UD mei 2020

05-09-2019 20:00 405 berichten
Wij zijn zwanger en uitgerekend in mei 2020!
Lolanu311ste12 mei24-11 geslachtmissedabortion maart2019
Ketel1281sterond 5 mei23-09 echo
Emanina30rond 7 mei
Heppiedepeppie14351ste28 april 😉
Meikindje332e10 mei14-11 controle en echo :heart:
RupsjeNooitgenoeg87322e25 april11-11 echo (geslacht) 3-12 20 weken echo❤️
Saar_1990291e17 mei12-11 extra echo❤️
Bettiepage283e21 mei10-10 echo
cadeautje123344erond 13 mei2-10 eerste echo
wolley18262erond 30 mei15-10 echo
Waterkraan282e6 meimeisje!
Snowy882e30/31 mei18 okt echo
Amorbeertje302e19 mei13 nov. geslachtsbepaling
Kleintje 87231e23 mei
Voeg jezelf gerust toe aan de tabel:
Naam: UDmei2020
Wachtwoord: uitgerekendmei

❤️kloppend hartje
anoniem_390271 wijzigde dit bericht op 19-11-2019 10:59
51.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Met mij goed! En met jou/jullie? Laatste loodjes onderhand hé 😉 Toen dit topic begon hadden we ook niet kunnen denken dat we in zo'n rare periode zouden bevallen!
Hier gaat het ook goed! Gek om zo met verlof te gaan op mijn werk, gek zonder collegas en afscheid.

Hebben jullie al nagedacht over bevallen in deze tijd? En kraambezoek?
Ik merk wel dat ik het jammer vind zo in deze tijd te gaan bevallen met alle (begrijpelijke) maatregelen.
Kleintje87 schreef:
08-04-2020 08:28
Hier gaat het ook goed! Gek om zo met verlof te gaan op mijn werk, gek zonder collegas en afscheid.

Hebben jullie al nagedacht over bevallen in deze tijd? En kraambezoek?
Ik merk wel dat ik het jammer vind zo in deze tijd te gaan bevallen met alle (begrijpelijke) maatregelen.
Mooi zo. Wel vreemd hé, ben je al met verlof?

Ik denk er eigenlijk niet (te)veel over na, het komt zoals 't komt. Wilde liefst sowieso al thuis bevallen, dus als er niets tussenkomst is dat nog steeds de planning 😉 Dat het kraambezoek (zeer waarschijnlijk) niet door kan gaan vind ik wel heel jammer, maar ik wil ook geen onnodig risico lopen. Hier dus waarschijnlijk raambezoek en Skype en hopelijk daarna dubbel en dwars lekker inhalen 😊
Fijn om te horen dat het goed met jullie gaat! Hier ook alles goed. Vanaf aanstaande vrijdag met verlof. Werk nu zo’n 3 weken thuis en heb het gevoel al echt in de wachtstand te zitten. Je hebt ook zo weinig te doen. Maar moet nog zo’n 5 weken.

Hele gekke tijden zijn het. Ik ben er wel rustig onder maar leuk is anders natuurlijk. Ik wilde graag in het zh bevallen en die wens blijft hetzelfde. Over kraambezoek heb ik me maar zo ingesteld dat je we de eerste weken waarschijnlijk niemand gaan zien. Hopelijk wordt het beter en kan dit bijgesteld worden.

Hoe staat de rest erin? Ik wens jullie allemaal succes met de laatste loodjes!
Ik sta er precies zo in. Wil graag in het ziekenhuis bevallen. En kraambezoek zien we tzt wel en anders lekker rustig wennen de eerste weken. We gaan geen onnodig risico lopen.

Ik werk tot 23 april en dan met verlof, ben dan 36 weken. Maar nu werk ik de 4e week al thuis dus dat voelt wel gel om zo weg te gaan.
Fijn dat het goed gaat met iedereen! Het schiet nu echt op hè!

Ik ben sinds 2 weken met verlof. Inderdaad een rare tijd, verveel me ook best wel thuis. Ik wilde in ziekenhuis bevallen, maar heb nu toch besloten om als het kan thuis te bevallen.
Hebben jullie alles al klaar? Kleertjes gewassen, geboorte kaartje uitgezocht enz?
Leuk om van jullie te lezen hoe het gaat. Ik heb sinds deze week verlof, ben nu 35 weken. Wel fijn met dit mooie weer. Vandaag eindelijk weer eens controle gehad en de kleine ligt helaas in stuit.. had al zo'n idee. Volgende week gaan ze proberen om hem te draaien. Ik heb dat bij mijn zoontje al eens mee gemaakt en vond het wel echt pijnlijk toen. Maar wil het wel proberen weer.. hopelijk draait hij voor die tijd zelf nog. Het liefst wil ik thuis bevallen. Kaartje is klaar :-) Kleertjes heb ik ook alvast gewassen, leuk om te doen vind ik.
Ja, best vreemd hé, om nu verlof te hebben. Ik had het me ook wel iets rooskleuriger voorgesteld moet ik zeggen, maar 't is even niet anders. Ja hoor, ik heb zo goed als alles klaar 😊 In principe kan de kleine komen, al heb ik toch liever dat hij/zij nog even een paar weekjes blijft zitten nu 😉
Meikindje schreef:
08-04-2020 21:00
Vandaag eindelijk weer eens controle gehad en de kleine ligt helaas in stuit.. had al zo'n idee. Volgende week gaan ze proberen om hem te draaien. Ik heb dat bij mijn zoontje al eens mee gemaakt en vond het wel echt pijnlijk toen. Maar wil het wel proberen weer.. hopelijk draait hij voor die tijd zelf nog.
Ik duim voor je! En anders komt het vast ook goed 💪😊
Succes Meikindje bij de draaipoging!

Ik ben nu officieel een week met verlof, maar werkte hiervoor al 4 weken thuis ivm Corona. Waarin ik het de laatste weken niet mee druk had. Het gevoel wel/niet verlof is dan ook niet zo verschillend. Ik ben erg benieuwd hoe jullie je verlof ervaren?

Ik verveel me namelijk kapot! Alles qua babydingen is gedaan. Ik loop elke dag een stuk, wat steeds zwaarder wordt aangezien baby is ingedaald. Maar de dagen lopen zo in elkaar over, ik Krijg er een beetje een een depressief gevoel van. Mensen zie ik niet ivm Corona, vriend zit hele dag thuis te werken en we wonen in een klein appartement. Ik zit de hele dag naar zijn calls te luisteren.

Ben benieuwd hoe jullie het ervaren!
Ja ik heb dat ook hoor lolanu, ben inmiddels al ruim 6 weken met verlof (werk in het ziekenhuis en ging net voor de corona-uitbraak met vervroegd verlof) en verveel me dood de hele dag thuis en de ideeen om mn zoontje te vermaken beginnen ook een beetje op te raken ondertussen :-P
Probeer ook elke dag een stuk met hem te wandelen maar begint inderdaad zwaaar te worden.

Mijn vriend werkt ook thuis en ik moet ook de hele dag die calls aanhoren ja hahaha.

Hoop maar dat de baby een beetje op tijd besluit te komen.
Echt de laatste loodjes dames! Hier ga ik met bijna 36 weken met verlof, dat is aankomende donderdag mijn laatste werkdag. Ik werk nu de 6e week thuis, merk wel dat ik het vreemd vind om zo mijn verlof in te gaan zonder afscheid en contact met collegas. Aan de andere kant er ook aan toe qua vermoeiheid.

Vandaag een extra groei echo ingepland omdat de verloskundige mijn buik te klein vond vorige week. Toch wel spannend. De rest is allemaal prima en goed dus ik maak mij niet teveel zorgen.
Door corona mag partner helaas er niet bij zijn.

Verder is alles bijna klaae voor de baby. Hoe zijn jullie bezig met de aankomende bevalling? Spannend of nuchter?
Waterkraan , herkenbaar! Ik hoop ook dat de baby besluit eerder te komen :). Maar het is afwachten, bij elk kraampje denk ik zou het! Maar zou ook nog 4 weken kunnen duren, pfff!

Kleintje87, succes de laatste daagjes! Ik hoop dat je gaat genieten van je verlof. Ik heb ook een paar extra groeiecho’s gehad omdat mijn buik niet hard genoeg groeide, zelfde als bij jou. Bleek achteraf niks aan de hand te zijn. en vk gaf bij laatste check aan dat dat 9 van de 10 keer zo is. Dus hopelijk maak je je niet teveel zorgen.
Hoi allemaal,

Ik ben ook in mei uitgerekend en ik heb een vraag, hopelijk kan ik die hier stellen. Hoe vaak gaan jullie op controle, is dat om de week of om de twee weken?
Hi Saar, ik ben 37 weken zwanger. Heb volgende week check (zit twee weken tussen met de vorige), daarna elke dag week. Maar vk gaf aan dat ze me elke week wil zien ivm groei baby. Anders zou het om de 2 weken zijn.
Ik heb tot nu toe om de 2 weken gehad, en vanaf nu elke week (ben 38 weken).

Succes kleintje87!
Bedankt lolanu. Het is gelukkig gelukt met draaien en het was nu minder pijnlijk ook. Ik heb gisteren nog controle gehad en hij ligt nog goed gelukkig. Ik ben ook 37 weken nu. Voel me gelukkig goed dus probeer soms nog een stukje te wandelen of te fietsen. Ik merk wel dat de dagen allemaal op elkaar lijken maar het zonnige weer houdt mijn humeur ook zonnig gelukkig. Zien jullie je ouders eigenlijk nog? Ben ik wel benieuwd naar.. Ik zie ze nog wel af en toe en ook mijn zus, omdat we allemaal geen klachten hebben en verder geen andere mensen zien. Ik heb trouwens pas met 39 weken nu weer controle, die van 38 weken hebben ze hier geschrapt.

Hier trouwens ook de hele dag calls van vriend en soms moet ik proberen om mijn zoontje weg te houden bij hem want die vindt het wel interessant allemaal.
Succes met je echo trouwens kleintje87 en als je hem al gehad hebt, hoe ging het?
Bedankt. De echo ging foed. Ze groeit gemiddeld en is niet te klein. Ik hoef niet terug te komen. Ik ben nu 35 weken en 4 dagen. Controle vk is volgende week weer.

Ik zie mijn ouders alleen soms in de tuin met een kop koffie. Dus wel met afstand.
Fijn dat ze gemiddeld groeit! Ja ik hou ook afstand inderdaad! Wel gek om niet te knuffelen of dat ze de baby kunnen voelen bewegen enzo..
Hoe gaat het met jullie dames?
Hier nog geen baby.. Van mij mag ie wel komen inmiddels maar ook wel fijn dat het geen 4 of 5 mei geworden is. Ik ben inmiddels wel klaar met zwanger zijn maar het zal ook niet heel lang meer duren. Hoe is het met de rest?
Ik sluit me bij jou aan Meikindje :). Zit enorm in de wachtstand, door het coronovirus. Lichamelijk ben ik er ook wel echt klaar mee. Dus laat maar komen!!! Hoe gaat het met jou kleintje? En de rest? Succes met de laatste loodjes allemaal!
Hier hetzelfde. 23mei uitgerekend dus we gaan zien wanneer ze komt. Lichamelijk is het zwaarder aan het worden en ik slaap daardoor slecht.
Hoe is het ermee dames?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven