Vies vriendje?

14-04-2020 01:55 143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi lezers,

Ik zit in dubio. Ik ben sinds kort ‘samenwonend’ met mijn vriend. Doordat we samenwonen leer je elkaar toch iets beter kennen dan anders. Je leert elkaars gewoontes, normen en waarden, etc. Nu ben ik er dus achter gekomen dat m’n vriend soms wat vage gewoontes heeft, die ik niet heel fris vind. Ik ben sowieso al iemand die van een schone omgeving houdt en een klein beetje smetvrees heeft (ik douche iedere dag, poets soms 4 keer per dag m’n tanden, zorg ervoor dat de douche en de wc elke dag worden schoon gemaakt, dus ik kan overdrijven). Mijn vriend vind het bijvoorbeeld normaal om kaas met de korst te eten, dus hij haalt de zijkant van de kaas er niet af, puur omdat hij er te lui voor is. Zodra de douche overloopt, door een verstopping in het putje, douched hij er gewoon doorheen. Ik moet het putje hierna met vloeibare ontstopper bewerken, weer omdat hij hier te lui voor is. Drinkt uit een vol pak, draagt sokken en onderbroeken meerdere dagen, gooit de haarborstel in hetzelfde bakje als de tandenborstels, eet verbrand (echt verbrand, helemaal zwart!!!) vlees, zelfs nadat ik heb gezegd dat het niet goed is, stofzuigt nooit, dus er zit altijd iets aan m’n voeten als ik m’n bed uit stap. Noem maar op. Ik vind het zelf heel onsmakelijk en word ook een beetje gestoord. Ik voel me fysiek niet meer aangetrokken en ben echt vies van hem geworden, aanrakingen zijn niet meer fijn etc. Als ik er mee wil stoppen, lukt me dat toch nooit. Ik vind het te moeilijk en vind hem daarvoor ook te leuk..

Wie helpt me uit de brand?
Ik heb er al met hem over gepraat, maar hij vind het ‘niet zo’n big deal en er zijn genoeg andere gasten die veel viezer zijn.’
Je bent nog nooit samen op vakantie geweest maar woont wel al samen? Dat vind ik gek. Hiervoor heeft hij bij zijn ouders gewoond..? Jullie klinken beide erg jong. Ga lekker met vrienden wonen of gewoon op jezelf. Dit gaat m niet worden.
Ik denk dat jullie niet goed bij elkaar passen.
Kaas en Korsten a la. Maar geen schoon ondergoed en sokken is toch een basisprincipe die ver van die van jou af ligt..
Mark1989 schreef:
14-04-2020 23:36
Bah bah, je gaat toch niet twee dagen lopen zweten in dezelfde onderkleren? Vind ik in ieder geval zwaar onhygienisch. Als dat een woord is.
Als je een rustig dagje hebt gehad kan het prima hoor. Gewoon een Turkse douche en het ruikt weer als roosjes :)
vivautrecht85 schreef:
14-04-2020 22:00
Heel soms per ongeluk is natuurlijk wat anders dan stelselmatig je onderbroek een paar dagen aanhouden. Waarbij ik van het laatste sowieso niet zo goed snap hoe dat kan als je een bepaalde routine hebt van elke dag douchen. Maar ja ik ga er dan ook van uit dat mensen dat doen, elke dag douchen en dat hoeft natuurlijk helemaal niet.
Al douche je niet elke dag, dan zou je toch juist helemaal een verse onderbroek en sokken aan doen? Helemaal als je wel gewoon de belangrijke delen van je lichaam even wast of opfrist. Dan zeker met je frisse bips weer een vieze broek in, getverderrie zeg.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Jouw vriend klinkt als een puber. Heeft waarschijnlijk nooit alleen gewoond vooraleer jullie samen woonden?
leeg
boebezoebe schreef:
15-04-2020 00:10
Al douche je niet elke dag, dan zou je toch juist helemaal een verse onderbroek en sokken aan doen? Helemaal als je wel gewoon de belangrijke delen van je lichaam even wast of opfrist.
Ja daar heb je gelijk in hoor. Bedoel meer dat het gewoonweg mijn routine is om na het douchen schoon ondergoed te pakken.

Een oude zweetlucht is ook vaak een kwestie van kleding te lang dragen.
_Robin_ schreef:
14-04-2020 13:13
Bedankt voor de vele reacties!

Ik heb meerdere vragen voorbij zien komen:
- Nooit samen op vakantie geweest?
Nee zijn nooit samen op vakantie geweest, ik ga liever met vrienden.
- Nooit samen geslapen?
Ja dat wel, maar dat was nog bij zijn ouders, en daar gedroeg hij zich wel normaal.
- Heb je al gezegd dat je hierdoor twijfelt?
Ja heb ik gedaan, en goed ook. Hebben we regelmatig ruzie over, want als ik dan zeg dat ik dingen vies vind en onaantrekkelijk voelt hij zich aangevallen en doet hij gemeen richting mij (nonchalant, uitmaken voor gemene dingen, alsof het hem allemaal niks boeit, als we naar z’n ouders gaan: ‘zo’n iemand wil ik niet mee’, etc). Vervolgens is hij afgekoeld en komt hij tot de realisatie dat hij iets moet veranderen, vaak gebeurt dat dan 1/2 dagen en vervolgens niet weer en blijf ik er wat van zeggen.

Xx
Wil je niet met hem op reis? Waarom niet?
Alsook, het zomaar uitmaken... Kom op, dat wil je niet voor jezelf.
leeg
Ik weet bij sommige reacties echt niet wat lees hoor!
Wat kost nou een onderbroek?
Trek gewoon elke dag een schone aan. Zoiets leer je kleine kinderen zelfs al.
Pindakaasjes schreef:
15-04-2020 00:14
Ik weet bij sommige reacties echt niet wat lees hoor!
Wat kost nou een onderbroek?
Trek gewoon elke dag een schone aan. Zoiets leer je kleine kinderen zelfs al.
Wellicht stinkt man niet...
zijn genoeg kerels die hun onderbroek niet wisselen hoor... Zeker als ze gewoon een weekend thuis zijn...
Dat je je eigen vriend vies vindt, is een behoorlijk groot probleem. Maar dat het hem kennelijk niet zoveel kan schelen wat jij vindt, is een nog groter probleem. Heb het daar eens over. Dus niet discussiëren over of het erg is om uit een pak te drinken, maar over het feit dat hij niet bereid is om daar voor jou mee te stoppen. Hij moet een tandje erbij zetten om als een volwaardig partner dit huishouden te runnen en jij moet misschien op een paar punten de teugels laten vieren. Dat doe je niet omdat de ander gelijk heeft, maar omdat je dat voor de ander wilt doen.
Helena_z schreef:
15-04-2020 00:12
Jouw vriend klinkt als een puber. Heeft waarschijnlijk nooit alleen gewoond vooraleer jullie samen woonden?
Ja, is vanuit ouderlijk huis gaan samenwonen. Sowieso af te raden natuurlijk.

Ben nog wel benieuwd naar het antwoord op mijn eerdere vraag hoe het thuis dan ging, bij zijn ouders.
anoniem_228343 wijzigde dit bericht op 15-04-2020 00:21
2.40% gewijzigd
Moirmel schreef:
14-04-2020 23:50
We zullen eens gaan kamperen.
Als ik kampeer neem ik echt wel schoene onderbroeken en sokken mee hoor. Ik doe nog wel eens een fietstocht in Europa (inclusief een tentje en fietstassen mee), maar dan heb ik echt wel elke dag schoon ondergoed aan. Ook als ik alleen ben.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Het voordeel van dit soort topics is dat ik altijd weer zo blij ben met mijn eigen vriend.
De vraag is:

Zie je jezelf met deze kerel en al zijn en jouw gewoontes 80 worden?
3 gezamenlijke kinderen opvoeden?
Je de komende 50 jaar blijven dood-ergeren?

If not:
Waarom verspil je dan nog tijd aan deze relatie?
Santaaa schreef:
15-04-2020 00:18
Wellicht stinkt man niet...
zijn genoeg kerels die hun onderbroek niet wisselen hoor... Zeker als ze gewoon een weekend thuis zijn...

Iederen gaat vanzelf op en duur meuren.
Dat komt door de bacterien.. en die vermenigvuldigen zich wel hoor! In een onderbroek de al warmpjes 72 uur in je kruis zit. Wat vies zeg!
Overigens ruik je jezelf het slechtst omdat het je eigen geur is, voor een ander kun je dan al lang vies ruiken.
boebezoebe schreef:
15-04-2020 00:23
Het voordeel van dit soort topics is dat ik altijd weer zo blij ben met mijn eigen vriend.
Die doet iedere dag een schone onderbroek aan?
Lucky you :)
Pindakaasjes schreef:
15-04-2020 00:23
Iederen gaat vanzelf op en duur meuren.
Dat komt door de bacterien.. en die vermenigvuldigen zich wel hoor! In een onderbroek de al warmpjes 72 uur in je kruis zit. Wat vies zeg!
Overigens ruik je jezelf het slechtst omdat het je eigen geur is, voor een ander kun je dan al lang vies ruiken.
Mannen hebben geen kruis hea... En zolang hij nog voorhuid heeft zal zijn penis behalve dan naar urine echt niet zo stinken.
Santaaa schreef:
15-04-2020 00:27
Mannen hebben geen kruis hea... En zolang hij nog voorhuid heeft zal zijn penis behalve dan naar urine echt niet zo stinken.

Lekkerrrrrr hoor!
En dan ook zo'n kopkaas randje erbij.
Santaaa schreef:
15-04-2020 00:27
Naief om te denken dat het alleen de penis is die kan stinken. Ik weet niet of het aan mij ligt (dat ik er pech mee heb gehad), maar heb ik mijn leven genoeg zweterige ballen en bilspleten van dichtbij mogen meemaken.

Afbeelding
boebezoebe wijzigde dit bericht op 15-04-2020 00:58
9.37% gewijzigd
Santaaa schreef:
15-04-2020 00:25
Die doet iedere dag een schone onderbroek aan?
Lucky you :)
En maakt het huis schoon (samen met mij), doet geen vieze dingen als met vingers in de pot pindakaas zitten, of pakken sap aan zijn mond zetten, doet aan handen wassen voordat je eten klaarmaakt en gebruikt een verschillend schoonmaakdoekje voor de plee en de wastafel. Allemaal uit zichzelf doodnormale basic hygiëne.
boebezoebe schreef:
15-04-2020 00:32
Naief om te denken dat het alleen de penis is die kan stinken. Ik weet niet of het aan mij ligt (dat ik er pech mee heb gehad), maar heb ik mijn leven genoeg zweterige ballen en bilspleten van dichtbij mogen meemaken.

Of dat je restjes wc papier tegenkomt.
Pindakaasjes schreef:
15-04-2020 00:31
Lekkerrrrrr hoor!
En dan ook zo'n kopkaas randje erbij.
Tja ieder z’n ding. Zolang man zich doucht zou hij best wel vaak deze ondergoed aan kunnen... :p Uit ervaring weet ik dit namelijk.
boebezoebe schreef:
15-04-2020 00:32
Oh nee natuurlijk niet, de huid van de penis is net zo als op de arm qua geur. Niet direct heel nadrukkelijk. Overal waar huid op huid contact is, is zweet en ontstaat geur. Sommige mannen hebben meer last van zweetballetjes dan andere. Ik heb last van zweetballen maar mijn billetjes zijn altijd zweet vrij :)
Santaaa schreef:
15-04-2020 00:37
Tja ieder z’n ding. Zolang man zich doucht zou hij best wel vaak deze ondergoed aan kunnen... :p Uit ervaring weet ik dit namelijk.

Maar waarom ga je na het douchen weer dezelfde onderbroek aantrekken?
Waarom gooi je die niet in de wasmand?
Wat win je ermee? Minder was?
boebezoebe schreef:
15-04-2020 00:35
En maakt het huis schoon (samen met mij), doet geen vieze dingen als met vingers in de pot pindakaas zitten, of pakken sap aan zijn mond zetten, doet aan handen wassen voordat je eten klaarmaakt en gebruikt een verschillend schoonmaakdoekje voor de plee en de wastafel. Allemaal uit zichzelf doodnormale basic hygiëne.
Je hebt hem goed afgericht!!
Nee alle gekheid op een stokje, de meeste dingen zijn ook wel vrij basale dingen. De mond op pak zetten is gewoon een gewoonte als je zelf dat pak toch op drinkt, heb je minder afwas. Dan is er toch een bepaalde luiheid. Vinger in pindakaas hetzelfde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven