Help! 34 weken zwanger en naam nog niet definitief..
dinsdag 21 april 2020 om 13:01
Hoi!
Ik ben 34 weken zwanger van de derde. Na 2 meiden (ilva en Rosa) dit keer een zoon! En menn.. wat zijn jongensnamen moeilijk zeg!!
We komen er maar niet uit..
Hebben nu deze opties:
- Sam
- Toon
- Moos
- Seth
Welke vinden jullie het beste passen? Voor jongensnamen geldt als criteria: kort en krachtig, niet te apart maar ook geen top 10 naam..
Andere briljante suggesties zijn ook welkom! Destijds Ilva hier dankzij het forum bedacht!!!
Dus... de verwachtingen zijn hoog hahaha!
Ik ben 34 weken zwanger van de derde. Na 2 meiden (ilva en Rosa) dit keer een zoon! En menn.. wat zijn jongensnamen moeilijk zeg!!
We komen er maar niet uit..
Hebben nu deze opties:
- Sam
- Toon
- Moos
- Seth
Welke vinden jullie het beste passen? Voor jongensnamen geldt als criteria: kort en krachtig, niet te apart maar ook geen top 10 naam..
Andere briljante suggesties zijn ook welkom! Destijds Ilva hier dankzij het forum bedacht!!!
Dus... de verwachtingen zijn hoog hahaha!

dinsdag 21 april 2020 om 19:15
dinsdag 21 april 2020 om 19:43
Wat toevallig, vind Siem eigenlijk totaal geen poezennaam.engeltje1984 schreef: ↑21-04-2020 13:26Ja die heeft er ook opgestaan! Alleen mijn dochter leest continu een boekje van dikkie dik en daar heet een poes “Siem”, dat krijgen we nu allebei niet meer uit ons hoofd haha
Anders misschien Siebe?

dinsdag 21 april 2020 om 22:16
Oh wat vind ik dat een vreselijke lijst.

dinsdag 21 april 2020 om 22:17
Dat denk ik eerder bij namen als Hugo.icequeen2000 schreef: ↑21-04-2020 22:01zo'n afgrijselijke namen die eerste lijsten, wat heeft dat kind jullie misdaan?
dinsdag 21 april 2020 om 22:46
Ik ook, is echt te ouderwets naar mijn mening.
dinsdag 21 april 2020 om 23:01
Toen ik 12 jaar geleden bij zwangerschapsgym was, stonden de geboortekaartjes van de vorige groep op tafel. 4x (!!!!) een T(h)ijn en 1x Martijn. Ik vraag me serieus af of je het nog steeds leuk vindt om die naam te geven als je in 1 maand al 3 kaartjes met dezelfde naam gekregen hebt!Gatinmijnsok schreef: ↑21-04-2020 13:50Hier helemaal niet. Er zit nu 1 Tijn op school en ik heb nog nooit een Ties op school gehad. Maar als jongste dochter, nu 9 jaar, een jongen geweest was had ze Ties geheten.

dinsdag 21 april 2020 om 23:03
Geldt ook voor namen als Bram en Thomas. Snap echt niet dat je je kinderen die namen nog geeft.moizer schreef: ↑21-04-2020 23:01Toen ik 12 jaar geleden bij zwangerschapsgym was, stonden de geboortekaartjes van de vorige groep op tafel. 4x (!!!!) een T(h)ijn en 1x Martijn. Ik vraag me serieus af of je het nog steeds leuk vindt om die naam te geven als je in 1 maand al 3 kaartjes met dezelfde naam gekregen hebt!
dinsdag 21 april 2020 om 23:08
Sam en Seth vind ik wel mooie namen. Sluit me wel aan bij mijn voorgangers dat Seth op z'n Engels mooier klinkt.
Misschien niet briljant maar toch nog wat suggesties:
Jur /Jurre
Sieb
Tibbe
Dante
Koen
Brun (op z'n Frans uitgesproken)
Sverre
Jongensnamen lijken op de een of andere manier net iets lastiger te kiezen. Oh en wat betreft het matchen, laat het los. De eerste 18 jaar is dat leuk maar daarna gaan ze uit huis en maakt het niet meer uit. Het zijn toch individuen. Dat roep ik wel heel makkelijk en ik weet dat het zo leuk is als het lekker matcht maar voor mij haalde die gedachte wel wat druk weg bij het kiezen van een naam. Succes met de laatste loodjes en het kiezen van de naam.
Misschien niet briljant maar toch nog wat suggesties:
Jur /Jurre
Sieb
Tibbe
Dante
Koen
Brun (op z'n Frans uitgesproken)
Sverre
Jongensnamen lijken op de een of andere manier net iets lastiger te kiezen. Oh en wat betreft het matchen, laat het los. De eerste 18 jaar is dat leuk maar daarna gaan ze uit huis en maakt het niet meer uit. Het zijn toch individuen. Dat roep ik wel heel makkelijk en ik weet dat het zo leuk is als het lekker matcht maar voor mij haalde die gedachte wel wat druk weg bij het kiezen van een naam. Succes met de laatste loodjes en het kiezen van de naam.
incubus2016 wijzigde dit bericht op 21-04-2020 23:26
3.03% gewijzigd