddelen hobby nummer 1 is. Als je nou echt niets beters te doen hebt dat je drukmaken over de relatie van een ander, dan lijkt mij dat vooral voor jezelf heel sneu.

En stel dat straks een kind aan mij vraagt of ik opa ben, moet ik daar dan wakker van liggen ofzo? Of kan ik dan beter mijzelf conformeren naar de bekrompenheid die anderen mogelijk hebben? Ik denk dat ik er voor mijzelf wel uit ben. Lekker laten gaan.
Nee jij niet, maar of het voor het kind leuk is....
Stassie12 schreef:
10-04-2020 17:29
Ik wil dat mijn toekomstige kind(eren) uit een liefdevol, gezond, stabiel gezin komen met twee ouders. En dat kan ook hij laat mij zien dat dat kan. Dat het bij hem niet is gelukt bij 1 partner wil niet zeggen dat het bij mij ook niet kan.
Het lukte hem toch bij 2 partners niet ?
Antoon69 schreef:
10-04-2020 17:25
Zeg je dat straks ook tegen je eigen dochter als ze met een 25 jaar oudere man aankomt? Ik zal er altijd voor mijn dochter zijn maar die man zou een hele slechte aan mij hebben.
Als ze 16 is vind ik dat een probleem. Als ze 27 is vertrouw ik erop dat ze zichzelf kan redden.

En ik beoordeel mensen op veel meer facetten.

Als ze 16 is heb ik liever een student van 21 als vriend, dan een 18 jarig ventje met een nieuwe BMW M3 zonder verklaarbaar inkomen. Ik noem maar wat.
S-Meds schreef:
10-04-2020 16:04
en stoppen met zijn zaad verspreiden want dat is ook niet veel meer op zijn leeftijd. Ook oud zaad kan leiden tot afwijkingen
De mate van zuurheid (of is het bitter? of allebei?) die je met je meeneemt, echt
Ik heb er een vreemd soort respect voor, ik ga er even voor zitten om te lezen, maar vind het ook idioterie
Geeft wel jus aan het forum.
Stassie12 schreef:
En dan lukt het straks niet, met deze meneer een baby maken. Net als bij meverouw nummer 3. Daar gaat je planning dan. Dan ben je na nieuwe relatie zoeken, opbouwen en zwanger worden opeens alweer eind 30.
justagirly wijzigde dit bericht op 10-04-2020 17:44
11.98% gewijzigd
DS1971 schreef:
10-04-2020 17:32

Als ze 16 is heb ik liever een student van 21 als vriend, dan een 18 jarig ventje met een nieuwe BMW M3 zonder verklaarbaar inkomen. Ik noem maar wat.
Als ze 16 is en ze heeft een 41 jarige als vriend die al meerdere kinderen heeft uit verschillende relaties?
"Maar pap, hij is zo lief voor al zijn kinderen en jij deed het zelf ook, dus wat zeik je nou"
babbeleo schreef:
10-04-2020 17:32
De mate van zuurheid (of is het bitter? of allebei?) die je met je meeneemt, echt
Ik heb er een vreemd soort respect voor, ik ga er even voor zitten om te lezen, maar vind het ook idioterie
Geeft wel jus aan het forum.
Sjeu.
10-04-2020 17:30
Het lukte hem toch bij 2 partners niet ?
Met 3 niet, de laatste was niet zo vruchtbaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven