Help! 34 weken zwanger en naam nog niet definitief..

21-04-2020 13:01 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
Ik ben 34 weken zwanger van de derde. Na 2 meiden (ilva en Rosa) dit keer een zoon! En menn.. wat zijn jongensnamen moeilijk zeg!!
We komen er maar niet uit..

Hebben nu deze opties:
- Sam
- Toon
- Moos
- Seth

Welke vinden jullie het beste passen? Voor jongensnamen geldt als criteria: kort en krachtig, niet te apart maar ook geen top 10 naam..

Andere briljante suggesties zijn ook welkom! Destijds Ilva hier dankzij het forum bedacht!!!
Dus... de verwachtingen zijn hoog hahaha! ;-)
Jim
Tobin
Novan

Mijn all time favorite is Jesse maar dat komt geloof ik wel vaak voor.
"Nee" is ook een antwoord.
Ilva, Rosa & Youri
ZoeyMaar schreef:
23-04-2020 14:47
Ilva, Rosa & Youri
Mooie!
Toon zou ik niet voor kiezen. Ken er 1 die erg van zijn naam baalt, flink mee gepest. Seth vind ik leuk, maar als je het op zijn Nederlands uit gaat spreken als Set lijkt me dat zo zonde.

Nog wat ideeën:
Seph
Sep
Loran
Fedde
Vigo
Bram
Luuk/Luc
Gijs
Jens
Hugo
Naut
Quin
Vin
Ik ga m’n best doen, mijn kinderen hebben Turkse namen.
Zag al wel Ezra voorbij komen maar dat is een Turkse meisjesnaam ( althans zo ken ik die naam).

Ilva, Rosa & .....

Luka / Luca
Noud
Marijn
Mees
Liam
Finn

Je kan er natuurlijk ook ILRO van maken :-D
Miles?
Noud!
Ilva, Nova en Anton
Ilva, Nova en Joris
Ilva, Nova en Roan
Cor
Everything you see I owe to spaghetti!
Sev
Sef
Sep
Sepp
Liam
Leuk Seth!
boekenlegger0 schreef:
24-04-2020 10:38
Ilva, Nova en Roan
Het is Rosa :lol: combineert, in mijn optiek, niet met Roan.
Nour
Adam
Tobias
Maël
Joël

Wij hadden Julian voor een jongen maar kregen dochters. Voor jou een lettergreep teveel ;)
heb je er nog wat leuks tussen zien staan TO ?
Ilva, Rosa en

Jelte, Raoul, Savi, Melle, Fender, Sani, Boaz, Morris, Nathan, Julius, Polle, Vigo, Pepijn, Joris, Jorrit, Jorn, Bjorn, Tije, Olle, Lasse, Sven, Fedde, Hidde, Jisse, Collin, Vosse, Julian, Joren, Tibbe, Bren, Tibo.
Is Bas al genoemd?

Of:
Frank
Tim
Jort
Mats
Sem
Bart
Kars
Luuk
Loek
Wij hebben een Seth....ik kan het je alleen maar aanbevelen, zijn leuke kereltjes ;-)

Groot voordeel , hij zit nooit met een naamgenoot in de klas.
Ilva, Rosa & Jannes?
Ilva, Rosa en...

Tijmen
Evan
Simon
Quinn
David
Jack
Tijs
Jacob
Heel veel mooie en leuke namen voorbij zien komen maar niet eentje waarvan mijn hart sneller ging kloppen dan bij die we al hadden.

In de afgelopen tijd is Sam afgevallen (teveel voorkomend). Mijn man vindt Seth niet mooi, dus die er ook af. Moos waren we allebei enthousiast over: lekker vrolijke naam en makkelijk. Ik was er helemaal aan gewend (want dat heb ik nodig, tijd om eraan te wennen). Nu laat man deze week (ik ben maandag 39 weken..) weten toch liever voor Toon te gaan omdat hij daarmee zijn (overleden) vader kan vernoemen en hij dat wel een heel mooi idee vindt. Ik vind Toon nu eigenlijk helemaal niet meer zo mooi... tikkie ouderwets, ook bij de namen van mijn dochters.. nu echt even geen idee wat we nu moeten... op zoek naar weer een andere naam? Maar welke dan?? Pfff.. ik merk dat het hele namengedoe me gewoon echt stress geeft.. ik zou het echt erg vinden om achteraf spijt te hebben van de gegeven naam.. (dat heeft een vriendin van me dus ik weet dat dat wel echt kan..)
Dan blijf je gewoon bij Moos, toch!
Als tweede naam Toon klinkt niet echt lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven