Help! Het gaat me te snel
dinsdag 14 april 2020 om 22:26
Hoi allemaal!
Afgelopen week heb ik een man leren kennen bij een organisatie waar we beide vrijwilligerswerk doen.
Na wat appen hebben we samen afgesproken en zijn (met de 1,5 meter afstand) een stuk gaan wandelen.
Een dag later werd er weer afgesproken en een dag later weer..
Op dag 1 heb ik zijn broer en schoonzus al gezien en op dag 2 hebben we al naar z'n ouders staan zwaaien vanaf het balkon.
Op dag 3 heeft hij toegegeven dat hij mij heel erg leuk vind en dat hij echt smoorverliefd op mij is. Al zijn vrienden weten al van mij.
Nu ben ik zelf al een jaar of 8 single en tot nu toe vond ik dit eigenlijk wel prima. Lekker mn eigen ding doen, geen verplichtingen en verantwoordingen naar anderen enz.
Ik zeg niet dat ik totaal niet open sta voor een relatie, en deze man zou zeker wel een kans maken, maar het gaat me echt veel te snel zo. Stiekem weet ik niet eens of ik nu wel toe ben aan een relatie.
Het liefst spreekt hij iedere dag af, (ik ken hem net een week en heb hem al 4x gezien) ik krijg dagelijks apps met hoe leuk en lief hij me vind (we kennen elkaar nog niet eens) en het begint me nu al te benauwen.
Ik heb al een aantal keer aangegeven dat het bij mij een aantal weken nodig heeft voordat ik weet of ik meer voor iemand voel, maar het kwartje lijkt bij hem niet te vallen.
Hoe ga ik hier op een goede manier mee om? Ik vind hem ergens wel leuk en wil hem echt beter leren kennen, maar niet met de druk die er nu achter staat (hij heeft het nu al over het leven na ons trouwen
)
Iemand tips?
Afgelopen week heb ik een man leren kennen bij een organisatie waar we beide vrijwilligerswerk doen.
Na wat appen hebben we samen afgesproken en zijn (met de 1,5 meter afstand) een stuk gaan wandelen.
Een dag later werd er weer afgesproken en een dag later weer..
Op dag 1 heb ik zijn broer en schoonzus al gezien en op dag 2 hebben we al naar z'n ouders staan zwaaien vanaf het balkon.
Op dag 3 heeft hij toegegeven dat hij mij heel erg leuk vind en dat hij echt smoorverliefd op mij is. Al zijn vrienden weten al van mij.
Nu ben ik zelf al een jaar of 8 single en tot nu toe vond ik dit eigenlijk wel prima. Lekker mn eigen ding doen, geen verplichtingen en verantwoordingen naar anderen enz.
Ik zeg niet dat ik totaal niet open sta voor een relatie, en deze man zou zeker wel een kans maken, maar het gaat me echt veel te snel zo. Stiekem weet ik niet eens of ik nu wel toe ben aan een relatie.
Het liefst spreekt hij iedere dag af, (ik ken hem net een week en heb hem al 4x gezien) ik krijg dagelijks apps met hoe leuk en lief hij me vind (we kennen elkaar nog niet eens) en het begint me nu al te benauwen.
Ik heb al een aantal keer aangegeven dat het bij mij een aantal weken nodig heeft voordat ik weet of ik meer voor iemand voel, maar het kwartje lijkt bij hem niet te vallen.
Hoe ga ik hier op een goede manier mee om? Ik vind hem ergens wel leuk en wil hem echt beter leren kennen, maar niet met de druk die er nu achter staat (hij heeft het nu al over het leven na ons trouwen
Iemand tips?
woensdag 15 april 2020 om 08:30
vivautrecht85 schreef: ↑14-04-2020 22:35Ik heb al een aantal keer aangegeven dat het bij mij een aantal weken nodig heeft voordat ik weet of ik meer voor iemand voel, maar het kwartje lijkt bij hem niet te vallen.
Ik zou hier echt zo op afknappen; niet luisteren en over je grenzen gaan.
Sowieso bijzonder, al die ontmoetingen in deze periode.
Hoezo niet luisteren? En welke grenzen? Ze heeft helemaal geen grens aangegeven en heeft enkel gezegd dat ze nu nog geen sterke gevoelens heeft en dat is vrij nietszeggend. Het zegt niets over hoe vaak ze hem wil zien (en ze zegt steeds 'ja' gezegd op zijn uitnodiging dus waarom zou hij minderen?) en niets over wie ze wel of niet wil ontmoeten
woensdag 15 april 2020 om 08:30
Ik ken ook zulke mannen. Meteen gaan samenwonen, de kersverse vriendin raakt binnen 3 maanden na ontmoeting zwanger. Paar jaar later loopt dit uit op een scheiding. Maar zulke types pakken door. Ze hebben snel een nieuwe vriendin waar het hele verhaal opnieuw begint. Met de nieuwe vriendin ook meteen samenwonen. Binnen 1 maand is de nieuwe vriendin zwanger. De kids, die nog niet van de scheiding bekomen zijn, vrolijk uitleggen dat ze er een broertje of zusje bij krijgen.
Geen idee wat voor etiket er op dat soort gevallen geplakt kan worden. Je hebt er in ieder geval niet veel aan. Begrijp de vrouwen die op dit soort types vallen ook niet.
Geen idee wat voor etiket er op dat soort gevallen geplakt kan worden. Je hebt er in ieder geval niet veel aan. Begrijp de vrouwen die op dit soort types vallen ook niet.
cinneluv wijzigde dit bericht op 15-04-2020 08:32
Reden: Fout
Reden: Fout
6.41% gewijzigd
woensdag 15 april 2020 om 08:39
Dit, als hij wel moeite gaat doen om je echt te leren kennen de komende tijd, dan zou het allemaal nog best kunnen. Maar als het gebrek aan interesse in jou echt zo blijft, dan is hij het niet voor je.Helena_z schreef: ↑15-04-2020 00:04Ik ben ook al zulke mannen tegengekomen. Mannen die me ineens hun schat noemen, terwijl ik ze nog nooit ontmoet heb (leren kennen via app) en ze me amper kennen. Hoe dit komt? Geen idee. Ik denk dat dit mannen zijn die houden van liefde, maar zichzelf dan zo snel verliezen in de eerste kriebels.
Ik kan niet in jouw plaats spreken, TO, maar je wil toch geliefd worden om wie je bent en hoe kan dat als hij amper iets over jou weet?
Ik zeg niet dat hij slechte intenties heeft. Maar ik zou toch echt opletten of hij nog moeite doet om eens wat meer over jou te weten te komen. Of hij wel vraagt naar jouw ambities, jouw verleden, jouw hobby's, jouw lievelingsfilm, jouw job, ...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 15 april 2020 om 08:56
Ik was helemaal nog niet bezig met het zoeken naar een relatie.
Misschien is dat ook een deel van het probleem
Dan nog... Al zou ik bewust op zoek zijn geweest vind ik nog dat hij te snel gaat
woensdag 15 april 2020 om 08:59
Wegrennen dus!cinneluv schreef: ↑15-04-2020 08:30Ik ken ook zulke mannen. Meteen gaan samenwonen, de kersverse vriendin raakt binnen 3 maanden na ontmoeting zwanger. Paar jaar later loopt dit uit op een scheiding. Maar zulke types pakken door. Ze hebben snel een nieuwe vriendin waar het hele verhaal opnieuw begint. Met de nieuwe vriendin ook meteen samenwonen. Binnen 1 maand is de nieuwe vriendin zwanger. De kids, die nog niet van de scheiding bekomen zijn, vrolijk uitleggen dat ze er een broertje of zusje bij krijgen.
woensdag 15 april 2020 om 09:03
Precies! Ik had hetzelfde, en ben nu al weer jaren gelukkig met hem. Het probleem is niet het bedrag van je vlam, maar dat jij daar geen zin in hebt. En je hoeft er geen zin in te hebben hè.strings-attached schreef: ↑14-04-2020 22:44Wat een hoop negatieve reacties. En heel eerlijk, zo dacht ik er ook over, eens.
En toen kwam ik zo'n man tegen als beschreven. Hij wist van geen wijkenAl mijn slechte eigenschappen geëtaleerd, mijn slechtste kanten laten zien.. Hij liet zich niet wegjagen. Hij vond dat we uitstekend bij elkaar pasten en ik zijn droomvrouw was. Nu14 jaar later ben ik nog steeds zijn droomvrouw
![]()
Hij had gelijk, zal nooit iemand vinden die beter bij me past dan hij.
Soms, heel soms, is het geen griezel maar iemand die duidelijk de toekomst voor zich ziet.
woensdag 15 april 2020 om 09:07
Als je nou eerst eens begint met duidelijk zijn. Die arme man wordt hier totaal weggezet als een enge stalker en jij gaat erin mee, terwijl je hem nog niet één keer eerlijk en duidelijk je grenzen en wensen hebt aangegeven. Hoe oneerlijk!
woensdag 15 april 2020 om 09:14
Op zich zei TO er al het nodige over in de OP, maar jij moet er nog meerdere keren wat over zeggen. Maar gelukkig, je zit niet bij de politie
woensdag 15 april 2020 om 09:18
Ik heb ook al zulke gevallen gehad. Het frappante is, je kan die mensen niet tot inzicht brengen. Ze beleven het heel anders dan mij, en begrijpen niet waarom ik het zo niet zie. Ze verwachten zelfs dat ik tot inzicht kom!
. In zulke situaties moet je gewoon je zin doen, je moet je dus niet aanpassen aan de ander. En gaat de ander daar dan niet in mee , daar stopt het dan. Ik heb onlangs afscheid genomen van zo iemand. Het werd me teveel.
woensdag 15 april 2020 om 09:20
Ik vraag het me oprecht af. Ze zei alleen dat ze bij de eerste date de afstand in acht neemt.winkelfanaat schreef: ↑15-04-2020 09:14Op zich zei TO er al het nodige over in de OP, maar jij moet er nog meerdere keren wat over zeggen. Maar gelukkig, je zit niet bij de politie![]()
Dank voor de bijdrage hoor!
woensdag 15 april 2020 om 09:21
Ik heb nu een fwb met zo iemand. Want hey, een man wil toch sex?!
Zij is gek op mij , ik niet op haar. Dat weet ze!! Ik ben duidelijk genoeg geweest.
Nu doe ik gewoon mijn zin, af en toe app ik zelfs niet terug . Zij blijft contact houden, ze wil geen ander.
Zij is gek op mij , ik niet op haar. Dat weet ze!! Ik ben duidelijk genoeg geweest.
Nu doe ik gewoon mijn zin, af en toe app ik zelfs niet terug . Zij blijft contact houden, ze wil geen ander.
spirit36 wijzigde dit bericht op 15-04-2020 10:16
Reden: Verduidelijking
Reden: Verduidelijking
2.37% gewijzigd
woensdag 15 april 2020 om 09:24
Sympathiek.
Wellcht heeft ze de hoop dat het nog gaat komen. Kun je niet iemand zoeken met gelijke verwachtingen?
woensdag 15 april 2020 om 09:26
Nou, flinke jongen hoor. Totaal off topic trouwens dus als je met je piemel wil zwaaien moet je even een topic openen.
woensdag 15 april 2020 om 09:28
woensdag 15 april 2020 om 09:39
Wat een player praatjes, je weet dat je op een damesforum zit.
woensdag 15 april 2020 om 09:46
Triest dat jij niet door hebt hoe triest dit is en er zelfs trots op bent.
Pootjes uit levende spinnen trekken vind je zeker ook heel grappig?
woensdag 15 april 2020 om 09:49
Ik heb ook wel eens met zulke mannen gedate. Het probleem is dat het leuke mannen waren, maar dat ik op dit gedrag toch afknapte. Het is gewoon niet aantrekkelijk als iemand zich zo voor je voeten werpt en je voor je gevoel geen enkele moeite hoeft te doen. Sterker nog, je moet moeite doen om ze af te remmen en hun verwachtingen te temperen. Ik ging me dan ook afvragen waarom dat zo was..Was diegene wanhopig? Kon ie niet zo makkelijk een vriendin krijgen en was ie daarom zo over enthousiast? Kortom, of het nu eerlijk is of niet, ik verloor dan een stukje respect en ging hem als een loser zien. Niet aardig, maar dat riep het bij mij op.
woensdag 15 april 2020 om 09:56
Henk-en-Roelie schreef: ↑15-04-2020 09:46Triest dat jij niet door hebt hoe triest dit is en er zelfs trots op bent.
Pootjes uit levende spinnen trekken vind je zeker ook heel grappig?
Nee , ik wil hier allesbehalve de player uithangen. Zonder die emoticons ging het mss anders geinterpreteerd worden. Het was goed bedoeld. Sorry dames , niet gezien dat het een dames topic was, ik was wat aan het scrollen. Ik ga maar wat klussen , fijne dag.
woensdag 15 april 2020 om 10:02
Bel je FWB even, dan kan ze broodjes voor je smeren en je pijpen in de pauze.
woensdag 15 april 2020 om 10:04
pictures or it didn't happen
woensdag 15 april 2020 om 14:42
Wat wil je er aan doen dan?vivautrecht85 schreef: ↑15-04-2020 09:20Ik vraag het me oprecht af. Ze zei alleen dat ze bij de eerste date de afstand in acht neemt.
woensdag 15 april 2020 om 14:45
Waarom, je kunt toch gewoon afstand houden. Ze hebben niet lopen bekken.vivautrecht85 schreef: ↑14-04-2020 22:35Ik heb al een aantal keer aangegeven dat het bij mij een aantal weken nodig heeft voordat ik weet of ik meer voor iemand voel, maar het kwartje lijkt bij hem niet te vallen.
Ik zou hier echt zo op afknappen; niet luisteren en over je grenzen gaan.
Sowieso bijzonder, al die ontmoetingen in deze periode.
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.