Relatie redden

14-04-2020 18:34 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen!
Mijn vriend en ik zijn super gek op elkaar en houden heel veel van elkaar. We zijn nu ongeveer 1,5 jaar samen en we zijn beide 19 jaar. Eigenlijk gaat alles helemaal goed in de relatie, behalve dat we vaak ruzies/discussies hebben om kleine dingen. Het duurt dan soms wel een paar dagen voordat we weer normaal doen tegen elkaar en daar moet wat aan veranderen. Heeft iemand misschien tips om de kleine ruzies om onbelangrijke dingen te voorkomen? Over echt belangrijke onderwerpen zitten we vrijwel altijd op 1 lijn, en de ruzies die we hebben zijn vaak niet eens het punt. Het gaat er meer om dat elke keer hetzelfde patroon voorbij komt waarbij weer hetzelfde gebeurt, alleen dan over een ander onderwerp. Heeft iemand tips? We zijn nu op een punt gekomen dat we niet weten of we verder kunnen met elkaar. We willen het beide even graag maar er moet wel wat veranderen aan de ruzies.
Is dat die vriend die het 4 maanden geleden uitmaakte?
"Eigenlijk gaat alles helemaal goed in de relatie, behalve dat we vaak ruzies/discussies hebben om kleine dingen. Het duurt dan soms wel een paar dagen voordat we weer normaal doen tegen elkaar en daar moet wat aan veranderen."

Gewoon geen ruzie maken? Andere prioriteiten stellen? Het uitmaken omdat jullie teveel van elkaar verschillen?
Ab_Normaal schreef:
14-04-2020 18:38
Is dat die vriend die het 4 maanden geleden uitmaakte?
O, had ik moeten loepen?
RodeRoosOpWitteZijde schreef:
14-04-2020 18:40
O, had ik moeten loepen?
Dat is vaak het 1e wat ik doe 😀
Mensen die een topic openen en vervolgens niet meer reageren neem ik niet erg serieus. Dan zal het “probleem” wel niet zo groot zijn.
Ab_Normaal schreef:
14-04-2020 18:40
Dat is vaak het 1e wat ik doe 😀
Mensen die een topic openen en vervolgens niet meer reageren neem ik niet erg serieus. Dan zal het “probleem” wel niet zo groot zijn.
Bedankt voor de tip!
Ach, kalverliefde. Een mooie herinnering om later aan terug te denken, maar zonde van je jeugd om dat nu al als levenslot te willen zien.
Waarom staat dit onder overig?
Cookielover schreef:
14-04-2020 18:52
Waarom staat dit onder overig?
Dat is anoooniemer
Eigenlijk gaat alles helemaal goed in de relatie, behalve dat we vaak ruzies/discussies hebben om kleine dingen. Het duurt dan soms wel een paar dagen voordat we weer normaal doen tegen elkaar

Ik heb toch een heel ander idee bij ‘het gaat helemaal goed ik de relatie’ en ‘we zijn super gek op elkaar en houden van elkaar’.

Maar ik ben dan ook geen 19 meer.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Accepteren dat je ergens over een andere mening kunt hebben. Je bent geen ééneiige tweeling
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven