Vies vriendje?
dinsdag 14 april 2020 om 01:55
Hi lezers,
Ik zit in dubio. Ik ben sinds kort ‘samenwonend’ met mijn vriend. Doordat we samenwonen leer je elkaar toch iets beter kennen dan anders. Je leert elkaars gewoontes, normen en waarden, etc. Nu ben ik er dus achter gekomen dat m’n vriend soms wat vage gewoontes heeft, die ik niet heel fris vind. Ik ben sowieso al iemand die van een schone omgeving houdt en een klein beetje smetvrees heeft (ik douche iedere dag, poets soms 4 keer per dag m’n tanden, zorg ervoor dat de douche en de wc elke dag worden schoon gemaakt, dus ik kan overdrijven). Mijn vriend vind het bijvoorbeeld normaal om kaas met de korst te eten, dus hij haalt de zijkant van de kaas er niet af, puur omdat hij er te lui voor is. Zodra de douche overloopt, door een verstopping in het putje, douched hij er gewoon doorheen. Ik moet het putje hierna met vloeibare ontstopper bewerken, weer omdat hij hier te lui voor is. Drinkt uit een vol pak, draagt sokken en onderbroeken meerdere dagen, gooit de haarborstel in hetzelfde bakje als de tandenborstels, eet verbrand (echt verbrand, helemaal zwart!!!) vlees, zelfs nadat ik heb gezegd dat het niet goed is, stofzuigt nooit, dus er zit altijd iets aan m’n voeten als ik m’n bed uit stap. Noem maar op. Ik vind het zelf heel onsmakelijk en word ook een beetje gestoord. Ik voel me fysiek niet meer aangetrokken en ben echt vies van hem geworden, aanrakingen zijn niet meer fijn etc. Als ik er mee wil stoppen, lukt me dat toch nooit. Ik vind het te moeilijk en vind hem daarvoor ook te leuk..
Wie helpt me uit de brand?
Ik heb er al met hem over gepraat, maar hij vind het ‘niet zo’n big deal en er zijn genoeg andere gasten die veel viezer zijn.’
Ik zit in dubio. Ik ben sinds kort ‘samenwonend’ met mijn vriend. Doordat we samenwonen leer je elkaar toch iets beter kennen dan anders. Je leert elkaars gewoontes, normen en waarden, etc. Nu ben ik er dus achter gekomen dat m’n vriend soms wat vage gewoontes heeft, die ik niet heel fris vind. Ik ben sowieso al iemand die van een schone omgeving houdt en een klein beetje smetvrees heeft (ik douche iedere dag, poets soms 4 keer per dag m’n tanden, zorg ervoor dat de douche en de wc elke dag worden schoon gemaakt, dus ik kan overdrijven). Mijn vriend vind het bijvoorbeeld normaal om kaas met de korst te eten, dus hij haalt de zijkant van de kaas er niet af, puur omdat hij er te lui voor is. Zodra de douche overloopt, door een verstopping in het putje, douched hij er gewoon doorheen. Ik moet het putje hierna met vloeibare ontstopper bewerken, weer omdat hij hier te lui voor is. Drinkt uit een vol pak, draagt sokken en onderbroeken meerdere dagen, gooit de haarborstel in hetzelfde bakje als de tandenborstels, eet verbrand (echt verbrand, helemaal zwart!!!) vlees, zelfs nadat ik heb gezegd dat het niet goed is, stofzuigt nooit, dus er zit altijd iets aan m’n voeten als ik m’n bed uit stap. Noem maar op. Ik vind het zelf heel onsmakelijk en word ook een beetje gestoord. Ik voel me fysiek niet meer aangetrokken en ben echt vies van hem geworden, aanrakingen zijn niet meer fijn etc. Als ik er mee wil stoppen, lukt me dat toch nooit. Ik vind het te moeilijk en vind hem daarvoor ook te leuk..
Wie helpt me uit de brand?
Ik heb er al met hem over gepraat, maar hij vind het ‘niet zo’n big deal en er zijn genoeg andere gasten die veel viezer zijn.’
woensdag 15 april 2020 om 00:43
Bijvoorbeeld. Heb mezelf er ook wel is in mijn vroege studententijd op betrapt. Lekker zelf zitten stinken.Pindakaasjes schreef: ↑15-04-2020 00:39Maar waarom ga je na het douchen weer dezelfde onderbroek aantrekken?
Waarom gooi je die niet in de wasmand?
Wat win je ermee? Minder was?
woensdag 15 april 2020 om 00:45
Altijd vermakelijk om te lezen hoe serieus men hapt op de eerste post van een nieuw forumlid.
Volgens oud-Hollandsch gebruik zijn het heel erg vaak de nachtelijke uurtjes waarin dergelijke wonderlijke posts worden gecreëerd.
Volgens oud-Hollandsch gebruik zijn het heel erg vaak de nachtelijke uurtjes waarin dergelijke wonderlijke posts worden gecreëerd.
'SORRY, DE PAGINA DIE JE ZOEKT BESTAAT NIET! Kunnen we je blij maken met een andere pagina?'
woensdag 15 april 2020 om 00:47
De zweetklieren in oksels en tussen je benen zijn wel degelijk anders dan de rest van je lichaam (apocriene en exocriene zweetkleiren) en daardoor ruikt het ook anders.Santaaa schreef: ↑15-04-2020 00:39Oh nee natuurlijk niet, de huid van de penis is net zo als op de arm qua geur. Niet direct heel nadrukkelijk. Overal waar huid op huid contact is, is zweet en ontstaat geur. Sommige mannen hebben meer last van zweetballetjes dan andere. Ik heb last van zweetballen maar mijn billetjes zijn altijd zweet vrij![]()
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
woensdag 15 april 2020 om 00:50
Dit deed hij allemaal al voordat ik hem kende. Typisch om het over 'afgericht' te hebben, ik maak minder vaak schoon dan hij doet. Hij is gewoon hygienisch en stelt zich verantwoordelijk op voor zijn leefomgeving. Kan ook hoor.Santaaa schreef: ↑15-04-2020 00:41Je hebt hem goed afgericht!!
Nee alle gekheid op een stokje, de meeste dingen zijn ook wel vrij basale dingen. De mond op pak zetten is gewoon een gewoonte als je zelf dat pak toch op drinkt, heb je minder afwas. Dan is er toch een bepaalde luiheid. Vinger in pindakaas hetzelfde.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
woensdag 15 april 2020 om 09:07
Haha, wat een opmerking.
Wat heeft kamperen hier nou weer mee te maken.
Je bent gewoon een viezerikje als je niet even schoon ondergoed aantrekt aan het begin van de dag of na het douchen. Hoef je niet meteen met een wild card zoals kamperen te komen. Lekker praten zo met jou. Of vind jij het ook normaal om in een stoel te slapen omdat je dat ook doet als je een lange vlucht hebt? Thuis knuffel je ook elke dag een tijger omdat je dat toen op je vakantie in Thailand ook hebt gedaan?
Maargoed, het gaat ook om de combinatie van. Als het doucheputje overloopt laat je dat toch ook niet oplossen door je vriendin
woensdag 15 april 2020 om 09:13
Dat terugzetten van een pak melk of sap waar je met je mond aan hebt gezeten doet me altijd denken aan de 'dubble dip' discussie van Seinfeld. Ik vind dat ook zo smerig als ik het mensen zie doen (alleen als het samen met mijn vriend is en we bewaren de dips niet kan ik ertegen)
https://www.youtube.com/watch?v=RfprRZQxWps
https://www.youtube.com/watch?v=RfprRZQxWps
woensdag 15 april 2020 om 10:50
Ik heb ook veel minder wasgoed, heerlijk!Letsgetlosttonight schreef: ↑15-04-2020 10:47Ik zal wel super smerig zijn maar nu in quarantaine douche ik 1-2 keer per week ofzo en ondergoed draag ik niet als ik m'n pyjama draag.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
woensdag 15 april 2020 om 11:41
Letsgetlosttonight schreef: ↑15-04-2020 10:47Ik zal wel super smerig zijn maar nu in quarantaine douche ik 1-2 keer per week ofzo en ondergoed draag ik niet als ik m'n pyjama draag.
Maar dan fris je jezelf toch wel dagelijks even op neem ik aan??
Een 'kattenwasje'?
Kop en kont, even onder de oksels?
woensdag 15 april 2020 om 12:12
Ach, er was ook iemand die een vliegtuig opgegeten heeft (wel in stukjes)
https://en.wikipedia.org/wiki/Michel_Lotito
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
woensdag 15 april 2020 om 12:13
Niet echt.Pindakaasjes schreef: ↑15-04-2020 11:41Maar dan fris je jezelf toch wel dagelijks even op neem ik aan??
Een 'kattenwasje'?
Kop en kont, even onder de oksels?
woensdag 15 april 2020 om 12:38
Woon je alleen? En zo nee, vinden je huisgenoten dat niet vies dan?
woensdag 15 april 2020 om 12:41
woensdag 15 april 2020 om 12:44
Doet me denken aan een huisgenoot die haar kamer nooit luchtte. Echt nooit eens een raampje open. Ja, wel de deur naar de gang waar ik dan van de mufheid mee kon genieten. Beh (Woonde als jonge dertiger in een dure wereldstad, dus een appartement delen op die leeftijd was redelijk gewoon. Haar lucht minder).
woensdag 15 april 2020 om 12:47
Ja ik woon alleen. Maar goed dit is allemaal offtopic, terug naar to aub.boebezoebe schreef: ↑15-04-2020 12:38Woon je alleen? En zo nee, vinden je huisgenoten dat niet vies dan?
woensdag 15 april 2020 om 13:31
Is juist erg ontopic. In je eentje vies zijn daar heeft een ander geen last van. TO woont samen met iemand die nooit stofzuigt en niet elke dag verse sokken aandoet en heeft daar wel problemen mee.Letsgetlosttonight schreef: ↑15-04-2020 12:47Ja ik woon alleen. Maar goed dit is allemaal offtopic, terug naar to aub.