Napraattopic deel 128
vrijdag 17 april 2020 om 00:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 4 mei 2020 om 18:17
En je heet niet eens Rosie.
maandag 4 mei 2020 om 18:50
Uiteraard ben ik van hoge kwaliteit. Mijn kwaliteit is zo hoog dat als ik naar beneden kijk ik hoogtevrees krijgStar3 schreef: ↑04-05-2020 18:03Zeg vertel eens, zijn jullie dames van hoge kwaliteit?
relaties/zelfverzekerdheid-en-gesprekke ... ges/461774

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

maandag 4 mei 2020 om 19:19
Je kunt ook het park proberen.Maud*de*Braose schreef: ↑04-05-2020 18:12Nee, ik ben echt zo'n mindere. Helaas, want die To spreekt me zeer aan.
Random mannen advies geven, en degene die er enthousiast op reageert is hem.
Je kunt er ook een prijs bij noemen
'volgende keer bijpassende sokken bij je regenjas aantrekken en er iets onder aantrekken. Kijk, dit bespaart je al een paar 100 euro aan boetes'

maandag 4 mei 2020 om 19:27
Goed idee! Ga het vandaag gelijk proberen.Het-groepje schreef: ↑04-05-2020 19:19Je kunt ook het park proberen.
Random mannen advies geven, en degene die er enthousiast op reageert is hem.
Je kunt er ook een prijs bij noemen
'volgende keer bijpassende sokken bij je regenjas aantrekken en er iets onder aantrekken. Kijk, dit bespaart je al een paar 100 euro aan boetes'
maandag 4 mei 2020 om 20:20

maandag 4 mei 2020 om 20:23
Relatiepijler laten blokkeren?
(wel irritant als hier een topic van die pijler wordt besproken, ik moest helemaal uitloggen om dat zwangergroepje te kunnen lezen, pfff)
Je storten op de coronapijler?
Toch maar gaan werken dan?
maandag 4 mei 2020 om 20:24
De relatiepijler is was mijn lust en mijn leven! Vroeger hadden mensen nog echte problemen. Ja, ik probeer me los te rukken en aan het werk te gaan. Ik zal toch wel zoveel zelfdiscipline op kunnen brengen dat ik niet eerst Viva moet vragen om hele pijlers te blokkeren of mijn account te wissen? Toch?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
maandag 4 mei 2020 om 20:32
Hahahaha, ook zwanger geblokkeerd? Ik heb er niet eens aan gedacht dat ik kon uitloggen en het dan gewoon wel kan lezen.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 4 mei 2020 om 20:46
Je werkdocument afsluiten.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 4 mei 2020 om 20:47
Ik gebruik daarvoor incognitomodus.doornroosje9 schreef: ↑04-05-2020 20:32Hahahaha, ook zwanger geblokkeerd? Ik heb er niet eens aan gedacht dat ik kon uitloggen en het dan gewoon wel kan lezen.

¡Apagando las luces!
maandag 4 mei 2020 om 20:49
Nog slimmer!
Ik kan niet meer nadenken sinds corona. Mijn hersenen weigeren dienst. Vooral in de supermarkt.
Life is short. Eat dessert first.

maandag 4 mei 2020 om 20:57
Joh. Pissig teruggekomen van zijn 24-uurs pauze?

maandag 4 mei 2020 om 21:15
Als wij nou een betekenisvolle date plannen bij het zacht flikkerden licht van een werkdocument op een bijna lege laptop. En daar een topic over openen?

maandag 4 mei 2020 om 21:29
Da's wel even heftig natuurlijk, als je vrouwenhater bent.

maandag 4 mei 2020 om 21:30

maandag 4 mei 2020 om 21:55
Ja zeg, dan krijgt ‘ie wat hij zo wanhopig wil. Vrouwen met de haren in een strakke staart, super strakke broek, hoge leren laarzen en veel zweepslagen.Betty_Slocombe schreef: ↑04-05-2020 21:30Er zit toch iets masochistisch in je, wanneer je als vrouwenhater op het viva-forum gaat posten. Misschien moet ik dan eens naar bokt gaan en vertellen dat ik paarden haat, kijken hoe dat gaat.

maandag 4 mei 2020 om 22:02
Ja, dat zijn wat mijn man altijd noemt "trap in mijn ballen"-mannen. Tot zijn grote hilariteit kom ik die regelmatig tegen, mannen die graag door mij verbaal afgemaakt worden. Heel rare types.

maandag 4 mei 2020 om 22:13
Betty_Slocombe schreef: ↑04-05-2020 22:02Ja, dat zijn wat mijn man altijd noemt "trap in mijn ballen"-mannen. Tot zijn grote hilariteit kom ik die regelmatig tegen, mannen die graag door mij verbaal afgemaakt worden. Heel rare types.