Proost!

18-04-2009 17:29 1450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toegegeven aan de verleiding....wie ook?

Bent gij een geheelonthouder?

Totaal aantal stemmen: 51

Ja hoor, ik onthoud mij geheel van alles (12%)
Ja hoor, ik vergeet in het geheel niks (12%)
Neen, ik onthoud mij van niks (27%)
Neen, ik vergeet alles (8%)
Neen, want ik weet niet wat het is (2%)
Half, ik onthoud mij van sommige dingen (22%)
Hips....een wat...hik....? (18%)
Grieks!!

Mijn vent is anders toch wel heul lief

Toen mijn vorige relatie uitging, zei ik ook dan maar manloos door het leven te willen gaan, maar Suup voorspelde anders en zo gebeurde het, dat Pruttel binnen een jaar toch weer een man kreeg En hij mag blijven
quote:minny schreef op 23 april 2009 @ 10:17:

Oh lekker! Daar heeft mijn arme verkouden lijf zeer zekers behoefte aan!

Zit in dubio, ga ik vanavond Grieks eten, of toch Italiaans?Een Italiaan is lekker maar misschien een Griek ook wel,waarom neem je niet allebei?
Of een Italiaanse Griek?

Of nog beter.......een Griekse Italiaan!!
Als je er maar mayo overheengooit!!
Een Grietaliaan met mayo, prima plan!

Als ik hier een opblaaspop neerzet achter mijn bureau en er zelf vandoor sneak...hoe groot achten jullie de kans dat ze daar dan niet intrappen?

Ik wil buiten spelen!
quote:pruttel schreef op 23 april 2009 @ 11:13:

Grieks!!

Mijn vent is anders toch wel heul lief

Toen mijn vorige relatie uitging, zei ik ook dan maar manloos door het leven te willen gaan, maar Suup voorspelde anders en zo gebeurde het, dat Pruttel binnen een jaar toch weer een man kreeg En hij mag blijven Suup heeft voorspeld dat ik eeuwig vrijgezel blijf, dus dan zal dat ook wel kloppen schat ik zo in

*Gaat meteen 40 katten en een kookboek aanschaffen*
Kookboek?

Joh, juist als je vrijgezel bent hoef je niet te koken, want dan mag je altijd bij iedereen aanschuiven Tenminst.... dat deed ik gewoon zo'n 4 keer in de week Voor de rest, Griek, Italiaan, snackbar, Mac donalds en je bent de week al weer rond!
Ja, ik dacht, ik moet toch iets met mijn tijd terwijl ik niet neuk....een leuke hobby of zo....

Maar je hebt volkomen gelijk, laat dat kookboek maar zitten, ik zoek wel ff een andere bezigheid
Minny, ik heb bij de kom al jouw berichten weggehaald, maar jouw topic staat er natuurlijk nog wel ( zonder je eigen berichten )

Wil je dat ik het hele topic verwijder ?

Proost.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:minny schreef op 23 april 2009 @ 12:21:

[...]

Suup heeft voorspeld dat ik eeuwig vrijgezel blijf, dus dan zal dat ook wel kloppen schat ik zo in

*Gaat meteen 40 katten en een kookboek aanschaffen*Haha die Minny malle meid...

En proost!!! dan maar......
Boro, dit had ook over de mail gekund. En graag.

Proost.
Pradaaaaah!!!
En verder heb ik Midi en Mini lekker vroeg opgehaald en ben met ze naar het pannekoekenhuis geweest

Hoe was het shoppen met je dochter gisteren Suup?
Hi!

de finale van mijn event dreigt morgen afgelast te worden door gedoe van eindexamenleerlingen...ik grijp ze persoonlijk bij t nekvel als ze dat doen...

verder moe, moe, moe en een vriendin die zich vreemd gedraagt...ik stond gisteren helemaal op van teleurstelling en frustratie jankend in de docentenruimte en ze loopt me straal voorbij, terwijl we altijd voor elkaar klaar staan...daarna heeft ze geen woord met me gesproken, dus ik ben ff de kluts kwijt..neemt dr telefoon niet op, dus maak me eigenlijk zorgen of alles wel ok met dr is, want dit is niks voor haar.
Hey Lein!

Wat raar van je vriendin zeg....is er iets gebeurd tussen jullie? Iets wat voor jou maar heel klein lijkt maar voor haar heel groot kan zijn...of zo? Mischien dat je haar een luchtig mailtje kan sturen waarin je vraagt hoe het met dr is?
Leintje kun je niet even bij haar langs gaan,want dit is wel erg vreemd.

Pfff en het forum is weer lekker traag...
ze heeft geen internet thuis, heb dr voicemail ingesproken. gevraagd of ik misschien iets verkeerd heb gedaan waar ik niet van weet omdat ik het gevoel heb dat ze me uit de weg gaat...op een lieve en bezorgde manier ingesproken. als ik langsga zonder dat ze weet dat ik aan de deur sta (en das nogal lastig als dr telefoon uit is), weet ze niet wie er aan de deur staat en dan doet ze niet open (heeft te maken met iets vervelends dat een jaartje geleden gebeurd is)
Aah oké Lein,hopelijk hoort ze je berichtje snel en laat ze iets van zich horen..

Slinger je msn even aan...
Geen internet?!

Dan is het wel heel erg met dr gesteld
haha...ja die mensen bestaan ook nog Min.

Ik ga t even van me af zetten...Ze had vanmiddag hoofdpijn, dus hoop dat t dat is...Merk t morgen wel.
Komt vast goed Leinekind

Proost!

*Schenkt wijntje in*
Zo nog een wijntje en dan ff met de hond wandelen en dan naar bed..

Ik heb de hele dag al een zeurende kiespijn...
Heeft je kiespijn soms pms, dat ie zo zeurt?

Proost Suup, dat je kiespijn maar snel over mag zijn!
Morguh

Heeft dochter vandaag een spreekbeurt en natuurlijk heeft ze er niks aan gedaan voor de zoveelste keer..

Ik heb haar gezegd dat ik haar zal redden en zal zeggen dat ze naar de dokter moet maaaaar ze moet van mij vanochtend als de sodemieter die spreekbeurt maken en vanmiddag alsnog naar school om die spreekbeurt te houden..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven