Napraattopic deel 128
vrijdag 17 april 2020 om 00:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 3 mei 2020 om 12:11

zondag 3 mei 2020 om 12:16
Er zijn wel heel veel verse forummers vandaag die een topic openen.
Geen idee of dat allemaal Fokkers zijn maar het valt me wel op.
En aan het eind van zo'n topic dan de vraag "wat vinden jullie" oid.
Die met die lege OP waar jullie het net over hadden. En die van het schelden tijdens ruzie, nu weer die van 22 met haar zwangerschapsangst.
Die met die lege OP waar jullie het net over hadden. En die van het schelden tijdens ruzie, nu weer die van 22 met haar zwangerschapsangst.

zondag 3 mei 2020 om 12:21
Peixe schreef: ↑03-05-2020 12:16Er zijn wel heel veel verse forummers vandaag die een topic openen.
Wat zou dat nou opleveren, neptopics schrijven voor een forum?
zondag 3 mei 2020 om 12:21
Ik geloof werkelijk alles hoor.

Maar ik denk idd dat er minder trollen schrijven hier dan dat mensen denken.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 3 mei 2020 om 12:25
Dat denk ik ook. Dat iets een opmerkelijk verhaal is, wil niet zeggen dat het daarom ook verzonnen is.doornroosje9 schreef: ↑03-05-2020 12:21Ik geloof werkelijk alles hoor.![]()
Maar ik denk idd dat er minder trollen schrijven hier dan dat mensen denken.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

zondag 3 mei 2020 om 12:57
Ik heb het over trollen zoals die term bedoeld is. Dus niet alleen de fokkers die dat komen doen.doornroosje9 schreef: ↑03-05-2020 12:52O, met trollen bedoel ik FOKkers die hier de boel komen opnaaien. Niet mensen die af en toe gaan stoken of wel eens creatief zijn met de waarheid.

zondag 3 mei 2020 om 12:58
Nee, beetje realisme kan echt geen kwaad.

anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 03-05-2020 12:58
6.19% gewijzigd

zondag 3 mei 2020 om 12:58
Ik heb juist af en toe wel eens een oprechte of empathische dag waarin ik meeleef en ontzettend goede adviezen geef. Ironisch genoeg zegt dan iedereen dat ik m'n sarcastische snavel eens moet houden.
zondag 3 mei 2020 om 13:01
Niewaar.
Ik lees jou altijd met een serieuze achterliggende gedachte.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zondag 3 mei 2020 om 13:22
Dat komt omdat je doorgaans typt met relatief veel kwinkslag. Dan leest een serieuze bedoening soms onbedoeld kwinkgeslagen terwijl je helemaal geen kwink sloeg.
zondag 3 mei 2020 om 13:32

Life is short. Eat dessert first.