Napraattopic deel 128
vrijdag 17 april 2020 om 00:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 5 mei 2020 om 08:48
Hmm, volgens mij nog niet.Lady*Voldemort schreef: ↑05-05-2020 08:19Is er eigenlijk al een topic 'poepen in tijden van corona'?
Anders open ik er eentje.

dinsdag 5 mei 2020 om 11:10
Het-groepje schreef: ↑05-05-2020 08:52Hoezo je niet hardop over je kat kan zwijmelen snap ik ook niet. Blijkt een enorme behoefte aan te zijn, valse schaamte wat mij betreft.
Nou dat idd. En een apart topic kan écht niet hoor. WTF.

dinsdag 5 mei 2020 om 11:14
Lady*Voldemort schreef: ↑05-05-2020 08:19Is er eigenlijk al een topic 'poepen in tijden van corona'?
Anders open ik er eentje.
Graag iets meer dan anderhalve meter afstand.

dinsdag 5 mei 2020 om 11:20
Ik (vegetariër) ga graag mee. Dan vraag ik om recepten voor het bereiden van paardenbiefstuk.Betty_Slocombe schreef: ↑04-05-2020 21:30Er zit toch iets masochistisch in je, wanneer je als vrouwenhater op het viva-forum gaat posten. Misschien moet ik dan eens naar bokt gaan en vertellen dat ik paarden haat, kijken hoe dat gaat.
Daarna door naar mumsnet, om te vragen of een 5-jarige na negen uur 's avonds nog cola mag.

dinsdag 5 mei 2020 om 12:40
Zo'n topic heb ik hier een keer geopend.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 5 mei 2020 om 12:57
Dat wil ik niemand aandoen.Lady*Voldemort schreef: ↑05-05-2020 12:54Kan iemand die RSF niet een baan aanbieden, voor een uurtje of 160 per week?
Kan jij niet toevallig wat achteloos met dat strijkrolding zijn?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

dinsdag 5 mei 2020 om 13:31
Blij dat jij plezier hebt met vergallen.

dinsdag 5 mei 2020 om 13:52
Voor je helemaal los gaat, vingertoppen voldoen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras