Napraattopic deel 128
vrijdag 17 april 2020 om 00:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 5 mei 2020 om 23:17
dit al gezien? https://www.gratissoftware.nu/gratis-ty ... ftware.php

dinsdag 5 mei 2020 om 23:19

dinsdag 5 mei 2020 om 23:20
Nee thanks!Trouvaille schreef: ↑05-05-2020 23:17dit al gezien? https://www.gratissoftware.nu/gratis-ty ... ftware.php
dinsdag 5 mei 2020 om 23:23

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 5 mei 2020 om 23:37

dinsdag 5 mei 2020 om 23:44
Ik heb dat bij bijna alles wat diegene typt.-Shifty- schreef: ↑05-05-2020 23:08Ik vraag het me af.
Als je dit in deze tijd kan typen, dan moet je wel blind zijn.
viewtopic.php?f=10008&t=461797&p=313399 ... #p31339973

dinsdag 5 mei 2020 om 23:48
Ik had het over chocolade .. begin jij over open en bloot liggen. Had ik al gezegd dat ik je heel aantrekkelijk vind tussen je oren

dinsdag 5 mei 2020 om 23:51
Diegene schijnt diegenen te zijn. Maar ergens vermoed ik dat hij vooral graag met z'n tweeën zou willen zijn.

woensdag 6 mei 2020 om 02:05
Moet alles altijd gratis zijn? Als jij iemand iets leert, wil je er toch ook voor betaald worden?
Ik heb leren typen bij Scheidegger, in de tijd dat je dan een heuse elektrische schrijfmachine te leen kreeg, met gekleurde stickers op de toetsen. Eens per week klassikaal les, ergens in een lokaaltje. Kostte wat, maar ik heb er tot op de dag van vandaag plezier van.
Tegenwoordig bieden ze ook online cursussen. Ik weet niet hoe goed of slecht die zijn. Maar als ik iets echt goed wil leren, dan vind ik niet dat het gratis moet zijn.
Alle waar naar z'n geld. En ook mensen die cursussen maken of geven, hebben vaste lasten te betalen.
dana wijzigde dit bericht op 06-05-2020 02:05
0.61% gewijzigd
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 6 mei 2020 om 09:37
Hahahaha, ik ook. Heel blij mee nu idd.Dana schreef: ↑06-05-2020 02:05Moet alles altijd gratis zijn? Als jij iemand iets leert, wil je er toch ook voor betaald worden?
Ik heb leren typen bij Scheidegger, in de tijd dat je dan een heuse elektrische schrijfmachine te leen kreeg, met gekleurde stickers op de toetsen. Eens per week klassikaal les, ergens in een lokaaltje. Kostte wat, maar ik heb er tot op de dag van vandaag plezier van.
Tegenwoordig bieden ze ook online cursussen. Ik weet niet hoe goed of slecht die zijn. Maar als ik iets echt goed wil leren, dan vind ik niet dat het gratis moet zijn.
Alle waar naar z'n geld. En ook mensen die cursussen maken of geven, hebben vaste lasten te betalen.
Life is short. Eat dessert first.

woensdag 6 mei 2020 om 09:40

woensdag 6 mei 2020 om 09:47
Dat is echt de moeite waard!Luci_Morgenster schreef: ↑06-05-2020 09:40Die actie waar Maud van de week over had is er ineens:
https://soofos.nl/voorjaarsactie/

woensdag 6 mei 2020 om 09:56
Zag er al 2 voor Affinity Designer die ik wel wilde doen en dan de tekencursus voor oudste, is al 90 euro. Qua dat is een jaar onbeperkt super deal.
Maar ik ben door de eerste cursus al op de helft na halve week gratis.... Misschien toch een maandabo. Het is gewoon voor mij veel geld. Is ook voor hobby en niet iets noodzakelijks ofzo.
Ga er nog een dagje op broeien.