UD mei 2020

donderdag 5 september 2019 om 20:00
Wij zijn zwanger en uitgerekend in mei 2020!
Voeg jezelf gerust toe aan de tabel:
Naam: UDmei2020
Wachtwoord: uitgerekendmei
kloppend hartje
Lolanu | 31 | 1ste | 12 mei | 24-11 geslacht | missedabortion maart2019 |
---|---|---|---|---|---|
Ketel1 | 28 | 1ste | rond 5 mei | 23-09 echo | |
Emanina | 30 | rond 7 mei | |||
Heppiedepeppie14 | 35 | 1ste | 28 april | ||
Meikindje | 33 | 2e | 10 mei | 14-11 controle en echo | ![]() |
RupsjeNooitgenoeg87 | 32 | 2e | 25 april | 11-11 echo (geslacht) 3-12 20 weken echo | |
Saar_1990 | 29 | 1e | 17 mei | 12-11 extra echo | |
Bettiepage | 28 | 3e | 21 mei | 10-10 echo | |
cadeautje123 | 34 | 4e | rond 13 mei | 2-10 eerste echo | |
wolley18 | 26 | 2e | rond 30 mei | 15-10 echo | |
Waterkraan | 28 | 2e | 6 mei | meisje! | |
Snowy88 | 2e | 30/31 mei | 18 okt echo | ||
Amorbeertje | 30 | 2e | 19 mei | 13 nov. geslachtsbepaling | |
Kleintje 87 | 23 | 1e | 23 mei | ||
Naam: UDmei2020
Wachtwoord: uitgerekendmei
anoniem_390271 wijzigde dit bericht op 19-11-2019 10:59
51.85% gewijzigd
woensdag 8 april 2020 om 08:28
woensdag 8 april 2020 om 10:54
Mooi zo. Wel vreemd hé, ben je al met verlof?Kleintje87 schreef: ↑08-04-2020 08:28Hier gaat het ook goed! Gek om zo met verlof te gaan op mijn werk, gek zonder collegas en afscheid.
Hebben jullie al nagedacht over bevallen in deze tijd? En kraambezoek?
Ik merk wel dat ik het jammer vind zo in deze tijd te gaan bevallen met alle (begrijpelijke) maatregelen.
Ik denk er eigenlijk niet (te)veel over na, het komt zoals 't komt. Wilde liefst sowieso al thuis bevallen, dus als er niets tussenkomst is dat nog steeds de planning
woensdag 8 april 2020 om 13:30
Fijn om te horen dat het goed met jullie gaat! Hier ook alles goed. Vanaf aanstaande vrijdag met verlof. Werk nu zo’n 3 weken thuis en heb het gevoel al echt in de wachtstand te zitten. Je hebt ook zo weinig te doen. Maar moet nog zo’n 5 weken.
Hele gekke tijden zijn het. Ik ben er wel rustig onder maar leuk is anders natuurlijk. Ik wilde graag in het zh bevallen en die wens blijft hetzelfde. Over kraambezoek heb ik me maar zo ingesteld dat je we de eerste weken waarschijnlijk niemand gaan zien. Hopelijk wordt het beter en kan dit bijgesteld worden.
Hoe staat de rest erin? Ik wens jullie allemaal succes met de laatste loodjes!
Hele gekke tijden zijn het. Ik ben er wel rustig onder maar leuk is anders natuurlijk. Ik wilde graag in het zh bevallen en die wens blijft hetzelfde. Over kraambezoek heb ik me maar zo ingesteld dat je we de eerste weken waarschijnlijk niemand gaan zien. Hopelijk wordt het beter en kan dit bijgesteld worden.
Hoe staat de rest erin? Ik wens jullie allemaal succes met de laatste loodjes!
woensdag 8 april 2020 om 16:35
Ik sta er precies zo in. Wil graag in het ziekenhuis bevallen. En kraambezoek zien we tzt wel en anders lekker rustig wennen de eerste weken. We gaan geen onnodig risico lopen.
Ik werk tot 23 april en dan met verlof, ben dan 36 weken. Maar nu werk ik de 4e week al thuis dus dat voelt wel gel om zo weg te gaan.
Ik werk tot 23 april en dan met verlof, ben dan 36 weken. Maar nu werk ik de 4e week al thuis dus dat voelt wel gel om zo weg te gaan.
woensdag 8 april 2020 om 19:56
Fijn dat het goed gaat met iedereen! Het schiet nu echt op hè!
Ik ben sinds 2 weken met verlof. Inderdaad een rare tijd, verveel me ook best wel thuis. Ik wilde in ziekenhuis bevallen, maar heb nu toch besloten om als het kan thuis te bevallen.
Hebben jullie alles al klaar? Kleertjes gewassen, geboorte kaartje uitgezocht enz?
Ik ben sinds 2 weken met verlof. Inderdaad een rare tijd, verveel me ook best wel thuis. Ik wilde in ziekenhuis bevallen, maar heb nu toch besloten om als het kan thuis te bevallen.
Hebben jullie alles al klaar? Kleertjes gewassen, geboorte kaartje uitgezocht enz?
woensdag 8 april 2020 om 21:00
Leuk om van jullie te lezen hoe het gaat. Ik heb sinds deze week verlof, ben nu 35 weken. Wel fijn met dit mooie weer. Vandaag eindelijk weer eens controle gehad en de kleine ligt helaas in stuit.. had al zo'n idee. Volgende week gaan ze proberen om hem te draaien. Ik heb dat bij mijn zoontje al eens mee gemaakt en vond het wel echt pijnlijk toen. Maar wil het wel proberen weer.. hopelijk draait hij voor die tijd zelf nog. Het liefst wil ik thuis bevallen. Kaartje is klaar
Kleertjes heb ik ook alvast gewassen, leuk om te doen vind ik.

woensdag 8 april 2020 om 22:53
woensdag 8 april 2020 om 22:56
Ik duim voor je! En anders komt het vast ook goedMeikindje schreef: ↑08-04-2020 21:00Vandaag eindelijk weer eens controle gehad en de kleine ligt helaas in stuit.. had al zo'n idee. Volgende week gaan ze proberen om hem te draaien. Ik heb dat bij mijn zoontje al eens mee gemaakt en vond het wel echt pijnlijk toen. Maar wil het wel proberen weer.. hopelijk draait hij voor die tijd zelf nog.
maandag 20 april 2020 om 19:48
Succes Meikindje bij de draaipoging!
Ik ben nu officieel een week met verlof, maar werkte hiervoor al 4 weken thuis ivm Corona. Waarin ik het de laatste weken niet mee druk had. Het gevoel wel/niet verlof is dan ook niet zo verschillend. Ik ben erg benieuwd hoe jullie je verlof ervaren?
Ik verveel me namelijk kapot! Alles qua babydingen is gedaan. Ik loop elke dag een stuk, wat steeds zwaarder wordt aangezien baby is ingedaald. Maar de dagen lopen zo in elkaar over, ik Krijg er een beetje een een depressief gevoel van. Mensen zie ik niet ivm Corona, vriend zit hele dag thuis te werken en we wonen in een klein appartement. Ik zit de hele dag naar zijn calls te luisteren.
Ben benieuwd hoe jullie het ervaren!
Ik ben nu officieel een week met verlof, maar werkte hiervoor al 4 weken thuis ivm Corona. Waarin ik het de laatste weken niet mee druk had. Het gevoel wel/niet verlof is dan ook niet zo verschillend. Ik ben erg benieuwd hoe jullie je verlof ervaren?
Ik verveel me namelijk kapot! Alles qua babydingen is gedaan. Ik loop elke dag een stuk, wat steeds zwaarder wordt aangezien baby is ingedaald. Maar de dagen lopen zo in elkaar over, ik Krijg er een beetje een een depressief gevoel van. Mensen zie ik niet ivm Corona, vriend zit hele dag thuis te werken en we wonen in een klein appartement. Ik zit de hele dag naar zijn calls te luisteren.
Ben benieuwd hoe jullie het ervaren!
maandag 20 april 2020 om 20:17
Ja ik heb dat ook hoor lolanu, ben inmiddels al ruim 6 weken met verlof (werk in het ziekenhuis en ging net voor de corona-uitbraak met vervroegd verlof) en verveel me dood de hele dag thuis en de ideeen om mn zoontje te vermaken beginnen ook een beetje op te raken ondertussen
Probeer ook elke dag een stuk met hem te wandelen maar begint inderdaad zwaaar te worden.
Mijn vriend werkt ook thuis en ik moet ook de hele dag die calls aanhoren ja hahaha.
Hoop maar dat de baby een beetje op tijd besluit te komen.

Probeer ook elke dag een stuk met hem te wandelen maar begint inderdaad zwaaar te worden.
Mijn vriend werkt ook thuis en ik moet ook de hele dag die calls aanhoren ja hahaha.
Hoop maar dat de baby een beetje op tijd besluit te komen.
dinsdag 21 april 2020 om 08:05
Echt de laatste loodjes dames! Hier ga ik met bijna 36 weken met verlof, dat is aankomende donderdag mijn laatste werkdag. Ik werk nu de 6e week thuis, merk wel dat ik het vreemd vind om zo mijn verlof in te gaan zonder afscheid en contact met collegas. Aan de andere kant er ook aan toe qua vermoeiheid.
Vandaag een extra groei echo ingepland omdat de verloskundige mijn buik te klein vond vorige week. Toch wel spannend. De rest is allemaal prima en goed dus ik maak mij niet teveel zorgen.
Door corona mag partner helaas er niet bij zijn.
Verder is alles bijna klaae voor de baby. Hoe zijn jullie bezig met de aankomende bevalling? Spannend of nuchter?
Vandaag een extra groei echo ingepland omdat de verloskundige mijn buik te klein vond vorige week. Toch wel spannend. De rest is allemaal prima en goed dus ik maak mij niet teveel zorgen.
Door corona mag partner helaas er niet bij zijn.
Verder is alles bijna klaae voor de baby. Hoe zijn jullie bezig met de aankomende bevalling? Spannend of nuchter?
dinsdag 21 april 2020 om 09:42
Waterkraan , herkenbaar! Ik hoop ook dat de baby besluit eerder te komen
. Maar het is afwachten, bij elk kraampje denk ik zou het! Maar zou ook nog 4 weken kunnen duren, pfff!
Kleintje87, succes de laatste daagjes! Ik hoop dat je gaat genieten van je verlof. Ik heb ook een paar extra groeiecho’s gehad omdat mijn buik niet hard genoeg groeide, zelfde als bij jou. Bleek achteraf niks aan de hand te zijn. en vk gaf bij laatste check aan dat dat 9 van de 10 keer zo is. Dus hopelijk maak je je niet teveel zorgen.

Kleintje87, succes de laatste daagjes! Ik hoop dat je gaat genieten van je verlof. Ik heb ook een paar extra groeiecho’s gehad omdat mijn buik niet hard genoeg groeide, zelfde als bij jou. Bleek achteraf niks aan de hand te zijn. en vk gaf bij laatste check aan dat dat 9 van de 10 keer zo is. Dus hopelijk maak je je niet teveel zorgen.

dinsdag 21 april 2020 om 14:34
Bedankt lolanu. Het is gelukkig gelukt met draaien en het was nu minder pijnlijk ook. Ik heb gisteren nog controle gehad en hij ligt nog goed gelukkig. Ik ben ook 37 weken nu. Voel me gelukkig goed dus probeer soms nog een stukje te wandelen of te fietsen. Ik merk wel dat de dagen allemaal op elkaar lijken maar het zonnige weer houdt mijn humeur ook zonnig gelukkig. Zien jullie je ouders eigenlijk nog? Ben ik wel benieuwd naar.. Ik zie ze nog wel af en toe en ook mijn zus, omdat we allemaal geen klachten hebben en verder geen andere mensen zien. Ik heb trouwens pas met 39 weken nu weer controle, die van 38 weken hebben ze hier geschrapt.
Hier trouwens ook de hele dag calls van vriend en soms moet ik proberen om mijn zoontje weg te houden bij hem want die vindt het wel interessant allemaal.
Hier trouwens ook de hele dag calls van vriend en soms moet ik proberen om mijn zoontje weg te houden bij hem want die vindt het wel interessant allemaal.
dinsdag 21 april 2020 om 20:52