Niet blij met kado van man en kinderen
zondag 10 mei 2020 om 11:49
Hallo,
Ik heb voor moederdag een ketting gehad van mijn man en kinderen. Alleen ik vind hem echt niet mooi... ik hou van subtiele fijne sieraden alleen deze ketting is totaal het tegenovergestelde van mijn stijl. Het is een hele grove ketting waarin hun namen gegraveerd staan, al zie je dat totaal niet. Ik vind hem echt totaal niet mooi staan ook bij mezelf, ik ben zelf best wel fijn gebouwd en heb een smalle nek (ja lekkere uitleg
)
Maar ik voel me nu zo ondankbaar, heb ook maar niet gezegd dat ik er niet blij mee ben want hij kan niet meer geruild worden ivm gravering en ik weet het prijskaartje (helaas).
Dus eigenlijk zit er niks anders op dan hem dagelijks te dragen, ik ben iemand die nooit echt wisseld van sieraden en hij weet dat ook.
Ik wou het even van me afschrijven en hoop dat jullie misschien ook eens zoiets hebben voorgehad of hoe jullie er mee om zouden gaan.
Dus kom maar door met jullie verhalen over zulke dingen.
En nee hoef geen commentaar dat ik ondankbaar ben want believe me ik voel me er echt klote door..
Ik heb voor moederdag een ketting gehad van mijn man en kinderen. Alleen ik vind hem echt niet mooi... ik hou van subtiele fijne sieraden alleen deze ketting is totaal het tegenovergestelde van mijn stijl. Het is een hele grove ketting waarin hun namen gegraveerd staan, al zie je dat totaal niet. Ik vind hem echt totaal niet mooi staan ook bij mezelf, ik ben zelf best wel fijn gebouwd en heb een smalle nek (ja lekkere uitleg
Maar ik voel me nu zo ondankbaar, heb ook maar niet gezegd dat ik er niet blij mee ben want hij kan niet meer geruild worden ivm gravering en ik weet het prijskaartje (helaas).
Dus eigenlijk zit er niks anders op dan hem dagelijks te dragen, ik ben iemand die nooit echt wisseld van sieraden en hij weet dat ook.
Ik wou het even van me afschrijven en hoop dat jullie misschien ook eens zoiets hebben voorgehad of hoe jullie er mee om zouden gaan.
Dus kom maar door met jullie verhalen over zulke dingen.
En nee hoef geen commentaar dat ik ondankbaar ben want believe me ik voel me er echt klote door..
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
zondag 10 mei 2020 om 12:19
Voortaan maar coltruien gaan dragen dan? Niemand die de ketting dan ziet
Normaal krijg ik van zoon iets wat hij op de opvang heeft gemaakt, dit jaar niks gekregen.
Wat ik wel jammer vind is dat ik met zoon elk jaar het dorp in ga voor vaderdag en hij zelf iets mag uitkiezen, man denkt hier niet aan om dit te doen.
Aan de andere kant is het ook gewoon een normale dag, alleen iemand heeft er Moederdag van gemaakt.

Normaal krijg ik van zoon iets wat hij op de opvang heeft gemaakt, dit jaar niks gekregen.
Wat ik wel jammer vind is dat ik met zoon elk jaar het dorp in ga voor vaderdag en hij zelf iets mag uitkiezen, man denkt hier niet aan om dit te doen.
Aan de andere kant is het ook gewoon een normale dag, alleen iemand heeft er Moederdag van gemaakt.
zondag 10 mei 2020 om 12:22
Ik heb tot twaalf uur liggen wachten op ontbijt op bed, die kwam niet. Maar ik heb wel lekker uitgeslapen
.
Geen knutsels, geen cadeaus. Wel dikke knuffels en kinderen die uit zichzelf hun kamer op gingen ruimen.
Geen knutsels, geen cadeaus. Wel dikke knuffels en kinderen die uit zichzelf hun kamer op gingen ruimen.
Met de moed van de wanhoop en tegen beter weten in
Blijf ik geloven, omdat dat wel moet
zondag 10 mei 2020 om 12:23
Nou, als ie daar ons halve vakantiebudget er op stukgeslagen heeft... (TO zegt: ik ken helaas het prijskaartje).FlowerBomb19 schreef: ↑10-05-2020 11:55Ach ja als dat het ergste is in je leven..
Ik zou het af en toe dragen in het weekend als jullie met z’n allen uitgaan, voor special occasions. Zo erg kan het niet zijn toch?
Ik zou er zeker niets van zeggen tegen je kids en man want het is anders zo lullig en inderdaad ondankbaar. Tis maar een ketting.
En dat voor Móederdag. Bossie pioenrozen is net zo lief hoor, en mag ook op andere dagen trouwens.

zondag 10 mei 2020 om 12:28
Zo kun je het toch prima oplossen? Bijzondere ketting voor speciale gelegenheden. Waardeer het gebaar aub. Het is geen gemaksbosje pompchrysanten ofzo.FlowerBomb19 schreef: ↑10-05-2020 11:55Ach ja als dat het ergste is in je leven..
Ik zou het af en toe dragen in het weekend als jullie met z’n allen uitgaan, voor special occasions. Zo erg kan het niet zijn toch?
Ik zou er zeker niets van zeggen tegen je kids en man want het is anders zo lullig en inderdaad ondankbaar. Tis maar een ketting.
zondag 10 mei 2020 om 12:29

zondag 10 mei 2020 om 12:32
Ik denk dat je best eerlijk kan zijn tegen je man. Zeg niet: ik ben er niet blij mee. Je bent, neem ik aan, wel heel blij dat ze zoveel moeite voor je hebben gedaan. Zeg hem dat. Je kan hem ook vertellen dat het niet jouw smaak is, hoe erg je dat vindt omdat je je ondankbaar voelt. Kans is groot dat de kinderen hem hebben uitgezocht.
Draag hem alleen bij "speciale gelegenheden". En wat iemand eerder al zegt: misschien staat het heel mooi en went het wel. Of kijk of je er iets anders van kan maken?
Draag hem alleen bij "speciale gelegenheden". En wat iemand eerder al zegt: misschien staat het heel mooi en went het wel. Of kijk of je er iets anders van kan maken?

Ik wil sowieso niks van een partner. Ik ben zijn moeder niet.

Ik heb liever dat mijn man aangeeft een cadeau niet mooi te vinden dan dat hij het met tegenzin draagt. Alsof ik hem iets opleg tegen zijn wil.
Doet me denken aan schoonzus die mijn broertje gewoon dingen geeft waarvan zij wil dat hij het draagt, ondanks dat hij het zelf niet wil. En dat zijn dan nog dure dingen ook.
Doet me denken aan schoonzus die mijn broertje gewoon dingen geeft waarvan zij wil dat hij het draagt, ondanks dat hij het zelf niet wil. En dat zijn dan nog dure dingen ook.

zondag 10 mei 2020 om 12:34
Zo is het mij wel vergaan met een sierraad dat ik van man en kinderen heb gekregen jaren geleden. Ik zou het nooit zelf hebben gekozen en ik draag het niet heel vaak, maar als ik het in het sieradenkistje zie liggen smelt ik al weer als ik denk hoe man met peuters en kleuters dat ding heeft uitgekozen. Dit was het allermooiste uit de hele winkel