Napraattopic deel 128
vrijdag 17 april 2020 om 00:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 5 mei 2020 om 01:38
Als je een beetje normaal met internet overweg kunt zou je me onder de negeer zetten in plaats van te zeuren.
Lukt dat? Anders vraag je het aan je mee loper. Of ben ik nu onaardig? Kan ook he.

dinsdag 5 mei 2020 om 01:41
Als meerdere mensen dezelfde mening hebben is dat niet automatisch meelopen hoor.

dinsdag 5 mei 2020 om 01:53
Walk like an Egyptian.
Geen bijzonderheden
dinsdag 5 mei 2020 om 01:55
RocketScienceFiction schreef: ↑05-05-2020 01:38Als je een beetje normaal met internet overweg kunt zou je me onder de negeer zetten in plaats van te zeuren.
Lukt dat? Anders vraag je het aan je mee loper. Of ben ik nu onaardig? Kan ook he.
Is één woord. Meeloper.
Geen bijzonderheden

dinsdag 5 mei 2020 om 02:07
You’ll never walk alone
Geen bijzonderheden

dinsdag 5 mei 2020 om 02:32
Lijkt me ook beter

dinsdag 5 mei 2020 om 05:44
RocketScienceFiction schreef: ↑05-05-2020 01:38Als je een beetje normaal met internet overweg kunt zou je me onder de negeer zetten in plaats van te zeuren.

dinsdag 5 mei 2020 om 07:30

dinsdag 5 mei 2020 om 08:37
Wie heeft het hier over denken? Verder niets verkeerd gezegd en excuses aangeboden.
Ging erover dat er iemand met een miskraam weggepest was uit zo'n topic. Daar mag je pas posten met toestemming van de leiding daar of zo.