Jaaa....Eind aug/begin sept

03-01-2009 10:43 2964 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden

Elyane 14-08-2009 3

Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1

Mmomo 32 21-08-2009 1

Rebbel 27 28-08-2009 1

Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1

Visotsky 31 30-08-2009

Star 29 31-08-2009 1

Lala1979 29 01-09-2009 1

Gympy77 31 07-09-2009

Pipi28 33 07-09-2009

Nala24 27 09-09-2009 /

Aapje 30 11-09-2009 /

Suze2 20-09-2009 1

Inad 34 21-09-2009 1

Ik hoop eigenlijk dat die van mij niet zo lang blijft zitten, maar jij hebt ze dus echt al die tijd gehouden, Dier? Hmm... dan is een date met huisarts geen slecht idee, doe met je mee, hoor.

Mmomo, volgens mij heb ik dat misverstand veroorzaakt, achteraf idd beetje onlogisch, want jij wist al eerder wat het wordt. Komt zeker door je berichtje over alarmerende echo bij Zeun.

En ik heb ook maar even geprobeerd of ik mijn teen nog kan kussen en het lukt!
Hier ook een goede echo! Ze kon alleen niet zien of lip gesloten was want kind wilde handen vniet voor gezicht weghalen. Ook het porren in mijn buik reageerde die niet op (placenta laag ook aan de voorkant waardoor die het waarschijnlijk niet zo goed voelde). Daardoor heb ik hem/haar (nee wij weten het ook nog niet) waarschijnlijk ook nog niet gevoeld. Gympy gefelicieerd met goede echo. Verder reageer ik een andere keer wel weer op iedereen.
Gefeliciteerd Pipi

Krijg je nu nog een keer een echo?
Gefeliciteerd Pipi en Gympy!!! Super alles ok was.

Wel jammer Pipi dat ze de lip niet goed konden zien. Komt er nu nog een andere echo?
Fijn Pipi. Dat was toevallig ook bij een vriendin van me en die mocht tot twee keer toe terugkomen. Toen konden ze het eindelijk zien.
Gefeliciteerd Pipi met echo en kom je binnenkort weer terug om nog even goed te kijken? Verklaart een hoop dat je kindje nog niet voelt.

Nala hoe is het bij jou gegaan?

Inad heel veel plezier morgen met verjaardag Ier en lekker eten etc. Klinkt als leuk weekje, geniet van de Ardennen.

Yep, ze zitten er dus om precies te zijn 2,5 jaar (schrik er zelf van). Niet altijd last hoor, soms ook een stuk kleiner maar dan is tie er opeens weer ghi. Deal, gaan we samen daten, heb straks schop nodig.

Wat een lenigheid hier. Ik doe geen poging om voet te kussen, krijg zelfs mijn veters al slecht dicht laat staan kussen
Naaaaalaaa, hoe was het. Je bent toch nu al wel klaar met eten?
Pipi, fijn van echo

Nala, ben benieuwd hoe het was

Ik ga even slaaaaaapen, pf in elk geval in bed liggen met een boek. Moest vandaag alles overdragen en afronden en nu moeee
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
*breekt even in*

De echo van Nala is goed gegaan, ze komt later vanavond erover vertellen! Dus geen zorgen... bij de pilstoppers zaten we allemaal een beetje te stressen, dus vandaar dat ik het hier ook even kom vertellen...

*dinnetje van Nala sluipt weer weg*
Ah dank Quint, ik was ook al steeds bij jullie aan het spieken.
Nou, zal jullie niet langer in spanning houden.

It's a girl!!!!

Alles was goed!

Op Hyves staat het uitgebreide verhaal.

Kom morgen op iedereen reageren. xxx
Gefeliciteerd Nala
Oh wat leuk Nala, gefeliciteerd!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Wat een goed nieuws allemaal!

Jullie raden nooit wat mij vandaag overkomen is. Ben helemaal naar Dublin afgereisd (van deur tot deur toch ruim 3 uur), voor een seminar dat morgen is! Was er van overtuigd dat het vandaag de 24ste was... Terwijl ik op de 24ste (morgen dus) mijn echo heb waar ik al tijden naar uit zie!!!! Hoe bedoel je verweekte hersenen...

Nou ja, als het bij het ziekenhuis er enigszins georganiseerd aan toe gaat en ik op tijd klaar ben ga ik alsnog naar Dublin. (misschien wel een hele naieve gedachte dat die kans erin zit... , een vriendin van mij die een keizersnee kreeg werd op de afgesproken tijd nog even een paar uur de stad in gestuurd met haar dikke buik, omdat er geen verplegend personeel beschikbaar was om een bed op te maken).
Heb vandaag verder geen tijd gehad om me nog nerveus te maken, dat is wel lekker. In de trein heerlijk zitten lezen en in Dublin lekker gestad...

Zwangerschapsdementie zorgt zo toch wel voor een leuk dagje uit .

Nu doodmoe, ga lekker naar mijn bedje.
Jeej Gympy, ook een mooie echo!

Pipi gelukkig ook een goede echo. Moet je nog een keer terug om naar het lipje te kijken?

Helaas Dier, je had het dus weer niet goed met je voorspellingen.

Inad, gefeli met je mannetje! Veel plezier vandaag en op vakantie.

Visotsky, veel suc6 en plezier vandaag met je echo!

Ben benieuwd of je het nog redt naar Dublin.

Mijn tieten doen sinds gister een pijn!!! Dat wil je niet weten. Nooit geweten dat die krengen zo pijnlijk konden zijn.

Weer niet lekker geslapen, wist niet hoe ik moest liggen.

Vanmorgen ff gebak op het bedrijf van mijn mannetje gebracht.

Ga vanmiddag lekker het zonnetje in.
Zit net te denken. Mijn voorspellende gaves werken dus blijkbaar ook niet zo Nala

Vervelend vis. Maar ik weet zeker dat die pijn vandaag eventjes als sneeuw voor de zon gaat verdijnen als je de echo hebt
Gefeliciteerd Nala! Leuk dat het ´onder voorbehoud´ een meisje is! Wel balen dat je borsten zo zeer doen!

En heel veel plezier vandaag VIs!! Wel een goed verhaal van gisteren! Hihi... idd hoezo weekdier ;)

Hier gaat alles goed. We hebben gisteren de kinderwagen al binnen gekregen! Helemaal leuk. Hij staat nu in de woonkamer. Jeej!

Verder erg veel last van mijn rug. Ik ga zo naar de fysio.Heb vanochtend gebeld voor een extra afspraak. Ik kon me vannacht niet meer omdraaien zonder pijn en heb daardoor niet zo goed geslapen. Hoop dus dat de fysio mij een beetje kan helpen.

En ook nog naar de huisarts. Ik heb een moedervlek die gek aan het doen is. Vind het wel een beetje spannend.

Nou meiden: geniet van het prachtige weer!!
jaaaaaa, een meisje voor Nala, gefeliciteerd. Goh gympy, ik wist niet dat ze nu al kunnen zien dat je een krachtpatsertje krijgt.

Aruba, we konden al niet meer op Dier vertrouwen en op jou nu ook al niet meer. Hoe moet dat nu?

WAt een verhaal Vis, gewoon op de verkeerde dag naar Dublin. Nou gelukkig voelde het dan toch als een dagje uit. Hoop dat die echo echt vandaag is en dat je hem gisteren niet gemist hebt

Ik krijg trouwens geen nieuwe echo. Voor zover ze het lipje kon zien was het niet open, maar was dus niet helemaal goed te zien
Ik zit net te tellen. Ik moet nog 12!!!! (veeeelste veel) weken werken. Ach ja aan de andere kant heb ik langer verlof dan dat ik nog moet werken dus dat is positief.

Pipi, ik denk dat we de glazen bol voortaan maar moeten raadplegen. Ik had trouwens voordat ik het geslacht wist zo test ingevuld op internet en daar kwam toen toch ook een jongen uit. Toeval, maar toch leuk.
Hoera...weer een meisje erbij!!! Gefeliciteerd met de goede echo's!
Leuk Aapje, de kinderwagen binnen!

Wat zei de ha over je moedervlek?

En ook zo'n last van je rug, schiet niet op he?

Ik heb de echo foto's op onze Hyves gezet.

Inad, kijk maar eens of jij er ook een meisje van kan maken.
Nala hoera! een meisje, wat leuk! Ga zo direct ff naar je foto's kijken. Die zere borsten, dat had ik de eerste keer ook. Nu niet, lijkt idd wel alsof ze al weten hoe het werkt, wat Inad al eens schreef.

En Vis, hoe was het bij jou? Wat een mooi verhaal van gisteren, echt lekker zwanger-weekdieren-verhaal. Ben benieuwd of je het allemaal gered hebt vandaag.

Leuk hè Aap, zo'n kinderwagen.'t Is dat wij nog een goeie hebben, had het wel leuk gevonden weer eentje uit te zoeken. Maar ben erg blij met onze Koelstra, al moet ik nog wel ff verzinnen hoe we het met twee kids gaan doen straks.

Hoop dat het niets ergs is met je moedervlek, kan me voorstellen dat je 't spannend vindt.

Inad, leuk, weg met familie, maar eerst nog avondje samen met man. Wij gaan va maandag ook met familie in een groot huis vakantie vieren, papa en mama en broers en zussen plus kids. Zijn nu 6 kleinkinderen onder de 6. Vind het altijd erg leuk om met z'n allen bij elkaar te zijn. En betekent ook dat we met Koninginnedag niet in Nederland zijn (maar bij de buren in Duitsland), waar ik altijd erg trots op ben... ben niet zo monarchistisch

Heb heerlijk gegeten zojuist, manlief had superuitgebreid gekookt om te vieren dat ik vakantie heb (en andere reden, de biologische groenteboer was net langs geweest). Asperges met ham en ei, verse rabarber en pannenkoekjes met vers fruit en ijs toe.
Nog een keer GEFELICITEERD Nala, wat leuk! Je kunt niet zeggen dat ik consequent ben in het fout denken van het geslacht. Gelukkig doet Aruba lekker mee haha.

Vis haha wat een verhaal. Gek he dat het toch echt zo is als je zwanger bent dat je dingen door elkaar heen gooit. Hoe is het vandaag gegaan?

Rebbel wat leuk zeg met hele familie weg (cultuurbarbaar om met koninginnedag weg te zijn ). Geniet ervan. Je bent lekker verwend door man, lief.

Nala zere borsten heb ik helaas nu ook en minder bij Nesta (zover ik mij kan herinneren). Het is bij mij met name 1 borst, heel gek.

Aapje de kinderwagen is binnen, weer een stukje echter dat er echt een kindje komt. Begint je huis langzaam aan al steeds meer als "gezin" eruit te zien. Dat vond ik bij Nesta zo grappig dat het langzaamaan van een stel in een gezin huis werd omgetoverd. Hoe is het met je moedervlek gegaan? Hoezo deed tie gek?

Aruba, veel nog dan 12 weken he. Geen vakantie tussendoor of alles erachter aan geplakt? Ik moest ook nog meer werken dan ik dacht...voordat je het weet...
Dier, bij mij ook echt mijn linker borst. Voelt gewoon soms aan alsof dat 'ie onstoken is of zo. Maar zo zal het wel vaker voelen als je zwanger bent.

Visotsky, ik ben wel heeeel erg benieuwd hoe het vandaag bij jou ging?!?!?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven