Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Tjemig, ik moet er bijna van huilen. Een grote ambulance voor zo'n klein meisje is wel heel heavy. En Pimpel ook al naar de huisartsenpost met enge angsten. Pfffff, kwetsbaar ben je dan opeens he?
Oh man, Lil. Wat eng zeg, jezus. Sterkte vanavond/vannacht, getverderrie.

Dat klinkt ook niet prettig, Pimp. Oorontsteking, au au au.

Wat hebben die kinders toch, snel weer hartstikke fit worden en blij spelen enzo.. dank u.
Gatver Lil. Wat eng zeg. Ook al weet je wat het is, het lijkt me vreselijk om toe moeten kijken en zo weinig te kunnen doen voor je meisje. Hopelijk blijft het nu rustig en hebben jullie een rustige nacht.

En Pimpel ook al een haastrit naar de huisartsenpost. Gelukkig valt het met leentje mee zo te lezen.
Sjeuzis! Arme Dotta!
Sjeuzis! Arme Dotta!
Lil,
Jezus Lil, da's wel heel heftig en eng. Sterkte voor vannacht en ongetwijfeld de komende dagen. Gedver, ik schrik er echt enorm van.

Pimp, jij ook sterkte voor vannacht - de ervaring met oorontsteking heeft me geleerd dat de nachten vaak pijnlijk zijn voor zulke kleintjes.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Lil, getver zeg Hoop voor Dot en voor jullie dat ze snel opknapt.

Pim, beterschap voor Leentjes

Meiden, thanks voor een geweldig weekend. Heb genoten van jullie. Zelfs nuchter

Kusserdekus, nu weer druk met werk. Blegh!
*slik* Oef, Lil, da's inderdaad geen gein. Dikke vette zusterlijke knuffel tot je naar adem snakt!
Gotver Lil, wat een schrik! Hou vast dat mooie kind.

Ik kwam even klagen over 4x riekendwaterschijten van Chip, maar ga nu maar gewoon zonder zeiken de was doen.

Wel doe ik een oproepje aan wie dan ook.

Om dit contract te houden heb ik 2 dagen in de aanbieding dat er op mijn kinderen gepast móét worden. Bij mij thuis.

Di 12 en di 19 mei.

Wie wil? Tegen betaling natuurlijk ook goed.
Ben bang dat ik dan nog behoorlijk in de kreukels lig, Kjong, anders had ik het absoluut beide dagen met veel plezier voor je gedaan. (oftewel een mededeling waar je geen fok aan hebt)
ach lieve kjong, ik ben beide dagen reeds bezet door werktaken, wat jammer!!!

Djiezzzz wat een schrik. Gelukkig "maar"en oorontsteking voor leentje, sterkte meisjes!

En dotteke?? Hoe gaat het nu?
Goedenmorgen

Hoop ik.. mèn wat een schrik met die kleintjes.. Hopelijk zijn ze de nacht goed doorgekomen en was de nachtelijke check van Dot goed.

Sleempen is lang slempen, Bentetje, dat je dat niet doorhad! (jaja, ik verander het al)

Jammer Kjong, hoewel de dinsdag wel mijn vrije dag is, zit oppassen er even niet in. Balen!

Go Pimpel
Later is nu
Gaat wel beter met Dot, hoewel nu totaal hysterisch, maar is beter dan niet te bereiken totaal out. post later meer. Jullie zijn lief!
Ach arm arm Dotteke! En arme jullie! Hysterisch beter dan out, maar ook erg naar. Sterkte liefies!

Met Leentje gaat het re-de-lijk.

Hoor nu op de radio; "Fuck you, Fuck you very very much", word ik helemaal blij van en denk aan jullie!

Mijn laatste werkdag voor de vakantie hoezee!

En had ik net besloten om die ene baan niet te doen (en na dat besluit ben ook alsnog afgewezen en had ik alsnog een gekrenkt ego!) en rust te creeëren door hier te blijven, werd ik net door mijn vorige manager gebeld dat ze me graag terug wil... Ehm... Tja... Ego weer opgekrikt, maar weg rust. Heb bedenktijd tot na de vakantie gevraagd... ~zucht~
Oeh, die vorige baan was wel wortelvrij toch?

Lil, je hart vandaag weer een beetje teruggesprongen op haar oorspronkelijke plek???
Hehe, even tiep-tijd. GG is vanmiddag thuis en heeft zich over Dot ontfermd, en dat is zeer welkom. Herken mijn meisje haast niet meer door alle hysterica, ze kan niks hebben, slap en moe, huilt o-ver-al over en hoewel ik het snap en blij ben dat ze niet meer alleen maar hijgend van koorts op de bank ligt, is het wel vermoeiend. Afijn, ze is er en ze hoefde niet in het ziekenhuis te blijven. Daar was vannacht sprake van, ter observatie weliswaar, maar was toch blij toen kinderarts besloot dat het niet hoefde en we haar zelf in de gaten mochten houden. Ze lag naast me in bed onder een lakentje en ik heb de hele nacht naar haar ademhaling liggen luisteren en kon me walgelijk precies paniek van bijna 2 jaar geleden herinneren (en ook allemaal van die beelden van toen: behandeltafel in dat ziekenhuis, de wasbak, de beertjes-met-balonnen op het lakentje dat we daar hadden; sprong zomaar zeer gedetailleerd uit geheugen te voorschijn).

Ja, en nu is ze dus 'gewoon' ziek. Het is nog niet duidelijk waar die koorts nou vandaag komt, ze is heel slap & moe maar dat lijkt me niet zo gek, we moeten vanmiddag met haar terugkomen. Het lijkt allemaal wel hanteerbaar nu. Maar je raakt zelf wel extra van de leg als ze opeens zo'n complete ambulance op je kind afsturen, dat moet ze maar niet te vaak meer voor elkaar boksen.

Even de werkmail bekijken, zien wat zich daar aan het ophopen is.

Hoe is het met Leentje? Stoppen ze daar een beetje fatsoenlik antibiotica in?
Het is ook wel een schrik zeg, Lil.. pfoei. Wel fijn toch dat ambulance kwam. Je hoort zo vaak dat ze niet of te laat () komen.. maarja.. als dan al die mensen met jouw meisje bezig zijn.. hulpeloos ben je.. Wordt er nu ook onderzocht hoe het komt dat jouw meisje steeds deze stuipen heeft? Of moet ze eroverheen groeien?

Nouja.. gewoon niet meer doen is de beste optie, natuurlijk (f)

Ik heb een boze zoon in huis. Hij vond het namelijk heel normaal dat hij na schooltijd eerst bleef knikkeren op het plein en toen met vriendje mee naar huis ging om een uur na schooltijd thuis te komen en te vertellen dat hij bij vriendje ging spelen. En dat, nadat ik gísteren nog tegen 'm had gezegd, dat hij éérst thuis dient te komen en dán bij vriendjes mag spelen. Dus... eerst bokkepruik, toen kamer opgeruimd (moest ook maar gelijk van mij) en toen mochten hij en LD buiten oude plantenpotten kapot slaan.. dat is dan wel weer leuk

En zojuist zegt hij terloops... "ik ga buitenspelen hoor mam"

Eh.. néé dus.. want je had straf.

Dus nu weer bokkepruik.

Ondertussen heb IK bloemetjes gekocht voor in een plantenbak in de tuin, is er vanmorgen grofvuil weggegaan (en hebben we nog zo'n hoeveelheid liggen in de tuin, want je mag maar een beperkte hoeveelheid aanbieden) en dreigt de zon te schijnen (maar toch meer bewolking)

en.. zitten er 3 vijven in de klok!

Later is nu
[quote]pimpel schreef op 22 april 2009 @ 13:13:

Hoor nu op de radio; "Fuck you, Fuck you very very much", word ik helemaal blij van en denk aan jullie!

quote]

Dat heb ik ook!

Sterkte, Lil! Arme, arme Dot..

Cool, Pimp! Die baan was wel verder weg van huis toch?
quote:kjong schreef op 21 april 2009 @ 22:58:

Gotver Lil, wat een schrik! Hou vast dat mooie kind.

Ik kwam even klagen over 4x riekendwaterschijten van Chip, maar ga nu maar gewoon zonder zeiken de was doen.

Wel doe ik een oproepje aan wie dan ook.

Om dit contract te houden heb ik 2 dagen in de aanbieding dat er op mijn kinderen gepast móét worden. Bij mij thuis.

Di 12 en di 19 mei.

Wie wil? Tegen betaling natuurlijk ook goed.

12 mei is geregeld Kjong. Tegen vergoeding van 395 euro of reiskosten, kies jij maar

En jep, ik kan er er vroeg zijn, want ik heb net geregeld dat ik die dinsdag niet thuis hoef te zijn. En die maandag ben ik bij De Baas, dus slaap ik in Old Toettown en kan vroeg bij je zijn. Durf je het aan???
ben je die maandag bij de baas (en dus bij mij dichtbij , wat zeg ik, heeeeeel dicht bij???)????

Jemig wat ene opluchting lil dat ze in elk geval weer moppert en moe is, alles beter dan lappenpopje spelen, maar naar is het zeer zeker,. wel! Gek he, hoe het geheugen werkt, zomaar ineens details naar boven !

Hier een blij zingend meisje onder de douche met haar net gekregen mega mindy doucheschuim (als ze maar geen eczeem krijgt vannacht ervan, ik kon het haar gewoon niet weigeren). Leuk partijtje achter de rug, 9 kindertjes, koekjes bakken, speurtocht, fotolijstjes versieren, patat, ijs en moeie ouders. Dat zijn zo`n beetje de steekwoorden van vandaag. GG was eerst al mee met school naar de geitenboerderij en ik heb 2 1/2 uur geslapen voordat die bups arriveerde. Vanavond hangen wij dus alleen maar op de bank:)
Ja, klopt Bentetje. Bij die baas ja.

Feestje klinkt goed!!!
Knipplakvanvanmiddag:

Haai meisjes,

Fijn om te lezen dat het een kloteweekend was. Ik heb nog niet in mijn mail gekeken, maar hoop dat ik ook ergens de foto’s kan vinden.

Zit nu op een bankje in een park vlakbij advovcatenkantoor van advocaat van Mieflief alwaar nu een laatste poging een gang naar de rechter te voorkomen plaatsvindt. Gesprek met 2 advocaten en 2 kemphanen dus. We shall see.

Heb net in het zonnetje op mijn mobiel hier bijgelezen, maar kan op mobiel niet inloggen (nou ja zeg…) en had laptop bij me ivm klusje voor school en zit nu dus op een bankje in de schaduw – anders zie ik niks – een reactie te typen die ik dan vanavond wel knipplak. Zal wel mosterd zijn dan.

Lil, hoe is het nu met Dot? En Pim? Leentje weer een beetje opgeknapt? Hier was Vietje van het weekend ziekig, maar zondagmiddag droeg ik ‘m over aan Mav en dinsdagavond kreeg ik een opgeknapt Vietje terug. Hoewel ik het liefst zelf voor de jongens zorg als ze ziek zijn, heeft dit ook wel wat. Zeker als er niks ernstigs aan de hand is en Vietje vooral wil hangen en plakken.

Kjong, heb je al oppas voor de dinsdagen? Ik kan je helaas niet helpen, ben zelf ook werken dan. Maar als het nou echt niet gaat enzo en er is echt niemand, dan kan ik misschien wel een dinsdag vrij nemen. Dan kom ik Chip wel ophalen ofzo. Hoe ze dan weer thuiskomt weet ik niet eigenlijk. Bij de volgende slemp? Ik heb vast nog wel ergens een plekje in dit huis. Tellen is nooit mijn sterkste punt geweest. Misschien merk ik het niet eens: 6 of 7.

Bam, hoe’st bij jou?

Zal zo, als ik hier toch zit te wachten, meteen een epistel tikken voor in de nAk. Want het gaat maar door….
Ah. Zie dat alleen 19 mei nog over is. Ik wacht nog even af.
Oh liefjes, waar zijn de foto's dan te vinden? Kan iemand mij dat mailen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven