Vriend vroeger naar de hoeren...
maandag 11 mei 2020 om 06:31
Ik ben benieuwd naar jullie mening...
Mijn vriend en ik hadden onlangs een gesprek nadat we een topic bekeken over de Wallen op televisie. Toen merkte ik op: "Een op de vijf mannen gaat wel eens naar de hoeren, wist je dat?" Naarmate we over dit onderwerp praatte merkte ik dat mijn vriend zich steeds vreemder begon te gedragen waardoor ik zelf aan hem vroeg of hij wel eens naar de hoeren is geweest. Hij antwoord dat hij dit inderdaad wel eens gedaan heeft.
Dit is allemaal voor mijn tijd geweest en hij heeft natuurlijk de seksuele vrijheid om te doen wat hij wil. Maar toch doet het wat met me. Het was op een red light district, de dame stond voor het raam en hij betaalde om hier naar binnen te mogen. Ik had nooit verwacht dat mijn vriend zoiets zou doen. Eerlijk gezegd ben ik een beetje in shock en weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
Wat vinden jullie hiervan?
Mijn vriend en ik hadden onlangs een gesprek nadat we een topic bekeken over de Wallen op televisie. Toen merkte ik op: "Een op de vijf mannen gaat wel eens naar de hoeren, wist je dat?" Naarmate we over dit onderwerp praatte merkte ik dat mijn vriend zich steeds vreemder begon te gedragen waardoor ik zelf aan hem vroeg of hij wel eens naar de hoeren is geweest. Hij antwoord dat hij dit inderdaad wel eens gedaan heeft.
Dit is allemaal voor mijn tijd geweest en hij heeft natuurlijk de seksuele vrijheid om te doen wat hij wil. Maar toch doet het wat met me. Het was op een red light district, de dame stond voor het raam en hij betaalde om hier naar binnen te mogen. Ik had nooit verwacht dat mijn vriend zoiets zou doen. Eerlijk gezegd ben ik een beetje in shock en weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
Wat vinden jullie hiervan?

maandag 11 mei 2020 om 12:16
lees zijn berichten, dan weet je dat je het onmogelijke vraagtLuci_Morgenster schreef: ↑11-05-2020 12:15Ja, jij denkt dat, dat hadden we al door. Misschien moet je even verder denken.

maandag 11 mei 2020 om 12:18
Geloof je echt dat zij net zoveel genoot als jij?Erdo schreef: ↑11-05-2020 11:41Laat vrouwen dat lekker zelf beslissen. Ik ben wel eens geweest en bij mij genoot de vrouw net zoveel als ik. Nu zeg ik niet dat ze dat bij elke klant doet.
Kwaad vind ik een eng woord. Ik vind het juist kwaad als andere beslissen wat een vrouw wel of niet mag met haar lichaam.
Mensen die prostitutie willen verbieden en pooiers zijn in mij ogen ook ongeveer hetzelfde: ze willen beslissen over andermans lichaam. Dat is iets wat aangepakt moet worden.

maandag 11 mei 2020 om 12:19
Als ik een magische staf had dan zou ik dat probleem oplossen maar helaas heb ik dat niet. Je kunt het hier wel verbieden maar dan worden die kwetsbare groepen naar een nog slechter land geëxporteerd hoe erg het ook klinkt. Het is een best wel complex probleem. Ik denk niet dat het met een zet te verhelpen is.Luci_Morgenster schreef: ↑11-05-2020 12:14Ja joh.
Vergeet de rest van die 97% geweld en dwang waarmee de Nederlandse sekswerk(st)ers maar gewoon, ze vond het helemaal geweldig. Niets mis met hoerenlopen dus.![]()
anoniem_64418a8678b4c wijzigde dit bericht op 11-05-2020 12:24
0.88% gewijzigd

maandag 11 mei 2020 om 12:22
Het kon ook zijn dat ze afgestudeerd is in acteren en dat ze voor paar tientjes zoveel moeite doet voor een klant dat ze nooit meer teruggaat zien. Ik kan je het niet met zekerheid zeggen Olivia.
maandag 11 mei 2020 om 12:28
Het probleem maar laten bestaan omdat het complex is en niet met één zet te verhelpen is, is nog veel erger. Als we ieder probleem zo zouden behandelen, was de aarde nu een woestijn en was de mensheid dood.Erdo schreef: ↑11-05-2020 12:19Als ik een magische staf had dan zou ik dat probleem oplossen maar helaas heb ik dat niet. Je kunt het hier wel verbieden maar dan worden die kwetsbare groepen naar een nog slechter land geëxporteerd hoe erg het ook klinkt. Het is een best wel complex probleem. Ik denk niet dat het met een zet te verhelpen is.
maandag 11 mei 2020 om 12:30
Ik geloof ook niet dat die vrouw genoten heeft van de seks , wie weet de hoeveelste man je al niet was op die dag. Sommige mannen willen graag geloven dat die hoer er ook van geniet maar ze spelen gewoon een toneelstukje. Echte aantrekkelijke mannen hoeven ook niet te betalen voor seks want die kunnen makkelijk een vrouw aan de haak slaan.

maandag 11 mei 2020 om 12:30
Dat is haar werk, jou het idee geven dat ze enorm geniet. Wat ben jij ongelofelijk naïef.

maandag 11 mei 2020 om 12:31
Volgens mij doet de overheid ook niet niks. De overheid heeft een re-integratie traject voor vrouwen die geforceerd zijn.
Maar wat is jouw mening over vrouwen die het vrijwillig doen? Mogen zij over hun eigen lichaam beslissen?

maandag 11 mei 2020 om 12:32
hahahaha gewoon lachwekkend dit. Wat zal ze gelachen hebben een goed verhaal ook bij de koffieautomaat voor de collega's

maandag 11 mei 2020 om 12:32
Als je naar de hoeren gaat weet je zeker dat het niet weg gaat.Erdo schreef: ↑11-05-2020 12:19Als ik een magische staf had dan zou ik dat probleem oplossen maar helaas heb ik dat niet. Je kunt het hier wel verbieden maar dan worden die kwetsbare groepen naar een nog slechter land geëxporteerd hoe erg het ook klinkt. Het is een best wel complex probleem. Ik denk niet dat het met een zet te verhelpen is.

Echt wat zit je raar te zwetsen.
maandag 11 mei 2020 om 12:36
Als je mijn eerdere posts in dit topic had gelezen: ik heb geen probleem met mensen die vrijwillig seks met elkaar hebben hoor

Ik ben niet tegen prostitutie an sich. Dat heb ik ook nergens gezegd. Ik ben wel tegen vrouwen als neukvlees zien. Nu wil ik jou daar niet van beschuldigen want ik ken je ten slotte helemaal niet, en dat je zelf een keer naar de hoeren bent gegaan heb ik ook geen mening over. Joh, als ik nog 18 was en er waren meer mannelijke hoeren ter beschikking in een legale, veilige (werk)omgeving voor hen, wie weet had ik er zelf ook wel gebruik van gemaakt om wat voor reden dan ook. Maar exploitatie is nooit goed, en moet je niet willen dogen natuurlijk.
suusje666 wijzigde dit bericht op 11-05-2020 12:38
0.00% gewijzigd

maandag 11 mei 2020 om 12:37
Ik vind het juist naïef dat jij over iets praat waar jezelf niet bij was.TanteOlivia schreef: ↑11-05-2020 12:30Dat is haar werk, jou het idee geven dat ze enorm geniet. Wat ben jij ongelofelijk naïef.
Ik vond het trouwens wel heel vies. Wie weet hoeveel mannen ze gehad heeft. Je neemt wel een risico. Dat zou ik niet zo snel weer doen.

maandag 11 mei 2020 om 12:37
Jij zorgt ervoor dat ze niet geëxporteerd worden naar andere landen? Dus eigenlijk is het een altruïstische daad? We zouden een standbeeld moeten neerzetten voor de beschermers van alle hoeren.Erdo schreef: ↑11-05-2020 12:19Als ik een magische staf had dan zou ik dat probleem oplossen maar helaas heb ik dat niet. Je kunt het hier wel verbieden maar dan worden die kwetsbare groepen naar een nog slechter land geëxporteerd hoe erg het ook klinkt. Het is een best wel complex probleem. Ik denk niet dat het met een zet te verhelpen is.
Als we die mannen toch niet hadden? Wat dan?

maandag 11 mei 2020 om 12:38
Ow, tuurlijk. Dat had je van te voren niet kunnen bedenken natuurlijk.
Je zit gewoon te rellen ofzo. Mag ik hopen.

maandag 11 mei 2020 om 12:42
Je hebt een beetje moeite met je inlevingsvermogen denk ik, anders zou je echt wel snappen dat een vrouw niet geniet en niet klaarkomt van de zoveelste klant op die dag. Klanten die over het algemeen bepaald niet de aantrekkelijkste en meest vaardige mannen zijn.
maandag 11 mei 2020 om 12:44
Erdo zoekt liefde, maar vrouwen wijzen hem allemaal af (hij heeft ook weinig te bieden)Luci_Morgenster schreef: ↑11-05-2020 12:38Ow, tuurlijk. Dat had je van te voren niet kunnen bedenken natuurlijk.
Je zit gewoon te rellen ofzo. Mag ik hopen.
Het komt door zijn mama
Incel in de maak

maandag 11 mei 2020 om 12:44
Dat is wel fijn dat je genuanceerd bent. Dat mis ik bij veel reacties in dit topic. Als het vrijwillig is dan vind ik het ook gewoon kunnen. Het is het oudste beroep ter wereld. Dat laat je niet zomaar verdwijnen en ik weet niet of je dat zou moeten willen. Voor mij was het puur om een beeldschoon meisje te pakken die je niet zo makkelijk in een nachtclub of dagelijkse leven tegenkomt.Suusje666 schreef: ↑11-05-2020 12:36Als je mijn eerdere posts in dit topic had gelezen: ik heb geen probleem met mensen die vrijwillig seks met elkaar hebben hoorDat heet Tinder tegenwoordig, voor mijn part vraag je er een paar tientjes voor als je dat wil.
Ik ben niet tegen prostitutie an sich. Dat heb ik ook nergens gezegd. Ik ben wel tegen vrouwen als neukvlees zien. Nu wil ik jou daar niet van beschuldigen want ik ken je ten slotte helemaal niet, en dat je zelf een keer naar de hoeren bent gegaan heb ik ook geen mening over. Joh, als ik nog 18 was en er waren meer mannelijke hoeren ter beschikking in een legale, veilige (werk)omgeving voor hen, wie weet had ik er zelf ook wel gebruik van gemaakt om wat voor reden dan ook. Maar exploitatie is nooit goed, en moet je niet willen dogen natuurlijk.

maandag 11 mei 2020 om 12:45
en jij denkt echt, dat ze genoot?Erdo schreef: ↑11-05-2020 12:44Dat is wel fijn dat je genuanceerd bent. Dat mis ik bij veel reacties in dit topic. Als het vrijwillig is dan vind ik het ook gewoon kunnen. Het is het oudste beroep ter wereld. Dat laat je niet zomaar verdwijnen en ik weet niet of je dat zou moeten willen. Voor mij was het puur om een beeldschoon meisje te pakken die je niet zo makkelijk in een nachtclub of dagelijkse leven tegenkomt.
Terwijl jij het type man bent, waar zij onbetaald niet naar omkeek?
arme ziel