Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Pop Goede actie !!! hupsa korte metten er mee maken haha. I like that !

MP.. Veul plezier
MP: eigenlijk vond ik muziek van Florian beter dan van Boris, was wat rustiger en had voor mij een betere sound. Vriend die mee was presenteert een radioprogramma en heeft Florian al uitgenodigd.
Ja hij gaat wel mee Xen, we hebben het erover gehad van de week hoe we het zien, wat we hebben samen en dat komt wel overeen denk ik nu, namelijk niets met potentie En omdat het wél altijd fijn is als we met zijn zessen zijn gaat ie dus mee.
Zooooooo...huisje weer aan kant. Soep gemaakt voor straks en nu nog even relaxen..

Ik merk dat ik steeds lekkerder in mijn vel zit...langzaam begin ik een beetje gelukkig te worden met mijn leven zoals het nu is..heel fijn!
Florian maakt leuke muziek inderdaad! Doet me een beetje denken aan Jack Johnson...

@MP: Lekker een weekje naar de Ardennen met goed gezelschap! Klinkt goed hoor!

@Xen: Jammer dat je broer en moeder niet thuis waren.. vond je het moeilijk om je moeder te bellen?

@Pop: Jammer dat je date heeft afgebeld..maar vind de reden ook wel begrijpelijk. Toch proberen of ie een uurtje wil afspreken..beetje eigenwijs ben je wel, of niet
Moet je die gekke kat hier nu naast me op de bank zien liggen

Goedemiddag!!

Ik merk dat sommigen lekker druk zijn met in tuinstoelen en hangmatten liggen Net terug van sporten pffffff...werken aan een strakkere bips Gisteravond was heul gezellig met Erykah, ze was alleen d'r 'kind' kwijt en we hebben nog wat leuke grote teddyberen geknuffeld

Ik had rupsen maar die zijn nu wel op zeep geholpen geloof ik
quote:Indi schreef op 25 april 2009 @ 14:53:

Moet je die gekke kat hier nu naast me op de bank zien liggen

[afbeelding]

Hatsjoe!

Hee Appel!

Goed bezig!

Lekker geborreld dus met Erykah?

Over hangmatten gesproken...de zon is hier weg en het is bewolkt
Hier gaat het ook betrekken

Wel gezellig zo toch Indi met de poes erbij? Ik zwets alleen maar tegen m'n hamster die mij dan een beetje meewarig aankijkt omdat ze wil slapen

Pop heb je al wat van die meneer gehoord?
Wat een lieverd Indi! en ik vind je kussen ook leuk! Ik vond t nu niet lastig om moeder te bellen, voelde dat ik er klaar voor was.

Mn broer is aan het touren met zn motor en schoonzusje is op verjaardag, belde me net. Ik heb kans dat broer thuis is als ik straks naar mn dorp ga, maar heb gezegd dat cadeautje in bus ligt.

Hier nog steeds volop zon trouwens, ga nog ff lekker in mn tuintje (accu laptop was leeg, dus zit ff binnen nu).

Appeltje: waren die rupsen voor mcsteamy? of wil je er niet over praten?
Thanks Xen! Heb de kussenhoesjes ooit bij Ikea gekocht.

Geniet nog maar even lekker van de zon..want hier is ie weg

Ouders en zusje staan in een file van 9 km..duurt nog wel even voordat ze hier zijn...

@Appel: Ik ben ook nieuwsgierig naar je rupsen.
GAat hier ook beetje betrekken...wat doe ik in dit land?

Wat ga je koken, Indi?
Ik heb soep gemaakt..van geroosterde paprika, tomaat en mais..is erg lekker geworden! We eten er stokbrood bij met allerlei lekkers

Heb het makkelijk gehouden
Ja hoor heb ik weer. Wil van die jalouzien af in mijn keuken.. Dus koop ik van die bamboe rolgordijnen.. (hoef ik ze niet meer schoon te maken en ach 2 stuks voor 12 euro kan wel)

Kom ik thuis wat zie ik .. de 1 is 130cm en de ander 180cm lengte. Zou het erg opvallen ? Die van 180cm komt aan de deur en de ander voor het raam ernaast .

Naja op goed geluk dan maar en anders gewoon kwestie van jammerrrrrrrrr dan..

Ik ga in de hangmat liggen lekker zonnen tis lekker weer op mijn balkonnetje
klinkt lekker Indi!

Trouwens appektje, bedenk me net dat mijn rupsen ook om zeep zijn geholpen. Hier nog zon rupsloser dus! Vandaar dat we ons niet zo vlinderig voelen dus....
Stuur die zon eens door, Vleer!
zon = hier nu ook weg
Yep...waren voor McSteamy, maar het is ff beter zo. Spreek m nog wel regelmatig en we gaan ook leuke dingen doen nog. Met Erykah over gehad dat we eigenlijk helemaal niet mogen klagen ondanks het gebrek aan rupsen/vlinders. We hebben zo ook een heel leuk leven.

Zag van de week een stel met twee kinders aan een tafel zitten. Ik geloof niet dat de ouders een zinnig woord met elkaar gewisseld hebben en gunden elkaar geen blik waardig...dat is nou echt mn schrikbeeld ...en zo zie ik dus vaker stellen lopen.
Oei, betrekt de zon bij jullie?

Ik heb mn kater en mn vermoeidheid bij elkaar opgeteld en heb nog een poos liggen slapen. Voel me stukken beter en ga dus nog even in de zon.

Date heeft nog niet teruggemaild. En als hij niet wil daten, dan is het voor mij klaar. Ik heb toch een soort van verwachting achter contacten die lang duren. Ik wil dat niet meer. Dus als hij niet wil daten, gaat hij uit mijn "bestand".

En ja, Indi, eigenwijs ben ik zeker! Moet je mn salsa partner soms horen.... Hihi!

Appel, no more vlinders dus? En zulke stelletjes... wat een ramp lijkt me dat! Maar ja "wat zullen de buren denken?"

WWZE, ja die naam is vaker voorbijgekomen en het staat voor 'wel-weer-zo-ex'. Heb er vorig jaar zomer een paar dates mee gehad, en zijn toen over gegaan op scharrelen. Bleek dat hij me toch niet zo zag zitten, ik met een ander gedate, daarna hem weer gezien/gesproken en gezoend, toen bleek hij ineens een heel andere kant te laten zien en was het niet meer zo ex, maar die kant heeft ie maar kort laten zien en vanaf toen was het wel weer zo ex. (En dat is m in het 'kort')
Hier is de zon ook al uren weg! Nou hopelijk schijnt ie morgen weer?

Pop...je bedoelt dat je hem nog even wil zien, anders blijft het zo in het midden hangen of het wel/niet zou kunnen klikken. Nu zal je het nooit weten als je elkaar niet hebt gezien. Ja kan ik me wel iets bij voorstellen. Maar ja hij heeft wel aangegeven niet af te willen spreken?

En misschien kan je met de juffen hier afspreken voor weekje weg?

Xenia..wat goed dat je contact hebt gezocht met je moeder! Jammer dat ze er niet was. En heeft je broer zijn kado al gevonden op de mat?

MP....heerlijk naar de Ardennen met de mannen! Heel veel plezier!!
MP, ik hoop echt voor je dat jullie lekker weer zullen krijgen!

TP, je dates met ZBO klinken echt leuk! Ik vind het zo fijn voor je!

Erykah, je slaat de spijker op zn kop. Ik ga niet 'wachten' op iemand waarvan ik niet weet of hij wel leuk is.

Xen, heb je je moeder nu al gesproken? Of nog niet?

Vleer, qua lengte maakt dat toch niet uit? Tenzij je raam en deur even hoog zijn, maar dat lijkt me niet. Anders kan je ze altijd nog een stukje opgerold laten zitten, dan valt het nog minder op.
quote:Xenia66 schreef op 25 april 2009 @ 15:39:

klinkt lekker Indi!

Trouwens appektje, bedenk me net dat mijn rupsen ook om zeep zijn geholpen. Hier nog zon rupsloser dus! Vandaar dat we ons niet zo vlinderig voelen dus....Xen..moet eigenlijk niet zeggen dat ik helemaal rupsloos ben, want dat is ook weer niet zo. Laat ik zeggen dat ik me er even bij neergelegd heb en ik zie wel wat er gebeurd. Ik ga iig geval niet zitten wachten.
Erykah veel plezier vanaaf! *schenkt alvast een rosé voor d'r in*

Komt er vanavond nog wat leuks op tv dames of ben ik de enige die gaat bankhangen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven