Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 6

29-02-2020 11:05 3010 berichten
Afbeelding
Hét topic voor al je aanraders én afraders

VERBODEN TE SPOILEREN!!

en de link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-5/list_messa ... 121?start=
Kwebbeltje91 schreef:
19-04-2020 13:14
Ja dit soort films trekt me ook wel. Eens kijken of ik ze eens een keer kan scoren.
Staan die niet op Netflix dan? En ik bedoelde dat 11, 12 en 13 wel goed zijn itt 8 ;)
Nemain• schreef:
19-04-2020 13:24
Staan die niet op Netflix dan? En ik bedoelde dat 11, 12 en 13 wel goed zijn itt 8 ;)

Verhip, je hebt gelijk. Alleen 11 staat er niet op, dat is juist de eerste film toch? Mis ik dan niet teveel achtergrondinformatie?
Moirmel schreef:
16-04-2020 08:25
Gisteren de pilot gezien van The 100, blijft de serie zo ongeloofwaardig of wordt het beter?
Ik bedoel: je dropt honderd kinderen zonder enige training of uitrusting in voor hen totaal onbekend terrein en vervolgens gedragen ze zich als doorsnee pubers op zomerkamp? :bonk:
Bij deze kwam ik ook niet verder dan de pilot. Honderd pubers die nog nooit op aarde zijn geweest, geen eens gras of bomen kennen en zich dan zo gedragen? Ze zouden gedesorienteerd, in shock moeten zijn. Maar in plaats daarvan rennen ze (met vreselijke muziek op de achtergrond) lyrisch de jungle in idd alsof ze lekker op zomerkamp zijn. Ik vond het een van de slechtste pilots die ik ooit heb gezien.

Ik ben nu bezig in de Witcher, topserie!
Kwebbeltje91 schreef:
19-04-2020 13:26
Verhip, je hebt gelijk. Alleen 11 staat er niet op, dat is juist de eerste film toch? Mis ik dan niet teveel achtergrondinformatie?
Zou zeker wel 11 eerst kijken, inderdaad om alle achtergrondinfo en de grappen die doorlopen.
Nemain• schreef:
19-04-2020 14:11
Zou zeker wel 11 eerst kijken, inderdaad om alle achtergrondinfo en de grappen die doorlopen.

Ik baal eigenlijk dat ik nu ocean's 8 heb gezien omdat daar een hele grote spoiler in zit over 1 van de personages uit die eerdere films.
Nou ja, maar even ergens oceans'11 scoren dan ;)
Nemain• schreef:
19-04-2020 14:11
Ik heb alle films met zoveel tussenpauze gekeken dat het eigenlijk niet uitmaakt in welke volgorde je ze ziet.
8 is toch wel echt anders dan de rest. Tenminste, dat denk ik. Ik heb hem zelf nog niet gezien.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
29-02-2020 11:10
Ik ben voor de 2de keer aan Gilmore girls begonnen. Ik weet echt niks anders meer.

En dit is waarom ik Netflix heb opgezegd en een abbonement bij Videoland heb genomen, even iets anders want ik was serieus Netflix moe.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Nouschi schreef:
29-02-2020 11:10
Ik ben voor de 2de keer aan Gilmore girls begonnen. Ik weet echt niks anders meer.

En dit is waarom ik Netflix heb opgezegd en een abbonement bij Videoland heb genomen, even iets anders want ik was serieus Netflix moe.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Kalifat, zit er helemaal in. Gisteravod in een rap tempo zeker 4 afl. gezien.
MinkeDeWit schreef:
19-04-2020 16:51
Ik heb alle films met zoveel tussenpauze gekeken dat het eigenlijk niet uitmaakt in welke volgorde je ze ziet.
8 is toch wel echt anders dan de rest. Tenminste, dat denk ik. Ik heb hem zelf nog niet gezien.
Ik vind dat de volgorde tussen 11 12 en 13 wel degelijk uitmaakt. De voorgaande film verklaart vaak waarom er iets in de huidige film gebeurt. Leuker als je dat dan ook ziet/weet/begrijpt.
Nemain• schreef:
19-04-2020 18:39
Ik vind dat de volgorde tussen 11 12 en 13 wel degelijk uitmaakt. De voorgaande film verklaart vaak waarom er iets in de huidige film gebeurt. Leuker als je dat dan ook ziet/weet/begrijpt.
Het lijkt mij inderdaad ook belangrijk dat ik het in de juiste volgorde kijk.

Net zoals de films van Pirates Of The Caribbean bijvoorbeeld.
Nemain• schreef:
19-04-2020 18:39
Ik denk dat als je ze los kijkt, je niet merkt dat je iets mist. Het is natuurlijk leuker als je dat wel ziet, maar anders heb je dat niet door.
MinkeDeWit schreef:
19-04-2020 19:33
Ik denk dat als je ze los kijkt, je niet merkt dat je iets mist. Het is natuurlijk leuker als je dat wel ziet, maar anders heb je dat niet door.
Ja, zo kan je alles wel bekijken natuurlijk: als je het niet weet weet je niet dat je iets mist O_o
Kwebbeltje91 schreef:
19-04-2020 19:01
Het lijkt mij inderdaad ook belangrijk dat ik het in de juiste volgorde kijk.

Net zoals de films van Pirates Of The Caribbean bijvoorbeeld.
Je mist inderdaad gewoon net de leuke details. 11 is vast wel via pathe thuis oid goedkoop te streamen.
Nemain• schreef:
19-04-2020 19:56
Je mist inderdaad gewoon net de leuke details. 11 is vast wel via pathe thuis oid goedkoop te streamen.
Ja, vast wel. Komt goed :)
Kwebbeltje91 schreef:
19-04-2020 19:58
Ja, vast wel. Komt goed :)
Veel plezier! Ik vond 11 en 13 de leukste. En alledrie prettig om naar te kijken ;)
Nemain• schreef:
19-04-2020 20:00
Veel plezier! Ik vond 11 en 13 de leukste. En alledrie prettig om naar te kijken ;)

Haha dat geloof ik gelijk :D Voor mij was Sandra Bullock de reden om te kijken naar 8.
Nemain• schreef:
19-04-2020 19:55
Ja, zo kan je alles wel bekijken natuurlijk: als je het niet weet weet je niet dat je iets mist O_o
Ja, je kunt het ook ridiculiseren. Met bijv Harry Potter kan het niet, en met Oceans’s wel.
MinkeDeWit schreef:
19-04-2020 20:49
Ja, je kunt het ook ridiculiseren. Met bijv Harry Potter kan het niet, en met Oceans’s wel.
Ik zeg toch ook niet dat het niet kan? Het is gewoon minder leuk. Net als seks onder orgasme prima kan, maar dan wel net wat minder leuk is.
klaar met Gran hotel, toch blij dat ik heb doorgezet.
kijk nu community is best grappig :)
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ook hier aan het kijken naar Belgische serie De 12. Echt een hele goede serie. Nog 2 van de 10 afleveringen te gaan en vind het nu al jammer dat het bijna afgelopen is.
Echt een aanrader.
hazelnoot schreef:
20-04-2020 21:38
Ook hier aan het kijken naar Belgische serie De 12. Echt een hele goede serie. Nog 2 van de 10 afleveringen te gaan en vind het nu al jammer dat het bijna afgelopen is.
Echt een aanrader.
eens !
Rouge__ schreef:
19-04-2020 21:34

kijk nu community is best grappig :)
Ja dat kijken wij ook maar wel maar 1 of 2 Max 3 achterelkaar. Vind het af en toe net even te flauw.
hazelnoot schreef:
20-04-2020 21:38
Echt een aanrader.
Ook helemaal mee eens mooie serie zit in laatste aflevering.
dolfje schreef:
21-04-2020 15:17
Ja dat kijken wij ook maar wel maar 1 of 2 Max 3 achterelkaar. Vind het af en toe net even te flauw.
haha dat zit bij mij wel snor, hou wel van flauwe humor :$
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven