Napraattopic deel 128
vrijdag 17 april 2020 om 00:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 3 mei 2020 om 09:05
Ook daarin was ik een trendsetter.Betty_Slocombe schreef: ↑02-05-2020 22:30De laatste dagen heeft echt iedereen ruzie met zijn buren. Het zijn barre tijden.
Ik heb al jaren gedoe met mijn ene buur.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 3 mei 2020 om 11:50
Inmiddels is de OP gewist.doornroosje9 schreef: ↑03-05-2020 11:46Wat is er mis met dat topic? Het 'vermoeden' dat het nep is? Nou, dat kan elk topic zijn.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 3 mei 2020 om 11:53
Het is een echt troltopic, oftewel een topic waar moedwillig een aantal triggers in zijn verwerkt om reacties uit te lokken. Ik ben er persoonlijk niet zo dol op. Ik vind het altijd een beetje sneu voor de mensen die er toch veel moeite in steken om zo’n trol van advies te voorzien, terwijl die hen ondertussen zit uit te lachen.doornroosje9 schreef: ↑03-05-2020 11:46Wat is er mis met dat topic? Het 'vermoeden' dat het nep is? Nou, dat kan elk topic zijn.

zondag 3 mei 2020 om 12:00
Ik denk niet dat een trol de OP gaat verwijderen. Dan zou je net wat olie op het vuur gooien.Griebus67 schreef: ↑03-05-2020 11:53Het is een echt troltopic, oftewel een topic waar moedwillig een aantal triggers in zijn verwerkt om reacties uit te lokken. Ik ben er persoonlijk niet zo dol op. Ik vind het altijd een beetje sneu voor de mensen die er toch veel moeite in steken om zo’n trol van advies te voorzien, terwijl die hen ondertussen zit uit te lachen.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 3 mei 2020 om 12:08
Ik denk dat deze het er net wat te dik bovenop legde waardoor veel te veel mensen hem/haar doorhadden. Die is vast snel terug met een nieuwe nick en een nieuwe, iets subtielere poging.doornroosje9 schreef: ↑03-05-2020 12:00Ik denk niet dat een trol de OP gaat verwijderen. Dan zou je net wat olie op het vuur gooien.
Of jij bent een beter mens dan ik. Dat is ook heel goed mogelijk