Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!

zondag 3 mei 2020 om 13:46
Gatver, normaal check ik zo ongeveer alles voordat ik een bestelling plaats via internet.
Doe ik het een keer niet, blijkt dat ik waarschijnlijk ben opgelicht. Het emailadres van de webshop is niet bereikbaar, er staat nergens een telefoonnummer, op het contactformulier wordt niet gereageerd
Gelukkig gaat het "maar" om 30 euro, maar toch....
Zodra het kan ga ik aangifte doen en kijken of ik via ING mijn geld terug kan krijgen.
Doe ik het een keer niet, blijkt dat ik waarschijnlijk ben opgelicht. Het emailadres van de webshop is niet bereikbaar, er staat nergens een telefoonnummer, op het contactformulier wordt niet gereageerd

Gelukkig gaat het "maar" om 30 euro, maar toch....
Zodra het kan ga ik aangifte doen en kijken of ik via ING mijn geld terug kan krijgen.

zondag 3 mei 2020 om 13:50
Het is mij inmiddels echt wel duidelijk aangezien je iedere keer als ik de honden uitlaat moet vermelden dat je ècht, ècht niets hebt met ‘dat soort nephondjes’.
Ik heb ook helemaal niets met die gigantische hond van jou die naar je kijkt alsof ‘ie ieder moment je gezicht eraf kan scheuren. Alhoewel ik het sentiment van die hond wel weer kan begrijpen.
Ik heb ook helemaal niets met die gigantische hond van jou die naar je kijkt alsof ‘ie ieder moment je gezicht eraf kan scheuren. Alhoewel ik het sentiment van die hond wel weer kan begrijpen.
zondag 3 mei 2020 om 14:00
lemoos2 schreef: ↑03-05-2020 13:50Het is mij inmiddels echt wel duidelijk aangezien je iedere keer als ik de honden uitlaat moet vermelden dat je ècht, ècht niets hebt met ‘dat soort nephondjes’.

Ik vind hier dingen van.

zondag 3 mei 2020 om 14:51
lemoos2 schreef: ↑03-05-2020 13:50Het is mij inmiddels echt wel duidelijk aangezien je iedere keer als ik de honden uitlaat moet vermelden dat je ècht, ècht niets hebt met ‘dat soort nephondjes’.
Mooi verwoord.

zondag 3 mei 2020 om 15:17
Fijn dat het beter gaat!Moon-Alisa schreef: ↑03-05-2020 12:01Het hoesten is minder hoor Geraldine! Heb slijmoplossende hoestdrank nu dus misschien maakt dat het verschil. Ik dacht al niet dat het corona was, maar als je na 1 dag opknapt is het nog onwaarschijnlijker.

zondag 3 mei 2020 om 15:18
+1lemoos2 schreef: ↑03-05-2020 13:50Het is mij inmiddels echt wel duidelijk aangezien je iedere keer als ik de honden uitlaat moet vermelden dat je ècht, ècht niets hebt met ‘dat soort nephondjes’.
zondag 3 mei 2020 om 15:22
Erg he, opeens voel ik ook overal pijntjes bij mijn longen dan. Maar deze keer, als ik ging tellen wanneer ik buiten was geweest en wanneer ik klachten kreeg, dat kon bijna niet kloppen. En mijn vitamine C was op, had toch het gevoel dat ik er niet alles aan deed. Gelukkig heb je het ook niet gekregen!Geraldine schreef: ↑03-05-2020 15:17Fijn dat het beter gaat!Slijmoplossende hoestdrank is een goed idee en dat helpt ook. De kans om op dit moment Corona te krijgen is kleiner. Echt waar,een paar weken geleden zat ik af te tellen en erop te wachten dat ik Corona kreeg. Ik ging echt 100% ervan dat ik het zou krijgen.
![]()
Je kunt méér.

zondag 3 mei 2020 om 15:30
Al krijgen de meesten milde klachten dan toch liever niet, en ook liever geen griep. Er is nog geen vaccin en bij een kleine hoest moet je al binnen blijven en mag je helemaal niets,begrijpelijk natuurlijk. Maar al kom ik er goed doorheen dan is dit toch verloren tijd. En ja,ik zat ook de hele tijd op ieder symptoom te letten. Denk dat al die angsten en andere dingen normaal zijn omdat dit een nieuwe situatie is.Moon-Alisa schreef: ↑03-05-2020 15:22Erg he, opeens voel ik ook overal pijntjes bij mijn longen dan. Maar deze keer, als ik ging tellen wanneer ik buiten was geweest en wanneer ik klachten kreeg, dat kon bijna niet kloppen. En mijn vitamine C was op, had toch het gevoel dat ik er niet alles aan deed. Gelukkig heb je het ook niet gekregen!

zondag 3 mei 2020 om 17:42
holy fuck, ben jij echt?BeaTea schreef: ↑01-05-2020 16:22Kutbejaarden. Ik had al een grafhekel aan die groep maar als ik nu ergens kom houden jullie al helemaal niet meer aan de regels. 150cm is ook ACHTER mijn hol, flikker op met nog even tussendoor en als je hoest BLIJF DAN GODVERDOMME THUIS! En als ik wacht tot je op rot dan ga ik er niet langs als je zegt dat het wel kan. Het kan niet!
Alle maatregelen zijn er godverdomme zodat we jullie in leven houden en wat gaan jullie doen? Lekker naar de supermarkt, stukjes fietsen in groepsvorm en lekker bijkletsen bij de ingang van de apotheek. FLIKKER OP!
En dan nog iets. Als ik tegen je zeg ‘anderhalve meter alsjeblieft’ dan heb ik zin om je hersenen in te slaan als je dan zegt dat je dat pas doet als ik HET NETJES VRAAG. Krijg toch snel de touwtering!
Oh en buurvrouw het is dat ik niet van de nsb kant ben maar flikker toch op met je soireetjes met je dinnetjes in de tuin. Je bent 76, ziek en je brengt anderen in gevaar met je sociale bewijsdrang.