Napraattopic deel 128

17-04-2020 00:35 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik kan natuurlijk boven op dr gaan zitten. Dan is ze stuk :proud:
Th∅rdis schreef:
06-05-2020 21:58
Ik kan natuurlijk boven op dr gaan zitten. Dan is ze stuk :proud:
Een gebroken hakje hartje! Hellup! Laat maar zijn, in stuiplig volgt nog meer topicdiarree.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Maar die is toch gewoon nep? Met dr 48 kg voor de zwangerschap en 50 aan het eind?
Th∅rdis schreef:
06-05-2020 22:01
Maar die is toch gewoon nep? Met dr 48 kg voor de zwangerschap en 50 aan het eind?
Nah. Ik vermoed dat ze getriggerd werd en haar hand overspeelde. Maar vrees dat het een echte mevrouw met veel problemen is.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
06-05-2020 22:04
Nah. Ik vermoed dat ze getriggerd werd en haar hand overspeelde. Maar vrees dat het een echte mevrouw met veel problemen is.
Om m vervolgens af te maken met een baby van 4 kilo!
Een zebra is geen paard met strepen
Th∅rdis schreef:

Dat is dat kandijklontje.
Perma op perma helpt weinig, blijkt.
Merys schreef:
06-05-2020 22:15
Dat is dat kandijklontje.
Perma op perma helpt weinig, blijkt.
Ja die was wel helder. Maar man, wat een treurnis
Th∅rdis schreef:
Nauwelijks aankomen kan, maar dan ben je bij aanvang wel al wat voller. Ik was 10 kilo lichter na de bevalling.
Plottwist
Nemain• schreef:
06-05-2020 22:41
Nauwelijks aankomen kan, maar dan ben je bij aanvang wel al wat voller. Ik was 10 kilo lichter na de bevalling.
Nauwelijks aankomen kan idd heel prima, gewoon veel te vroeg bevallen. Werkt uitstekend, heeft wel andere nadelen kan ik je vertellen
Niet boven de 55 kg uitkomen met een bijna voldragen kind kan ook. Je bent alleen allesbehalve mooi slank, meer een uitgeperst en verrimpeld sinaasappelschilletje met ingevallen bek en wallen onder je wallen. Ik had dan wel weer geen blakende baby van vier kg maar een klein garnaaltje van 2,4 kg
Th∅rdis schreef:
06-05-2020 22:45
Nauwelijks aankomen kan idd heel prima, gewoon veel te vroeg bevallen. Werkt uitstekend, heeft wel andere nadelen kan ik je vertellen
Ik. Kwam in 42 weken 6 kilo aan en was na de bevalling van en bijna 9 ponder 10 kilo lichter. Zou niet weten waarom dat alleen bij een prematuurtje zou kunnen.

Maar zoals ik al zei, dan moet je wel al wat reserves op je lichaam hebben.
Er is wel eens eerder iemand geweest die het over maccie had maar ik weet niet meer wie en of dat een trol was of gewoon een irritant iemand.
dolfje schreef:
06-05-2020 23:11
Er is wel eens eerder iemand geweest die het over maccie had maar ik weet niet meer wie en of dat een trol was of gewoon een irritant iemand.
Nu wil ik een big mac :nope:
Sabbieehhhh schreef:
06-05-2020 23:17
Nu wil ik een big mac :nope:
Veel te laat joh. Hoewel?
Zou ik ook wel lusten hoor.
Cookielover schreef:
06-05-2020 23:18
Veel te laat joh. Hoewel?
Is het ooit te laat voor een big mac?
Sabbieehhhh schreef:
06-05-2020 23:23
Nee eigenlijk niet 😂
Sabbieehhhh schreef:
06-05-2020 22:44
Plottwist
En hoe!
Een zebra is geen paard met strepen
Sabbieehhhh schreef:
06-05-2020 23:23
Altijd
dolfje schreef:
06-05-2020 23:11
ach ja natuurlijk.
Nemain• schreef:
07-05-2020 00:00
Altijd
:cry:
Ik weet niet over welk topic of welke forumster het gaat, maar zo met laag gewicht bezig zijn klinkt naar (een partner van?) een hommel
Later is nu
Het gaat om rozeschoentjes, die nogal topicdiarree had deze week en nu een ban heeft wegens trollen
Ah, ze heeft een perma. Lekker rustig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven