Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
thnx Star!

Jeuj Juno!!

kess de keuze is gemaakt, we wilden eerst wachten of er eventueel een zwangerschap zou komen, maar toen we de stap hadden gezet uit elkaar te gaan, kon ik de keus makkelijk maken, zal voor de zekerheid voor 22 mei toch even een testje doen :P
Heb gereageerd!
Oeh, 22 mei is al hartstikke snel! Spannend hoor!
Loretta is De Mol. Punt.
voor Juno!
Loretta is De Mol. Punt.
Nog maar een keer dan: Kess hoe was het in de dierentuin?
Oh sorry! Had het wel gelezen en er in gedachten ook op gereageerd, maar vergeten dat ook daadwerkelijk te doen.

Dierentuin was leuk! Olifanten waren zwaar favoriet, zoals verwacht ook eigenlijk. Het leuke is dat Tony over een heleboe dieren echt wat weet te vertellen, dus hij liep als een soort gids voor ons uit. Vito vond het ook hartstikke mooi, maar was vooral gecharmeerd van de bouwvoertuigen die bezig waren een nieuw verblijf voor de pinguins aan te leggen. Hij heeft nou eenmaal meer met wielen dan met poten, ieder zijn ding!

Don had zijn nieuwe spiegelreflexcamera bij zich met telelens, dus heel mooie foto;s gemaakt. Je kunt de dieren dan heel dichtbij halen, echt supermooi.
Loretta is De Mol. Punt.
Heb meteen een paar mooie plaatjes op mijn hyve gezet!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik ga even kijken
Peas on earth!
Ze zijn leuk! Pyjamapaarden
Peas on earth!
O leuk, ik ga ook kijken.

Tony een kleine Steve Irwin dus? Schattig van die wijze opmerkingen uit zo'n kleintje vind ik altijd.
Mooie foto's Kess, close ups zijn echt erg mooi! Wil ook ooit nog wel zo'n camera.
Ik ga even bij Kess kijken

Spannend van slokgebeuren, Moon

Ik ben zo moe, pfff, ga lekker even op bed liggen met een boek
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Lekker even op bed liggen? Ik wed dat je allang in slaap bent gevallen. Lekker een lange nacht maken, joh! Heerlijk!

Close ups zijn inderdaad echt mooi. Ik widt niet dat het qua resultaat zo'n verschil zou maken met een 'gewone' camera, maar wel dus. Ding heeft alleen zóveel verschillende functies en knoppen... dat ikzelf eigenlijk alleen de automatische stand gebruik.
Loretta is De Mol. Punt.
Kan zo in de National Georgraphic

Heel even geslapen, toen 40 minuten met jongere zus aan foon gehangen en nu klaarwakker
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Kess, wat voor fotocamera heb je? Wij hebben het ook al langer over het kopen van een goede camera, maar andere dingen gaan steeds voor (tuin, huizendingen, vakantie, etc). Ik heb inmiddels stiekum bedacht dat ik misschien wel een camera kan kopen als ik voor de vakantie nu nog even flink spaar. Ik baal er de afgelopen jaren zo van dat de vakantiefoto's het dan net níet zijn en maak dan verder dus ook echt te weinig foto's. Ben dus benieuwd naar jouw camera

Hier is het bruiloftsdag! Al veel drukte in huize XanErwt, watn Xan is al geschoren, heeft gestreken, ontbeten, onder de douche, nu zo in pak hijsen en dan moet ie al op pad om de bruidegom op te halen. Ik ben stiekum best een beetje blij dat ik nog niet hoef, pfff... ik moet rond 12.15 uur weg, dus ik heb nog even
Peas on earth!
Het is een goede dag voor mijn zomerse feestjurkje
Peas on earth!
Oooooh, zorg eens dat iemand een foto van jullie maakt als setje? Klinkt alsof jullie er zelf ook stralend uitzien! Heel veel plezier vandaag!

Camera is volgens mij een canon 50D. Don heeft hem aangeschaft en ik let nooit op typenummers enzo... Zal straks nog even kijken voor de zekerheid!

Heb net Tony voor de laatste keer naar de psz gebracht. Ik ga er om 10.30 weer heen met traktatie enzo. Bah! Ik haat het afsluiten van dingen zoals dit. Hij (en ik!) heeft er zo'n fijne tijd gehad, dat ik het gewoon moeilijk vind om afscheid te nemen. Gelukkig zit Vito er ook nog, dus écht weg zijn we daar nog lang niet.
Loretta is De Mol. Punt.
Ohja, kijk es als je wilt. Ik ga eens even rondgooglen hoeveel ik eigenlijk moet sparen voor een leuke niet al té dure camera

Ja, afsluiten van dingen ís ook lastig vind ik. Hoewel het besef bij mij meestal komt op het moment dat datgene er niet meer is. Zo vond ik mijn laatste werkdag in Erwtenstad gewoon een beetje vreemd, alsof ik de volgende dag gewoon weer zou komen werken. Pas de dagen daarna valt het kwartje dan. Wel fijn dat Vito er nog zit en je daar nog komt.

Xan inmiddels vertrokken, was ietwat gestresst enige euh... Gezonde Spanning
Peas on earth!
Heb even gekeken. Het is een Canon EOS 50D. Zegt je dat wat? Verder heeft Don er een aantal lenzen bijgekocht en een tas, statief en nog wat gadgets. Ofcourse. Hij heeft bij verschillende fotozaken een offerte laten maken en dat scheelde soms echt een paar 100 (!!) euro. Als je wilt zet ik wel even in NS waar deze camera gekocht is.
Loretta is De Mol. Punt.
Arme Xan! Kun je nagaan hoe het bruidspaar zelf er nu aan toe is... Is Xan getuige of ceremoniemeester? Ben het even kwijt.
Loretta is De Mol. Punt.
Oh volgens mij is dat de camera waar Xan het ook al tijijijden over heeft. Zou wel grappig zijn, want ik zeg steeds 'alsof dat de enige goeie camera is', maar tis wel erg toevalig dat jullie 'm ook hebben

Zet maar in NS als je wilt. Mijn vader is ook erg van 't fotograferen (heeft een heel sjiek heel duur toestel), zal hem ook es vragen.

Ik ga even boodschapjes doen en dan straks even je camera googlen
Peas on earth!
quote:Kess schreef op 24 april 2009 @ 09:35:

Arme Xan! Kun je nagaan hoe het bruidspaar zelf er nu aan toe is... Is Xan getuige of ceremoniemeester? Ben het even kwijt.Ceremoniemeester. En hoewel allemaal leuk is enzo, zal hij blij zijn als 't klaar is, want het heeft hem écht veel tijd gekost (ik denk 6 avonden, veel tijd om vrijgezellenfeest te organiseren, nog eigen voorbereidingen, etc).
Peas on earth!
Nou, het dak eraf dan, vandaag! Lekker feesten!

Zal het zo even in NS zetten.
Loretta is De Mol. Punt.
Gezien, dank (en heb gereageerd).

Tis wel mooi weer, maar 't waait hard, brrr...
Peas on earth!
Trouwenzzzz.... Gefeliciteerd met de iER Inad!
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven