Good Luck 2
woensdag 22 april 2009 om 21:17
Hel en Suus. Klinkt heerlijk jullie weekendje weg. En lekker dromen over een eigen kerkje..... Zwijmel.....
Hoe is het nu met Julia? Is de koorts nog weg?
Ohh hel dat klinkt romantisch!!! Een eigen sloep voor de deur! Ik hoop dat appartement snel verkocht wordt, zodat jullie daar kunnen blijven wonen.
Mal, maar weer afwachten dus op uitslag.
Hoe ging de ogentest amalia? En b pokken, heeft ie er erg last van?
oh de groep, ik zal eens lezen... Helemaal vergeten dat we die hebben. Zal er zelf ook even wat opzetten, wat ik hier niet wil hebben....
ohh stoer bridg dat fieke losloopt!!
Jinny, ben je op je eigen manier toch nog bij oma geweest?
enka hoe gaat het met jullie? Al helemaal gewent aan je gezinnetje van 4?
Hoe is het nu met Julia? Is de koorts nog weg?
Ohh hel dat klinkt romantisch!!! Een eigen sloep voor de deur! Ik hoop dat appartement snel verkocht wordt, zodat jullie daar kunnen blijven wonen.
Mal, maar weer afwachten dus op uitslag.
Hoe ging de ogentest amalia? En b pokken, heeft ie er erg last van?
oh de groep, ik zal eens lezen... Helemaal vergeten dat we die hebben. Zal er zelf ook even wat opzetten, wat ik hier niet wil hebben....
ohh stoer bridg dat fieke losloopt!!
Jinny, ben je op je eigen manier toch nog bij oma geweest?
enka hoe gaat het met jullie? Al helemaal gewent aan je gezinnetje van 4?
woensdag 22 april 2009 om 21:50
Hoi Ris! Hoe is het daar? Anne helemaal tevreden met de fles? Jij ook?
De ogentest ging helemaal goed trouwens. Laurens is precies 1 meter lang (grappig) en 16,5 kilo. Hij zit op het gemiddelde, vind ik zo raar van lief en ik zijn allebei lang. Het arme kind zal straks wel een groeispurt krijgen, au au.
Oooh wat spannend en zielig en romantisch die film op RTL 8...Half Light.
Oh Star, die van jou is ook leuk gepimpt! Mal die van jou natuurlijk helemaal Ode aan de pimpmaster!
De ogentest ging helemaal goed trouwens. Laurens is precies 1 meter lang (grappig) en 16,5 kilo. Hij zit op het gemiddelde, vind ik zo raar van lief en ik zijn allebei lang. Het arme kind zal straks wel een groeispurt krijgen, au au.
Oooh wat spannend en zielig en romantisch die film op RTL 8...Half Light.
Oh Star, die van jou is ook leuk gepimpt! Mal die van jou natuurlijk helemaal Ode aan de pimpmaster!
woensdag 22 april 2009 om 22:52
Haai Ris, buiten zwemmen? Is dat niet een beetje erg optimistisch?! Jij zal vast lekker slapen!
Mal pimpmaster! Ja, die van jou is ook erg leuk Star. Tres subtiel, haha!
Typisch, die lengtes. Mare is echt flink (1.04), terwijl vriend en ik allebei gemiddeld zijn (of nou ja, ik ben gewoon klein ). Maar er zit bij ons allebei wel lengte in de familie. Maar ws zegt het idd niks, is het een groeispurt en staat ze straks een tijdje stil. We'll see.
Mal pimpmaster! Ja, die van jou is ook erg leuk Star. Tres subtiel, haha!
Typisch, die lengtes. Mare is echt flink (1.04), terwijl vriend en ik allebei gemiddeld zijn (of nou ja, ik ben gewoon klein ). Maar er zit bij ons allebei wel lengte in de familie. Maar ws zegt het idd niks, is het een groeispurt en staat ze straks een tijdje stil. We'll see.
donderdag 23 april 2009 om 07:39
Bam, hoe gaat het met je? Moet je naar de dokter nu of is de ab toch aangeslagen?
Hel, fijn dat je zo enorm verwend bent! Man, dat doet vent hier nog niet in vijf jaar. Maar goed, je bent nu ook op leeftijd he, je verdient het!
Mal, fijn dat het weer achter de rug is. Hoe gaat het nu verder?
Suus, arme freule. Nu nog elf keer ab??
Hel, fijn dat je zo enorm verwend bent! Man, dat doet vent hier nog niet in vijf jaar. Maar goed, je bent nu ook op leeftijd he, je verdient het!
Mal, fijn dat het weer achter de rug is. Hoe gaat het nu verder?
Suus, arme freule. Nu nog elf keer ab??
donderdag 23 april 2009 om 09:00
Goeiemorgen!
Hel nog van harte met je verjaardag, ik lees dat het een geslaagde dag was, leuk!
Mal wat heb je leuke avatars gemaakt! Fijn dat de mri weer achter de rug is. Nu duimen voor een positieve uitslag! Hoe is het met je neefje? Heb je al een beslissing genomen over je rijlessen? En ga je ook nog de Koningin kijken?
Suze en Hel wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Vervelend dat Julia een blaasontsteking had zeg. Is het al over?
Amaal Mart is ook een meter en 18 kilo, dan is Laurens mooi slank in vergelijking met Mart .
Bam hoe is het met je? Naar zeg zo'n abces! Heb je je huisarts al gesproken?
Hel nog van harte met je verjaardag, ik lees dat het een geslaagde dag was, leuk!
Mal wat heb je leuke avatars gemaakt! Fijn dat de mri weer achter de rug is. Nu duimen voor een positieve uitslag! Hoe is het met je neefje? Heb je al een beslissing genomen over je rijlessen? En ga je ook nog de Koningin kijken?
Suze en Hel wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Vervelend dat Julia een blaasontsteking had zeg. Is het al over?
Amaal Mart is ook een meter en 18 kilo, dan is Laurens mooi slank in vergelijking met Mart .
Bam hoe is het met je? Naar zeg zo'n abces! Heb je je huisarts al gesproken?
donderdag 23 april 2009 om 09:10
Mamax irritant he kindjes die zo vroeg wakker zijn. Cas is ook iedere ochtend om 6.00 uur klaar wakker en dan huilt hij net zo lang tot ie een fles heeft gehad en daarna wil hij spelen, gaap. Ondertussen is Mart dan ook wakker geworden dus de dagen beginnen hier ook veel te vroeg. Leuke schoenen heb je voor Max gekocht!
Bridge hoe is het met Ties? Mijn moeder en zus zijn allebei wel drie tot vijf weken doof geweest, zo ineens. Raar he! Ik hoop dat de neusspray werkt. Wat goed zeg een lopende Fieke!
Star leuk dat je weer even naar je baby gekeken hebt! Goed geshopt lees ik al en wat gaaf een bugaboo!
Bridge hoe is het met Ties? Mijn moeder en zus zijn allebei wel drie tot vijf weken doof geweest, zo ineens. Raar he! Ik hoop dat de neusspray werkt. Wat goed zeg een lopende Fieke!
Star leuk dat je weer even naar je baby gekeken hebt! Goed geshopt lees ik al en wat gaaf een bugaboo!