Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!

woensdag 22 april 2020 om 12:32
Wat is het toch raar geregeld allemaal. Vanuit de WMO heb je recht op (huishoudelijke) zorg, maar als je weer onder de WLZ valt krijg je zoveel minuten/uren en daar moet je de huishoudelijk hulp nog tussen proppen. Deze mensen willen graag dat ik langer kom werken maar daar is dus eigenlijk helemaal geen geld meer voor? Terwijl het echt nodig is.
Aan de ene kant is de zorg in NL beter dan andere landen, maar aan de andere kant is het zo'n gedoe sinds de gemeente het allemaal moet overnemen. En wie worden er de dupe van? Juist.. Ik hoop zo dat er nog iets geregeld kan worden.
Aan de ene kant is de zorg in NL beter dan andere landen, maar aan de andere kant is het zo'n gedoe sinds de gemeente het allemaal moet overnemen. En wie worden er de dupe van? Juist.. Ik hoop zo dat er nog iets geregeld kan worden.

woensdag 22 april 2020 om 12:51
Ik was zelf ook begin 20 en zat in hetzelfde schuitje.waterval80 schreef: ↑22-04-2020 12:09Het erge is, ik begin eigenlijk net pas te leven. Ben begin twintig. Ik besef me heel goed dat ik nog wel een tijdje nodig heb hier weer boven op te komen. Ik weet zelfs dat het een machtsspelletje is, een soort kat en muisspel. En toch word ik door mijn eigen gevoel constant tegengehouden
Misschien is het een idee dat je je eigen topic opent. Dan laten we dit topic weer waarvoor het is. Dan kunnen de ervaringsdeskundigen je beter helpen in je eigen situatie. Ik kom schrijven en ik weet van meerdere forummers die in verschillende stadia van huiselijk geweld zitten dat ze meelezen en meeschrijven.
Open je er een? Kom op, het is een mooie dag om de schellen van je ogen te laten vallen.

woensdag 22 april 2020 om 12:57
Haha nee juist totaal niet. Mijn moeder heeft daar last van, een redders syndroom. Als ik ergens niet van houd is het wel een relatie vol drama en gedoe. Ervoor moeten vechten trekt mij totaal niet aan. Al mijn exen waren ook heel normaal hoor. Zou wel top advies zijn voor mijn moeder, jouw post, maar die luistert daar toch niet naar want dat heb ik ook al honderd keer herhaald. Dat ze gewoon kickt op drama. Ik heb daar goddank geen last van.Doreia* schreef: ↑22-04-2020 11:49Heb je last van het redders syndroom?
Is een relatie voor jou alleen goed als er drama en ellende is? Als je voor je relatie moet 'vechten'? Als het tenminste niet vanzelf loopt? Of mag het ook rustig, fijn, knus en niet Groots een Meeslepend zijn?
Een mooi moment om een stukje zelfonderzoek te doen om niet opnieuw in de valkuil te trappen.
Maar met TV personages val ik echt op de gekste van de gekste haha. Hoe gecompliceerder en verknipter hoe beter. Vreemd maar waar. Denk dat die personages me aan mezelf doen denken. Eigenlijk ben ik gewoon een enorme Naricist dus.

Het was allemaal niet zo diepzinnig bedoelt trouwens, ik had gewoon even een melige bui en Murdock was echt mijn jeugd crush.

woensdag 22 april 2020 om 13:01
Zal ik doen zodra ik er de kans voor krijg. Ben nu niet alleen thuis dus typ dit ook eventjes in een heel rap tempoDoreia* schreef: ↑22-04-2020 12:51Ik was zelf ook begin 20 en zat in hetzelfde schuitje.
Misschien is het een idee dat je je eigen topic opent. Dan laten we dit topic weer waarvoor het is. Dan kunnen de ervaringsdeskundigen je beter helpen in je eigen situatie. Ik kom schrijven en ik weet van meerdere forummers die in verschillende stadia van huiselijk geweld zitten dat ze meelezen en meeschrijven.
Open je er een? Kom op, het is een mooie dag om de schellen van je ogen te laten vallen.

woensdag 22 april 2020 om 13:04
Dit is al een teken aan de wand, dat weet je he? Dat je dingen in je EIGEN HUIS heimelijk moet doen. Dat is geen veilige situatie waar jij je in bevind.waterval80 schreef: ↑22-04-2020 13:01Zal ik doen zodra ik er de kans voor krijg. Ben nu niet alleen thuis dus typ dit ook eventjes in een heel rap tempo

woensdag 22 april 2020 om 13:36
Mijne ook! Ik zag een leven vol lachen en gekke dingen voor me, leek me reuze gezellig. En dan ook nog the a team op mijn verjaardag.Madrid87 schreef: ↑22-04-2020 12:57Haha nee juist totaal niet. Mijn moeder heeft daar last van, een redders syndroom. Als ik ergens niet van houd is het wel een relatie vol drama en gedoe. Ervoor moeten vechten trekt mij totaal niet aan. Al mijn exen waren ook heel normaal hoor. Zou wel top advies zijn voor mijn moeder, jouw post, maar die luistert daar toch niet naar want dat heb ik ook al honderd keer herhaald. Dat ze gewoon kickt op drama. Ik heb daar goddank geen last van.
Maar met TV personages val ik echt op de gekste van de gekste haha. Hoe gecompliceerder en verknipter hoe beter. Vreemd maar waar. Denk dat die personages me aan mezelf doen denken. Eigenlijk ben ik gewoon een enorme Naricist dus.![]()
Het was allemaal niet zo diepzinnig bedoelt trouwens, ik had gewoon even een melige bui en Murdock was echt mijn jeugd crush.![]()

woensdag 22 april 2020 om 13:40
Haha oh echt? Wat leuk. Ik ben blij te horen dat ik niet de enige was die van maf houd.Het-groepje schreef: ↑22-04-2020 13:36Mijne ook! Ik zag een leven vol lachen en gekke dingen voor me, leek me reuze gezellig. En dan ook nog the a team op mijn verjaardag.

Ja dat zou zeker leuk zijn, het hele A-team op je verjaardag. Al hoefde Face van mij niet te komen vroeger, die ben ik nu pas gaan waarderen nu ik ouder ben, gek genoeg. Daar had ik helemaal niets mee. Nu vind ik hem wel tof.

woensdag 22 april 2020 om 14:13
Wacht niet op een kans, maak hem zelf en grijp hem.waterval80 schreef: ↑22-04-2020 13:01Zal ik doen zodra ik er de kans voor krijg. Ben nu niet alleen thuis dus typ dit ook eventjes in een heel rap tempo
Sterkte

moest ineens aan dit liedje denken, misschien vind je het nergens op slaan
https://www.youtube.com/watch?v=VEKXn0IjHks
nlies wijzigde dit bericht op 22-04-2020 14:16
18.35% gewijzigd
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

woensdag 22 april 2020 om 14:16
waterval80 schreef: ↑22-04-2020 13:01Zal ik doen zodra ik er de kans voor krijg. Ben nu niet alleen thuis dus typ dit ook eventjes in een heel rap tempo
Denk aan jezelf

woensdag 22 april 2020 om 16:36
Dat is geen liefde hoor. Je bent jezelf al niet meer. Ga bij hem weg en bel de hulplijn! Sterkte!waterval80 schreef: ↑22-04-2020 11:05Misschien toch maar eens doen. Ik ben de oorzaak constant bij mezelf aan het zoeken en heb het idee dat het allemaal wel meevalt, maar ondertussen breekt het me ontzettend op. Het wordt vandaag lekker warm en ik kan niet eens een jurk aan.

woensdag 22 april 2020 om 16:39
Dingen stiekem moeten doen is een slecht teken. Trek aan de bel,denk aan jezelf en ga bij hem weg!waterval80 schreef: ↑22-04-2020 13:01Zal ik doen zodra ik er de kans voor krijg. Ben nu niet alleen thuis dus typ dit ook eventjes in een heel rap tempo

woensdag 22 april 2020 om 16:39
Inderdaad,niet verstandig! Degene kan beter ermee wachten totdat er groen licht is.Sabeltandcavia schreef: ↑22-04-2020 14:10Wat een fan-tas-tisch idee om te willen picknicken op een kleedje met iemand van 70+ en iemand die in een risicogroep valt. Hoe verzin je het!

donderdag 23 april 2020 om 16:13
vrijdag 24 april 2020 om 00:26
Grrrrr.... houdt deze nachtmerrie dan nooit op? Krijg ik het jasje wat ik al veel te duur betaald heb, issie ook nog te klein, want achteraf blijkt het Chinese maat te zijn. Als ik het eerder had geweten had ik het echt via de ander besteld. Nu wil ik m’n geld terug, maar dat kan alleen als ik het jasje terug stuur naar China, voor ongeveer het bedrag wat ik betaald heb voor het jasje. Dus ben eigenlijk gewoon m’n geld kwijt en een te klein jasje rijker