Napraattopic deel 128
vrijdag 17 april 2020 om 00:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 6 mei 2020 om 11:25
RocketScienceFiction schreef: ↑06-05-2020 11:24Kan ik ook aan jou vragen. Of heb ik soms gemist dat je hier alleen mag reageren met toestemming.
Zo ja van wie? Van jou?
Ja. Fijn dat je het nu weet dan kun je je stil houden.

woensdag 6 mei 2020 om 11:26
Flikker toch op zuigert. Waarom moet je zonodig telkens hier lopen zeuren en zuigen terwijl niemand hier je mag?RocketScienceFiction schreef: ↑06-05-2020 11:24Kan ik ook aan jou vragen. Of heb ik soms gemist dat je hier alleen mag reageren met toestemming.
Zo ja van wie? Van jou?

woensdag 6 mei 2020 om 11:29

woensdag 6 mei 2020 om 11:36
Maud*de*Braose schreef: ↑06-05-2020 11:29Zal me worst wezen. Zo denk ik over "het" en heb geen zin om dat netjes te verpakken. En als "het" hier zo'n grote waffel heeft en dan zielig gaat lopen staffen moet ze dat vooral doen. Ze zal er niet in mijn achting mee stijgen.
Ik ga je niet staffen hoor, het staat je wat mij betreft vrij om te zeggen wat je wil. Geen last van verder en ik stop ook niet met reageren op zaken, dat staat namelijk mij vrij om te doen.
Wel apart dat jullie allemaal zo aanslaan de hele tijd. Wel fascinerend, in de zin van wat bezielt je en ken je ook echt serieuze problemen?

woensdag 6 mei 2020 om 11:42
Fascinerend dat je niet ziet waarom.RocketScienceFiction schreef: ↑06-05-2020 11:36Ik ga je niet staffen hoor, het staat je wat mij betreft vrij om te zeggen wat je wil. Geen last van verder en ik stop ook niet met reageren op zaken, dat staat namelijk mij vrij om te doen.
Wel apart dat jullie allemaal zo aanslaan de hele tijd. Wel fascinerend, in de zin van wat bezielt je en ken je ook echt serieuze problemen?
woensdag 6 mei 2020 om 11:43
Daar heb ik wel over lopen denken. Maar daar ben ik ook te oud voorMaud*de*Braose schreef: ↑06-05-2020 11:24Wat veel geld![]()
Als je dat slim inzet misschien genoeg voor een carrièreswitch?

En laten we eerlijk zijn, de arbeidsvoorwaarden die ik nu heb, krijg ik nergens beter

Ik heb samen met de vriendin/collega onlangs een workshop/testen gedaan en daaruit bleek dat zij de praktische is en ik de theoritische. Dus toen zijn we onder een goed glas wijn gaan bedenken wat we samen zouden kunnen opzetten. Is ook nog niks uitgekomen.
Ach, we hebben de tijd nog. Ik moet het budget wel 5 jaar voor de pensioendatum gebruikt hebben, daarna vervalt het.
Dus ik heb nog even.
Geen bijzonderheden

woensdag 6 mei 2020 om 11:45
Dit, en je pensioen etc.yasmijn schreef: ↑06-05-2020 11:43Daar heb ik wel over lopen denken. Maar daar ben ik ook te oud voorIk zou wel voor mezelf willen beginnen maar dat moet dan vanaf maand 1 direct zoveel opleveren als mijn eigen salaris en dat gaat nooit gebeuren
![]()
En laten we eerlijk zijn, de arbeidsvoorwaarden die ik nu heb, krijg ik nergens beter
Ik heb samen met de vriendin/collega onlangs een workshop/testen gedaan en daaruit bleek dat zij de praktische is en ik de theoritische. Dus toen zijn we onder een goed glas wijn gaan bedenken wat we samen zouden kunnen opzetten. Is ook nog niks uitgekomen.
Ach, we hebben de tijd nog. Ik moet het budget wel 5 jaar voor de pensioendatum gebruikt hebben, daarna vervalt het.
Dus ik heb nog even.
woensdag 6 mei 2020 om 11:46

woensdag 6 mei 2020 om 11:47
Ja, dat is het lastige met voor jezelf beginnen, vaak een flinke stap terug doen, tenzij je een supergoed idee hebt dat gelijk aanslaat.yasmijn schreef: ↑06-05-2020 11:43Daar heb ik wel over lopen denken. Maar daar ben ik ook te oud voorIk zou wel voor mezelf willen beginnen maar dat moet dan vanaf maand 1 direct zoveel opleveren als mijn eigen salaris en dat gaat nooit gebeuren
![]()
Dus ik heb nog even.
Ik ga ook voor mezelf beginnen, maar vanuit een hele andere situatie, dus dan kan het hopelijk alleen maar beter worden.

Zijn er geen functies bij jouw werkgever die je leuk lijken en waar je met dat budget heen zou willen/kunnen werken?

woensdag 6 mei 2020 om 11:50
woensdag 6 mei 2020 om 11:54
Neuh....ik zit al op de functie die ik wil. En alles wat werkgerelateerd is, wordt uit de algemene opleidingspot betaald.Maud*de*Braose schreef: ↑06-05-2020 11:47Ja, dat is het lastige met voor jezelf beginnen, vaak een flinke stap terug doen, tenzij je een supergoed idee hebt dat gelijk aanslaat.
Ik ga ook voor mezelf beginnen, maar vanuit een hele andere situatie, dus dan kan het hopelijk alleen maar beter worden.![]()
Zijn er geen functies bij jouw werkgever die je leuk lijken en waar je met dat budget heen zou willen/kunnen werken?
Daar hoef ik mijn eigen potje niet voor in te zetten.
Enorm veel collegas doen bv een duikopleiding. Een vriend/collega neemt golflessen. Het is dus echt voor de fun.
Succes Maud!
Geen bijzonderheden