Niet ruilen maar lullen: de kletszone.

17-04-2009 18:55 1031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Het concept is bekend: jij van je zooi af, een ander blij. Nou hebben we de neiging nogal veel te kletsen. Vandaar de strikte onderverdeling: lullen hier, ruilen daar. Waar is daar: op het niet lullen maar ruilen topic.

niet lullen... maar ruilen

Hier wordt in principe gekletst maar het kan voorkomen dat er door al het kletsen per ongeluk nog geruild wordt.
Leuk! Ik zal eens kijken wat ik ervan kan maken. Wat zou je op de achtergrond willen?
Dat laat ik geheel aan je creativiteit over. Oranje, rood-wit-blauw, iets anders: ik laat me verrassen.

Trusten voor nu!
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
O, en tenx alvast!!
Daar was ik al bang voor Ik verzin wel wat leuks en alvast graag gedaan hoor.
ikbenikhetisnietanders: uiteraard gepimpt!! Specially voor Hare Majesteit......

Ik ga naar het andere topic bedankt!!
Voor jou Schwessie!

Ik vind hem helemaal geweldig! Bedankt!!
Wat een leuke avatars, echt grappig.
ohhh schravel, kan je voor mij ook een mooie maken???

plaatje mag je zelf uitkiezen!!! als je dat katje wil gebruiken die is te vinden via google onder devon rex...

ik vind dat altijd zo knap!! ik kan t niet hoor
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Goedemorgen!

Zusje: graag gedaan!

Biol ik wil hem best pimpen, zal ik deze ook met kroontje doen? (grappig, wordt een soort van herkenning want volgens mij heeft elke avatar die ik gemaakt heb hetzelfde kroontje tot nu toe )

Het valt me nog mee allemaal hoe het eruit zien als ze verkleind zijn.
Oh wat gaaf die avatars!

Hoe doe je dat Schravelvot? Ik heb al in Paint zitten kijken maar ik kan niets vinden om hem zo leuk te pimpen.

Dus....mocht je zin hebben?????
ik sluit ook aan voor queenpimp..
Ik maak ze in Photoshop. Ik heb nodig: jouw avatar in het groot en jouw wensen
Biba, idem
wat jij wil schravel... je mag hem zelf bedenken... ik voel me vereerd dat ik met een echte schravelpimp mag forummen!! hihih
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:biol schreef op 23 april 2009 @ 10:02:

wat jij wil schravel... je mag hem zelf bedenken... ik voel me vereerd dat ik met een echte schravelpimp mag forummen!! hihih

*voelt zich vereerd*

Ze worden wel een beetje hetzelfde allemaal, de mogelijkheden zijn beperkt door de ruimte en met sommige plaatjes is het lastig iets te bedenken.
Ik wil even iedereen een complimentje geven voor de leuke avatars
Schravelot, ik mis mezelf in deze avator. Ik hoor natuurlijk iets te zijn met een boek, en heb al gezocht naar een oranje boek met een kroon of zo, maar niet gevonden. * kijkt nu heeeeeel lief *
Ik ben vandaag de hele dag afwezig. Ga de hele dag heerlijk liggen relaxen in de sauna, krijg lekker een gezichtsbehandeling en een hydro massage! Heb er zo veel zin in. Fijne dag dames en niet te veel schrijven!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Wat vinden jullie trouwens van mijn motto?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ikbenik, wat heerlijk! Veel plezier.
Ik vind hem leuk Ikbenik. (Er zit alleen een foutje in)
Yep, de vind moet echt zonder t.
Oooh, Ikbenik, kan je mij niet ook komen ophalen?
Livre, Biol, Lola en Biba ik zal straks eens kijken! Ik heb er wel schik in moet in zeggen

IkbenIk een hele fijne relaxdag, geniet ervan!

Linndaatje die van jou is ook erg leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven