Help! 34 weken zwanger en naam nog niet definitief..
dinsdag 21 april 2020 om 13:01
Hoi!
Ik ben 34 weken zwanger van de derde. Na 2 meiden (ilva en Rosa) dit keer een zoon! En menn.. wat zijn jongensnamen moeilijk zeg!!
We komen er maar niet uit..
Hebben nu deze opties:
- Sam
- Toon
- Moos
- Seth
Welke vinden jullie het beste passen? Voor jongensnamen geldt als criteria: kort en krachtig, niet te apart maar ook geen top 10 naam..
Andere briljante suggesties zijn ook welkom! Destijds Ilva hier dankzij het forum bedacht!!!
Dus... de verwachtingen zijn hoog hahaha!
Ik ben 34 weken zwanger van de derde. Na 2 meiden (ilva en Rosa) dit keer een zoon! En menn.. wat zijn jongensnamen moeilijk zeg!!
We komen er maar niet uit..
Hebben nu deze opties:
- Sam
- Toon
- Moos
- Seth
Welke vinden jullie het beste passen? Voor jongensnamen geldt als criteria: kort en krachtig, niet te apart maar ook geen top 10 naam..
Andere briljante suggesties zijn ook welkom! Destijds Ilva hier dankzij het forum bedacht!!!
Dus... de verwachtingen zijn hoog hahaha!

dinsdag 21 april 2020 om 13:10
dinsdag 21 april 2020 om 13:13
Seth doet me altijd denken aan een personage uit Police Academy, sorry (wat jou zeker niet moet weerhouden, want die link zal verder niemand leggen, hoop ik althans voor je).
Vaak werkt t blijkbaar zo, dat als je je kind ziet je meteen weet welke naam erbij past. Dus geen stress (al snap ik t echt wel), komt wel goed.
Vic
Joep
Ik kan wel dertig prachtige namen opnoemen, maar hebben minimaal 2 lettergrepen, en dat wil je niet, dus zal ze voor me houden
Vaak werkt t blijkbaar zo, dat als je je kind ziet je meteen weet welke naam erbij past. Dus geen stress (al snap ik t echt wel), komt wel goed.
Vic
Joep
Ik kan wel dertig prachtige namen opnoemen, maar hebben minimaal 2 lettergrepen, en dat wil je niet, dus zal ze voor me houden

dinsdag 21 april 2020 om 13:13
Eens.AnAppleADay schreef: ↑21-04-2020 13:02Seth vind ik in Nederland niet mooi, dat wordt dan echt 'Set' met een harde T.
dinsdag 21 april 2020 om 13:18
Thanks! Van deze namen vind ik Bas en Tom leuk maar deze namen zijn al “in gebruik”
dinsdag 21 april 2020 om 13:21
Sven is leuk, maar al in gebruik, Senn vind ik beetje gezocht, Kars: ik heb echt zo’n gekke “r” (Rotterdams..) dus die naam kan ik niet normaal uitspreken, wordt dan Cars bij mij haha
dinsdag 21 april 2020 om 13:24
dinsdag 21 april 2020 om 13:26