UD mei 2020

05-09-2019 20:00 405 berichten
Wij zijn zwanger en uitgerekend in mei 2020!
Lolanu311ste12 mei24-11 geslachtmissedabortion maart2019
Ketel1281sterond 5 mei23-09 echo
Emanina30rond 7 mei
Heppiedepeppie14351ste28 april 😉
Meikindje332e10 mei14-11 controle en echo :heart:
RupsjeNooitgenoeg87322e25 april11-11 echo (geslacht) 3-12 20 weken echo❤️
Saar_1990291e17 mei12-11 extra echo❤️
Bettiepage283e21 mei10-10 echo
cadeautje123344erond 13 mei2-10 eerste echo
wolley18262erond 30 mei15-10 echo
Waterkraan282e6 meimeisje!
Snowy882e30/31 mei18 okt echo
Amorbeertje302e19 mei13 nov. geslachtsbepaling
Kleintje 87231e23 mei
Voeg jezelf gerust toe aan de tabel:
Naam: UDmei2020
Wachtwoord: uitgerekendmei

❤️kloppend hartje
anoniem_390271 wijzigde dit bericht op 19-11-2019 10:59
51.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Waterkraan!

Wij hebben net een tussenecho gehad, ben nu iets over de 9 weken waarschijnlijk. Op naar de termijnecho :).

Wij gaan ook nipt en nevenbevindingen doen.

Over de vleeswaren maak ik me ook niet heel druk aangezien ik die nauwelijks eet. Maar blijft wel een eng idee natuurlijk. Dat er iets mis is met eten uit de supermarkt.
Waterkraan en lolanu
Wat fijn die goede echo's! 😊
Bettiepage succes vandaag! Hoop op een goede echo voor je!
lolanu schreef:
10-10-2019 15:58
Bettiepage succes vandaag! Hoop op een goede echo voor je!
Ah lief hihi, maar ik heb hem vorige week al gehad. Mag nu volgende week weer :heart:
Hoe gaat 't hier met iedereen?

Wij hebben gisteren onze termijnecho gehad! Alles is goed, twee armpjes, handjes, beentjes, voetjes... Alles erop en eraan! Hij/zij is echt zo ontzettend hard gegroeid in de afgelopen paar weken. We zijn zelfs een week vooruit gezet, dus eigenlijk is het nu een aprilbaby geworden 😉 Maar 't is 'm vergeven hoor, 'hij' zwaaide zó lief naar ons gisteravond! 😍

https://www.mupload.nl/img/zsc2kv8i0a.png
heppiedepeppie14 wijzigde dit bericht op 12-10-2019 11:04
0.98% gewijzigd
Hoe ver ben je nu Heppie?

Wij mogen maandag weer voor een echo. Als het dan goed zit dan mag iedereen het weten (moeten we nog wel klein rondje familie doen, mijn vader, oma’s, oom/tante) ik verwacht geen andere datum overigens. Weet de exacte verwekkingsdatum. Maar wel fijn om te weten dat het dan goed zit. Zijn maandag 11+5.
RupsjeNooitgenoeg, ik ben nu 11w4d dus we schelen waarschijnlijk maar één dag 😉

Ja leuk hé, wij willen het vanaf volgend weekend ook gaan vertellen. Leuk (en een beetje spannend ook wel) hé 😊

Wordt ook onderhand echt wel tijd hier hoor, wordt al een beetje lastig te verbergen ook. Wij hadden gisteravond en vanavond familie-etentjes/-feestjes en ik eet en drink toch een beetje anders dan anders. En je gaat het gewoon ook al best wel zien nu 🤭

Hopelijk lekker genieten van de echo maandag! 😊
heppie Wat super zeg zo'n mooie echo en ook wel lekker dat je al verder bent dan verwacht! Lekker genieten dan nu :-D

Rupsje Veel succes en plezier morgen bij de echo!

Leuk ook om het dan te gaan vertellen :-)

Ik ben morgen 10 weken en heb vrijdag de termijn echo. Ik kijk er weer naar uit! Voel me gelukkig best goed. Alleen moe als ik te veel doe en ik moet regelmatig even wat eten, maar verder prima. Vandaag een eind gefietst, heeft mijn man me uiteindelijk met de auto opgehaald bij een bankje want bleek toch iets te ver :roll: (hadden fietsen op de fietsen drager mee). Nu maar weer eens naar bed!
Heerlijk zeg, die goede echo's!

Hier een beetje in een soort twijfelsituatie... (Sorry vast voor de volgende details haha) Afgelopen donderdag heb ik 's avonds een beetje bruinige afscheiding gehad en de volgende ochtend had ik iets rood bloed. Nadien nog 'n keer of twee bruinige afscheiding gehad.
Ik weet niet goed wat ik er van moet denken. Ik heb overwogen om de VK op voorhand al te bellen, maar toch niet gedaan. Overmorgen hebben we namelijk de echo en ik vond het niet nodig om de afspraak te vervroegen. Dus ik licht de VK dinsdag hier wel over in en we hopen natuurlijk enorm dat met het kleintje alles goed is!

We wachten in spanning af :-)
Heppie wat fijn dat je een goede echo hebt gehad.
Rupsje ik hoop voor jou op net zo'n goede echo, veel succes en plezier!

Wolley Dat is schrikken! Het hoeft natuurlijk niks te betekenen. Maar het maakt het allemaal nog spannender. Ik hoop dat je je rust kan bewaren tot de echo. Ik duim voor je dat alles goed is en jullie een mooie echo hebben.

Mijn termijnecho is vrijdag, kijk er ontzettend naar uit. Ik ben sneller moe, moet op tijd eten en heb flink last van obstipatie. Maar voel me verder prima. Niks te klagen.
Rupsje, heb je de echo inmiddels al gehad? Zo ja, hoe was het, en zo niet, dan veel succes en plezier zo!

Meikindje, idd fijn. Zo gaat 't wel snel hé. Haha, dat van dat fietsen/inspannen herken ik. Ik ben ook echt zo snel 'versleten' 🤭 Jij alvast succes en veel plezier voor vrijdag!

Wolley, hoe gaat het nu met je? Kan me voorstellen dat het je onzeker maakt, maar niet direct paniek hoor, hoeft niets slechts te betekenen zeggen ze altijd 😉 Ook voor jou succes en een mooie echo gewenst morgen!

Lolanu, ook jij alvast succes voor vrijdag! 😊
Ik ben zo blij!
We hebben de echo gehad en alles is goed! Het is er eentje en het hartje klopt 💞
Schijnbaar een zwangerschap met weinig kwaaltjes en dat bloedverlies gebeurt wel eens, zei ze.

Zie hier! 😊 https://ibb.co/0BqvtwS
Super fijn wolley! Hoeveel weken ben jij nu?

Thanks UDmei2020!

Hoe is het bij jou gegaan Rupsje? Hopelijk alles ok?

Leuk dat wij op dezelfde dag echo hebben Lolanu :-)
@Meikindje: ik ben nu 7 weken en 1 dag, al verwacht ik dat de termijnecho zal uitkomen op 7 weken en 2 dagen. Het systeem gaf nu twee keer 7w1d en twee keer 7w2d.
UD 1 juni, maar ik laat het in de tabel nog even staan tot de termijnecho.
Wat fijn Wolley!!! Opluchting, kan ik me voorstellen. Geniet er maar lekker van!
Wat een goed nieuws allemaal!
Zijn/waren jullie ook zo onzeker todat je die 12/13 weken voorbij bent?

Wolley18 wat een opluchting moet het voor jou zijn geweest die echo!
Ik heb tijdens de zwangerschap van mijn jongste ook veel bloedingen gehad tussendoor, maar gelukkig helemaal niets aan de hand geweest.

Ik heb vorige week de angel sound dopler besteld en na wat zoeken het hartje gehoord! Heel erg leuk dat je er thuis naar kan luisteren.

Volgende week heb ik de termijnecho!
Ik ga het denk ik al wel wat eerder dan 12 weken op mijn werk vertellen, ben intern aan het solliciteren en vindt het dan op een gegeven moment wel fijn en goed voelen om daarin dan ook open te zijn naar de collega's.

Wat fijn zeg, al die goede echo's! En een super fijne geruststelling Wolley!

Wij hebben vrijdag de eerste echo, ik denk dat ongeveer 7+5 te zijn. Voel me echt super misselijk, bijna de hele dag door, dus heb goede hoop dat het kindje deze keer ' blijft plakken'!
Wij hebben maandag de tweede echo gehad. Kleine was flink gegroeid. Ben 4 dagen vooruit gezet. De uitgerekende datum is nu 25 april. De vorige datum komt echter overeen met de verwekkingsdatum. We hebben in juli namelijk bizar weinig seks gehad, 1 keer in de periode tussen de ongesteldheden in. Die komt ook exact overeen met de uitgerekende datum 29 april. Ach ja....

Voor mijn gevoel vandaag dus 12 weken zwanger. (maar op papier dus 12+4).

Morgen ga ik bloedprikken. Ook voor de nipt. Dit moet nuchter, dat is mooi prut. Want ik wordt heel snel misselijk/licht in mijn hoofd. Ik ga morgen omdat mijn vriend dan thuis werkt en ik mijn zoon thuis kan laten. Ben geen held met bloedprikken en wil hem er niet bang voor maken.
Ik lees al een tijdje mee met jullie :) Maar nipt hoeft niet nuchter toch? Ik ben vandaag voor de nipt geweest, en was niet nuchter.... hebben ze ook niet gevraagd voor het prikken. En volgens mij zei volgens mij ook dat het niet nuchter hoeft, als ik google vind ik het ook niet!

[quote=RupsjeNooitgenoeg87 post_id=30504176 time=1571250960 user_id=350772]
Morgen ga ik bloedprikken. Ook voor de nipt. Dit moet nuchter, dat is mooi prut.
Nee hoor, NIPT hoeft niet nuchter. Ze onderzoeken chromosoom afwijkingen in het bloed, die zijn ook te vinden als je gewoon hebt gegeten.
Maar wellicht wel voor die andere bloedtest? Misschien een nuchtere glucose oid?
Vandaag de termijn echo gehad en gelukkig ziet alles er goed uit! Erg opgelucht. Nu wordt het tijd om te genieten :).
Ah, wat fijn die goede echo's weer Rupsje en lolanu! Geniet ervan! Toch weer een opluchting hé. Ik ben net na de echo altijd heel blij en opgelucht, maar een paar dagen daarna ben ik dan toch weer een beetje onzeker over hoe 't gaat. Herkennen jullie dat?
Wat fijn lolanu!
Hier ook een hele mooie echo. Het kindje was erg mooi in beeld en zwaaide naar ons! Zo mooi! Helemaal gelukkig mee! Uitgerekende datum is 10 mei. Prachtige periode trouwens voor verlof en kraamtijd. Vond ik in elk geval bij mijn zoontje :-D
Maar ik herken dat wel hoor heppie! Ik denk dat het pas over gaat als we het kindje kunnen voelen. En ik vind de nipt ook nog even spannend. Nog 2 weken en dan is dat ook helder en zit ook het eerste trimester er alweer op, wel lekker!
meikindje wijzigde dit bericht op 18-10-2019 20:55
Reden: Uitroepteken IPV vraagteken
0.29% gewijzigd
Nokie schreef:
16-10-2019 21:54
Ik lees al een tijdje mee met jullie :) Maar nipt hoeft niet nuchter toch? Ik ben vandaag voor de nipt geweest, en was niet nuchter.... hebben ze ook niet gevraagd voor het prikken. En volgens mij zei volgens mij ook dat het niet nuchter hoeft, als ik google vind ik het ook niet!
Nee klopt, zie dat mijn bericht niet duidelijk was. Ik moest nuchter prikken vanwege de andere onderzoeken, niet vanwege de nipt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven