De Pilstoppers
donderdag 26 maart 2009 om 11:19
NaamLeeftijdNaam kind
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
woensdag 22 april 2009 om 11:30
Ik baal....
vrijdagavond had mijn man 's avonds zin in wat lekkers en ging een kroket klaarmaken. Ik sliep half op de bank en pakte hem aan. Nam een hap en toen knapte hij dus open/kapot en viel het vlees/saus op mijn huid AU!!!!!!!!!!
Nu heb ik dus een flinke brandplek (ongeveer 2x 2 munten van 2 euro) net boven mijn geweldige decollete valt dus ook lekker op
Zaterdagmorgen zat er een brandblaar op die Luke even kapot sloeg.
Weet 1 van jullie hoe lang het duurt voordat een 2e graads brandwond over is?
Probeer al mijn t-shirts erover heen te houden maar dat lukt ook niet altijd, komt altijd net een stukje bovenuit.
Waardeloos.
vrijdagavond had mijn man 's avonds zin in wat lekkers en ging een kroket klaarmaken. Ik sliep half op de bank en pakte hem aan. Nam een hap en toen knapte hij dus open/kapot en viel het vlees/saus op mijn huid AU!!!!!!!!!!
Nu heb ik dus een flinke brandplek (ongeveer 2x 2 munten van 2 euro) net boven mijn geweldige decollete valt dus ook lekker op
Zaterdagmorgen zat er een brandblaar op die Luke even kapot sloeg.
Weet 1 van jullie hoe lang het duurt voordat een 2e graads brandwond over is?
Probeer al mijn t-shirts erover heen te houden maar dat lukt ook niet altijd, komt altijd net een stukje bovenuit.
Waardeloos.
woensdag 22 april 2009 om 11:34
Hey Hera, ik had ook een brandwond. Op mijn hand, want was te dicht bij een gourmetpannentje gekomen. Denk een cm of 5. Eerst een enorme vochtblaar, die ging stuk, toen werd het ee soort roodbruine korst die ging ook stuk en nu is het een beetje een rozelitteken aan het worden met in het midden nog korst.
Milena is an het huilen in de tuin. Ze is eigenlijk al de hele ochtend aan het huilen. Ik ahd nog plannen om gezellig te gaan doen in de stad, maar dar heb ik echt geen zin in nu. denk dat ik haar zo maar eens volstop met brood en in bed kieper. Men, wat is zij chagerijnig vandaag zeg. Man komt pas heel laat thuis vanavond, dus ik ben de gelukkige die de hele dag gedrein mag aanhoren.
Milena is an het huilen in de tuin. Ze is eigenlijk al de hele ochtend aan het huilen. Ik ahd nog plannen om gezellig te gaan doen in de stad, maar dar heb ik echt geen zin in nu. denk dat ik haar zo maar eens volstop met brood en in bed kieper. Men, wat is zij chagerijnig vandaag zeg. Man komt pas heel laat thuis vanavond, dus ik ben de gelukkige die de hele dag gedrein mag aanhoren.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
woensdag 22 april 2009 om 12:06
woensdag 22 april 2009 om 12:14
ff binnenstormen...
Hera ik had vroeger elke zomer 2e graads brandwonden in mijn gezicht door de zon (over gevoelige huid gesproken) nadat er korsten opkwamen duurde het wel een paar weken voordat die weg waren, nu heb ik wat lichte plekken die niet meer bijkleuren, dus denk dat je het misschien wel altijd een beetje blijft zien :s.
20 mei duurt nog ff, dus ik denk dat het tegen die tijd aardig weggetrokken is.
Burst out
Hera ik had vroeger elke zomer 2e graads brandwonden in mijn gezicht door de zon (over gevoelige huid gesproken) nadat er korsten opkwamen duurde het wel een paar weken voordat die weg waren, nu heb ik wat lichte plekken die niet meer bijkleuren, dus denk dat je het misschien wel altijd een beetje blijft zien :s.
20 mei duurt nog ff, dus ik denk dat het tegen die tijd aardig weggetrokken is.
Burst out
woensdag 22 april 2009 om 12:25
Thanks voor de reacties! Calendalunzalf is inderdaad wonderspul gebruiken het ook als Nick valt o.i.d. Perfect.
Wanneer mag ik beginnen met smeren? Staat namelijk op bij lichte brandwonden en verder niet
Ben blij om te horen dat het tegen 20 mei aardig weggetrokken is. Moet namelijk nog kleren kopen en anders koop ik een coltrui
Zo stom en zo'n rotplek eet nooit meer een kroket
Wanneer mag ik beginnen met smeren? Staat namelijk op bij lichte brandwonden en verder niet
Ben blij om te horen dat het tegen 20 mei aardig weggetrokken is. Moet namelijk nog kleren kopen en anders koop ik een coltrui
Zo stom en zo'n rotplek eet nooit meer een kroket
woensdag 22 april 2009 om 12:41
woensdag 22 april 2009 om 13:08
Haha, nooit meer een kroket dus
Ik heb met Pasen gebrand en nu ziet er uit als een roze vlek met in het midden een korst. Komt dus goed voor 20 mei, je zal niet in een coltrui hoeven gaan
Ben Milena maar even uit haar mopperbui gaan halen. We hebben samen de tuin geveegd, geschommeld en daarna gegeten. Nu ligt ze op bed. Ik denk niet dat ze wil gaan slapen, maar ze rust iig even uit (haha en ik ook)
Ik heb met Pasen gebrand en nu ziet er uit als een roze vlek met in het midden een korst. Komt dus goed voor 20 mei, je zal niet in een coltrui hoeven gaan
Ben Milena maar even uit haar mopperbui gaan halen. We hebben samen de tuin geveegd, geschommeld en daarna gegeten. Nu ligt ze op bed. Ik denk niet dat ze wil gaan slapen, maar ze rust iig even uit (haha en ik ook)
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
woensdag 22 april 2009 om 16:49
Nala, gelukkig alles weer rustig. Volgende keer puffen op de wc
Frans, hoe is het met je draakje?
Hera, auauauauauauau. 20 mei zal het toch wel heel eind weg zijn.
Hier druk, werk, cursus, tuin. pfff moe vandaag. Vanavond lekker in bad en vroeg naar bed. Morgen man en ik vrij en gaan we shoppen. Tegels voor de tuin, gordijnen, zonwering, tuinmeubels. En lekker samen lunchen.
Frans, hoe is het met je draakje?
Hera, auauauauauauau. 20 mei zal het toch wel heel eind weg zijn.
Hier druk, werk, cursus, tuin. pfff moe vandaag. Vanavond lekker in bad en vroeg naar bed. Morgen man en ik vrij en gaan we shoppen. Tegels voor de tuin, gordijnen, zonwering, tuinmeubels. En lekker samen lunchen.
woensdag 22 april 2009 om 17:08
Nooit meer een kroket? * shock *
Maar wel vervelend Hera. Hoop dat het gauw beetje mooi wegtrekt !
Moontje, schat kom hier * smak - smak - smak, knuffel *
Had nog niet eens op je gereageerd, maar meid, wat ben ik blij dat je even je neus om de hoek laat zien. Wat fijn om te horen dat het lekker met je gaat en wauw, een dochter erbij ook nog. Geweldig meid, dat het je goed gaat. Kom je zo af en toe nog eens buurten hoe het met je gaat?
Maar wel vervelend Hera. Hoop dat het gauw beetje mooi wegtrekt !
Moontje, schat kom hier * smak - smak - smak, knuffel *
Had nog niet eens op je gereageerd, maar meid, wat ben ik blij dat je even je neus om de hoek laat zien. Wat fijn om te horen dat het lekker met je gaat en wauw, een dochter erbij ook nog. Geweldig meid, dat het je goed gaat. Kom je zo af en toe nog eens buurten hoe het met je gaat?
woensdag 22 april 2009 om 17:18
Zeker balen Hera, van die brandwond.
Ik had het een keer met pizza. Auwie! Maar gelukkig niet zo heftig.
Frans, Milena nog in slaap gevallen?
7 Mei schiet al op Jacinta! Je moet doen wat goed voelt, je mond nog even houden, of gewoon vertellen.
Hoe voel je je verder?
Hiero een gelukkige meid die alweer 20 weken zwanger is!!!
Vanaaf naar de Prenatal met een vriendin. Speciale verkoopavond voor zwangere mutsen.
Morgen om 15.30 uur de 20 wkn echo.
Denk dat ik na het eten online kom, dus niet meteen in de stress schieten als ik er nog niet ben.
Ik had het een keer met pizza. Auwie! Maar gelukkig niet zo heftig.
Frans, Milena nog in slaap gevallen?
7 Mei schiet al op Jacinta! Je moet doen wat goed voelt, je mond nog even houden, of gewoon vertellen.
Hoe voel je je verder?
Hiero een gelukkige meid die alweer 20 weken zwanger is!!!
Vanaaf naar de Prenatal met een vriendin. Speciale verkoopavond voor zwangere mutsen.
Morgen om 15.30 uur de 20 wkn echo.
Denk dat ik na het eten online kom, dus niet meteen in de stress schieten als ik er nog niet ben.
woensdag 22 april 2009 om 18:28
woensdag 22 april 2009 om 21:09
woensdag 22 april 2009 om 21:50