Slapste excuses van dates
woensdag 15 april 2020 om 10:52
Hi dames,
Er zijn vast een hoop vrijgezellen onder ons die daten en ook worden afgewezen door dates. Ik heb de indruk dat niet iedereen altijd even eerlijk is over het niet verder willen daten. Wat is het slapste excuus dat jullie ooit hebben gehoord?
Ik trap af: een date wilde niet meer verder daten omdat ik panterprint schoenen met een gestreept jurkje had gecombineerd.
Er zijn vast een hoop vrijgezellen onder ons die daten en ook worden afgewezen door dates. Ik heb de indruk dat niet iedereen altijd even eerlijk is over het niet verder willen daten. Wat is het slapste excuus dat jullie ooit hebben gehoord?
Ik trap af: een date wilde niet meer verder daten omdat ik panterprint schoenen met een gestreept jurkje had gecombineerd.
woensdag 15 april 2020 om 11:56
woensdag 15 april 2020 om 12:01
STBX is Soon To Be eX
On Topic: tijdens mijn studententijd echt te vaak gehoord dat ik “vast relatiemateriaal” en “een meisje waarmee je trouwt” was.
En daar was het heerschap in kwestie dus nog lang niet aan toe dus toedels hè.
Oh ja en “jij bent een veel te bijzonder meisje voor mij, ik wil gewoon nog wat plezier maken. Jij bent voor later als ik me wil settelen.” Euh ja want ik ga jaren op je wachten....
Gelukkig vond mijn man me ook het type meisje om mee te trouwen maar in mijn vrijgezelle jaren heeft dit heel wat frustraties opgeleverd!
On Topic: tijdens mijn studententijd echt te vaak gehoord dat ik “vast relatiemateriaal” en “een meisje waarmee je trouwt” was.
Oh ja en “jij bent een veel te bijzonder meisje voor mij, ik wil gewoon nog wat plezier maken. Jij bent voor later als ik me wil settelen.” Euh ja want ik ga jaren op je wachten....
Gelukkig vond mijn man me ook het type meisje om mee te trouwen maar in mijn vrijgezelle jaren heeft dit heel wat frustraties opgeleverd!
woensdag 15 april 2020 om 12:05
Ja 28 jaar en stbx soon to be ex (nou ja hopelijk dan want na 2 jaar nog niet gescheiden want in Frankrijk vrij lastig als de andere partij dat niet wil, wilde dus wel weg maar niet officieel de dingen regelen ....)
woensdag 15 april 2020 om 12:18
Zo herkenbaar dit. Ook vaak gehoord.Naatje2000 schreef: ↑15-04-2020 12:01STBX is Soon To Be eX
Maar ook de andere kant hiervan, mannen die dan in mij 'de ware ' zagen en geen meisje om alleen plezier mee te hebben terwijl ik dat óók wel eens wilde.
woensdag 15 april 2020 om 12:18
Hij had het ineens zoooooooo druk zelfs te druk om me nog een berichtje te sturen. Een klassieke smoes, ik volgde mijn onderbuikgevoelens en ging eens op de fb pagina kijken van de 'tent' waar hij het wel eens over had en uit ging.
Iedere week hing er wel een meisje/vrouw in zijn armen die hem verliefd in de ogen keek. De clubfotograaf zal ook wel verliefd op 'm zijn geweest dat hij/zij hem iedere keer op de gevoelige digitale plaat vast legde.
Zo achteraf gezien had hij het dus eigenlijk ook best 'druk'
Arme man.
De smoes van 'bang dat ik verliefd op je word' is me ook wel eens overkomen.
En de topper van de klassiekers; 'het ligt niet aan jou, het ligt aan mij'
Iedere week hing er wel een meisje/vrouw in zijn armen die hem verliefd in de ogen keek. De clubfotograaf zal ook wel verliefd op 'm zijn geweest dat hij/zij hem iedere keer op de gevoelige digitale plaat vast legde.
Zo achteraf gezien had hij het dus eigenlijk ook best 'druk'
De smoes van 'bang dat ik verliefd op je word' is me ook wel eens overkomen.
En de topper van de klassiekers; 'het ligt niet aan jou, het ligt aan mij'
woensdag 15 april 2020 om 12:24
Na 5 dates gingen we ritje maken op de motor. Hij op de zijne en ik op de mijne. Was heel leuk en gezellig.... dacht ik. Savonds stuurde hij bericht met de vraag of ik wilde stoppen met motorrijden. Waarom? Hij kon het niet handelen dat ik als vrouw op een motor zoveel aandacht kreeg van mannen. Toen ik hem zei dat motorrijden mijn passie is en ik zeker niet ga stoppen heeft hij mij geblokkeerd en heb nooit meer iets van hem gehoord... tjaaaa
woensdag 15 april 2020 om 12:26
Oh dat ook! Jongens die ik “gewoon wel leuk” vond en die dus meteen de tweede date begonnen over hoe we onze kinderen zouden noemen. Scharrel van een vriendin die me bij het uitgaan ineens zijn liefde ging verklaren want “ik was de moeder van zijn kinderen”.
Jongens die stuk gingen als ik het na drie keer daten afkapte. “Want ik was de ware”. Die nog elk jaar tot voor kort wel berichten stuurden hoe het met me gaat en dat ze nog aan me denken....
Maar ja die wilde ik dan weer niet
woensdag 15 april 2020 om 12:56
Hahah leuk topic! Niet zo zeer echt een reden gehad maar twee die ik vrij gek vond:
- Na 1 leuke date gevraagd naar een vervolg, kreeg wel soort enthousiaste reactie maar vervolgens werd ik twee keer om 03.00 's nachts gebeld en was hij verbaasd dat ik niet op nam. Voelde als een bootycall en daar was hij ook wel op uit denk ik. Maar laten lopen, kreeg ik bijna een jaar!! een appje ''Sorry dat is een beetje raar gelopen de vorige keer, herkansing?''. Dacht hoe denk je ineens aan mij in godsnaam, heb je gezocht in je whatsapp naar alle tinderdates en nog even de profielfoto's bekeken oid.
- Hij woonde wat verder weg en ik was net gestopt met iemand daten en deed het rustig aan. Twijfelde zelf een beetje aan of ik weer zin had om te daten, uiteindelijk na aantal weken dacht ik we doen het gewoon en ik was een weekend bij mijn ouders en in de buurt. Week van te voren afgesproken voor het weekend daarop, vrijdagmiddag geappt: 'Zal ik eind van de middag je kant op komen en ergens in het centrum een biertje doen?'. Nou noooit meer reactie gehad, vervolgens een halfjaar later een heel verhaal over sorry voor het ghosten, ik was druk met mijn reis plannen naar Colombia (die was pas drie maanden na die date geloof ik) en nog met een terugkoppeling op dingen die ik hem ooit had verteld en hij was benieuwd hoe mijn zomer was verlopen. Hij zou me toch heel graag willen zien. Dit leek echt prototype lieve brave jongen maar vreemd was het wel.
Ik dacht beide keren, wat is er mis met mensen..
- Na 1 leuke date gevraagd naar een vervolg, kreeg wel soort enthousiaste reactie maar vervolgens werd ik twee keer om 03.00 's nachts gebeld en was hij verbaasd dat ik niet op nam. Voelde als een bootycall en daar was hij ook wel op uit denk ik. Maar laten lopen, kreeg ik bijna een jaar!! een appje ''Sorry dat is een beetje raar gelopen de vorige keer, herkansing?''. Dacht hoe denk je ineens aan mij in godsnaam, heb je gezocht in je whatsapp naar alle tinderdates en nog even de profielfoto's bekeken oid.
- Hij woonde wat verder weg en ik was net gestopt met iemand daten en deed het rustig aan. Twijfelde zelf een beetje aan of ik weer zin had om te daten, uiteindelijk na aantal weken dacht ik we doen het gewoon en ik was een weekend bij mijn ouders en in de buurt. Week van te voren afgesproken voor het weekend daarop, vrijdagmiddag geappt: 'Zal ik eind van de middag je kant op komen en ergens in het centrum een biertje doen?'. Nou noooit meer reactie gehad, vervolgens een halfjaar later een heel verhaal over sorry voor het ghosten, ik was druk met mijn reis plannen naar Colombia (die was pas drie maanden na die date geloof ik) en nog met een terugkoppeling op dingen die ik hem ooit had verteld en hij was benieuwd hoe mijn zomer was verlopen. Hij zou me toch heel graag willen zien. Dit leek echt prototype lieve brave jongen maar vreemd was het wel.
Ik dacht beide keren, wat is er mis met mensen..
woensdag 15 april 2020 om 12:57
To, ik heb een vriendin die er best 'netjes' uitziet altijd. Een bepaalde nette stijl zeg maar.
Ze had een keer een paar dates gehad met een man en dacht leuk voor de dag te komen met een paar hoge laarzen, een rokje en een leren jasje (was toen mode, waren mooie kledingstukken dus niet van de markt ofzo, en stond gewoon leuk) .
Die man was de hele avond heel afstandelijk en heeft het uitgemaakt omdat hij 'zich de hele avond kapot had geschaamd voor haar'.
Dus elke keer als die laarzen tevoorschijn kwamen weet je wel wat voor commentaar ze kreeg
Ze had een keer een paar dates gehad met een man en dacht leuk voor de dag te komen met een paar hoge laarzen, een rokje en een leren jasje (was toen mode, waren mooie kledingstukken dus niet van de markt ofzo, en stond gewoon leuk) .
Die man was de hele avond heel afstandelijk en heeft het uitgemaakt omdat hij 'zich de hele avond kapot had geschaamd voor haar'.
Dus elke keer als die laarzen tevoorschijn kwamen weet je wel wat voor commentaar ze kreeg
woensdag 15 april 2020 om 12:58
'nou, ga het dan maar rot hebben met een nare man de rest van je leven'Suusje666 schreef: ↑15-04-2020 11:56Een vriend van me was aan het daten met een jongen, en hij kreeg uiteindelijk als reden "Ik heb gezocht naar een reden om het uit te maken met je, maar je bent gewoon te perfect, dus daarom maak ik het uit met je."
Daar hebben we wel even over moeten brainstormen en mindmappen voor we die snapten.
woensdag 15 april 2020 om 13:06
Hahah. Tjonge jonge. Ja die is ook erg hoorHet-groepje schreef: ↑15-04-2020 12:57To, ik heb een vriendin die er best 'netjes' uitziet altijd. Een bepaalde nette stijl zeg maar.
Dus elke keer als die laarzen tevoorschijn kwamen weet je wel wat voor commentaar ze kreeg![]()
woensdag 15 april 2020 om 13:12
Flowinthedark schreef: ↑15-04-2020 12:24Na 5 dates gingen we ritje maken op de motor. Hij op de zijne en ik op de mijne. Was heel leuk en gezellig.... dacht ik. Savonds stuurde hij bericht met de vraag of ik wilde stoppen met motorrijden. Waarom? Hij kon het niet handelen dat ik als vrouw op een motor zoveel aandacht kreeg van mannen. Toen ik hem zei dat motorrijden mijn passie is en ik zeker niet ga stoppen heeft hij mij geblokkeerd en heb nooit meer iets van hem gehoord... tjaaaa
Mijn god, dit slaat toch wel alles!!
Denk je leuk een gezamenlijke hobby te hebben...
woensdag 15 april 2020 om 13:20
"Ik kon te goed met je praten en je maakt teveel in mij los" was zijn excuus na 2 maanden daten. Vervolgens ging'ie er vandoor met een Argentijnse met een forse taalbarrière
. Maar ach, karma is een bitch. We zijn 10 jaar verder en de Argentijnse bleek a. niet makkelijk, b. vlot zwanger en 3. zo naar haar thuisland te verlangen dat ze met kind en al vertrokken is.
woensdag 15 april 2020 om 13:20
Jezus, wat een kul na zoveel jaar.kes49240 schreef: ↑15-04-2020 11:43Ach gaat niet per sé om tijdens daten maar 1 excuus/verklaring van mijn stbx was toen hij mij na 28 aan de kant zette voor een ander, tja ik ben er achter gekomen dat ik me eigenlijk aangetrokken voel tot kleine vrouwen (ik ben 1.77 m lang) daar kon ik het meedoen, of niks mee doen liever gezegd want ik kan geen 20 cm van mijn benen afhalen![]()
Ik heb ook eens zoiets meegemaakt (was niet de reden dat het over was).
In mijn geval werd het jammer gevonden dat ik niet langer was. Ik ben 1.68, vrij gemiddeld lijkt me.
Cum non tum age
woensdag 15 april 2020 om 13:23
Grappig, ik hoorde die andersom in mijn studententijd. "Zo'n exootje als jij zou ik wel eens willen proberen, maar ik kan niet verliefd op je worden hoor! Ik vind je mooi zoals ik een landschap mooi vind.".Naatje2000 schreef: ↑15-04-2020 12:01STBX is Soon To Be eX
woensdag 15 april 2020 om 13:24
woensdag 15 april 2020 om 13:31
Wtf? Hoe reageer je op zoiets dan?
(Ik zou het zelfs snappen als je zo iemand een enorme dreun verkoopt)