Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
He leuk, klussen, Moos! Is dit dat project wat je op een plankje al had geoefend?

En ja, J is hier dinsdag op woensdag geweest, dus we hebben elkaar gelukkig al wel weer gezien. Ben blij dat aankomende dinsdag lukt, anders hebben we echt zo'n eens in de 2 weken-gedoe, haha.
quote:Mevrouwdekees schreef op 25 april 2009 @ 12:51:

Wij hebben hem vorig jaar gekocht, we gingen naar Marokko en wilden daar toch wat leukers dan ons basic compacte dingetje.

Zo nog een kopje koffie trouwens en dan moet ik aan de studie!

Hai Moos! Leuke dag behalve de subsidie aanvraag in het verschiet dus! (al weet ik hoe iets waar je tegen op ziet je dag kan verpesten)

Nou, precies, want dat had ik toen in Zuid-Afrika, ooooh wat had ik achteraf een spijt!

Goede keuze geweest dus!
Fotocamera's zijn mooi speelgoed... Helaas heeft Tien even geen budget, ben al blij als de reguliere rekeningen betaald kunnen worden

Zus smste net dat ze het wel fijn zou vinden als ik even naar het ziekenhuis kom. Na wat gedoe om mijn piket even over te kunnen dragen, is dat nu gefixt en ga ik zo naar Drift- en Mooscity! Even zus en neefje knuffelen. En zwager, zo hij wil, maar dat waag ik te betwijfelen

Denk dat ik zo nog even langs de bruna hobbel om wat tijdschriften en een dagboekje te scoren voor zus. Schrijven helpt altijd en wie weet is het ook wel leuk voor neef om later (als hij heel groot en sterk is!) te lezen hoe het allemaal ging toen hij zo'n klein ziek pukkie was.

Nu eerst maar eens uitvogelen hoe ik daar moet komen...
quote:Moosey schreef op 25 april 2009 @ 12:47:

Verder moet ik vandaag een subsidie-aanvraag afmaken en ik heb géén zin, ga maar lekker afwisselen met stoeltjes schilderen en in huis prutsen en in de zon zitten, denk ik.

Vanwege personeelsgebrek moet ik die dingen beoordelen en trust me: dát is ook geen leuke klus

Veel plezier vanavond!
Ligt hij in het WKZ?

Is heel makkelijk!

A27 richting Utrecht, dan bij knoopunt Rijnsweerd de A28 opdraaien. Maar eigenlijk nog voor je daar opdraait heb je al de afslag naar de Uithof. Van daaraf staan zowel het UMC als het WKZ aangegeven!
quote:Vinyl schreef op 25 april 2009 @ 12:55:

Ligt hij in het WKZ?

Is heel makkelijk!

A27 richting Utrecht, dan bij knoopunt Rijnsweerd de A28 opdraaien. Maar eigenlijk nog voor je daar opdraait heb je al de afslag naar de Uithof. Van daaraf staan zowel het UMC als het WKZ aangegeven!Dank u! Betaald parkeren, neem ik aan?
Yep, dat wel helaas. Al heb ik pas gratis gestaan bij het CMH, maar ja... of ze altijd zo aardig zijn dat ze daar niet vragen voor wie je komt?
Sterkte Tien. En of Zwaag nou een knuffel wil of niet, voor hem zal het ook niet meevallen dat guppie zo ziek is!
Ik ben er weer! Ernstig gaar...

Hele leuke en bijzondere maar ook enorm lange dag gehad.

Was gisteren om 7 uur al op en lag er om 2 uur in. Maar van veel op- en neer gedoe en geregel (broertje was ceremoniemeester en ik heb hem geholpen met vanalles gisteren) op pumps met hoge hakken word je nogal moe

's Ochtends op neef gepast zodat mijn zwager zich klaar kon maken. Hem daarna naar mijn ouders gereden zodat hij daar kon aanbellen om mijn zusje op te halen. Was eigenlijk wel leuk de dag zo te beginnen (al was het heel vroeg).

Einde ochtend huwelijk voor de wet. Vond het heel bijzonder getuige te zijn. Daarna door naar de kerk in het dorp waar mijn ouders wonen.

Vervolgens taart en champagne.

Ook nog receptie, eten (erg lekker) en feest en toen kon ik gewoon echt niet meer lopen.

Zusje zag er stralend uit en heeft de dag van haar leven gehad. Ik zou het volledig anders doen als ik ooit zou trouwens maar zij hadden het precies zoals ze graag wilden.

Vanmorgen nog met zusje ontbeten in het hotelletje waar ze geslapen had en daarna weer richting huis gegaan.

Ga zo eerst snel boodschappen doen want ik ben bang dat ik in slaap val op de bank en dat is nog even niet zo handig

Erwt, fijn dat jullie bruiloftsfeest ook geslaagd was!

MdK, weer aan de studie. Dat zal mij niet lukken vandaag gezien de toestand van mijn hoofd. Ach, morgen weer een dag...

Tien, ga je neef maar lekker even knuffelen!

Vinyl, ik vind Mr. Piggy wel wat hebben

Moos, leuk dat je een feestje hebt vanavond! En met jurkje, leukleukleuk!

Floor,
Wauw wat hebben jullie veel geschreven toen ik even aan't douchen en aankleden was. Ik ga nu even was ophangen, dan naar veldje aan de rivier om met Xan nieuwe tent op te zetten, paar boodschapjes en dan weer terug om jullie fototoestelpraat te lezen en misschien een topic te openen. Wijnands is inderdaad helemaal thuis in fotograferen he?

Oh nog even snel dan: Drift, fijn dat het een geslaagde dag was! Hier inderdaad voor Xan net zo'n lange dag (voor mij ook trouwens, want ik was klaarwakker toen Xan's bruiloftsstress begon ) en ook hier een bruiloft die we zelf heel anders zouden doen, maar bruidspaar was er helemaal blij mee, en da's het belangrijkste.
Peas on earth!
Fijn dat de trouwerij helemaal á la Drift-zus was! Kan me goed voorstellen dat je er nog niet helemaal van bij bent getrokken! Ik verkas naar boven, schop onder mijn eigen kont; aan de studie!
Olijf meldt zich ook ff! Leuke avond gehad gisteren (alhoewel feest helaas pas laat op gang kwam) en heb nu overal spierpijn en zere voeten (enorm dansen op hakken van 5 cm ofzo is best wel pijnlijk :-) ) Erwts jurkje was ook helemaal leuk en hip en Xan zag er bijna onherkenbaar uit in mooi pak! Maarre, ik weet ook dat als Olief en ik ooit gaan trouwen we het ook wel anders doen hoor (lekker in een strandtent ofzo met idd iets van een bbq). Bruid had trouwens een gave bruidsjurk aan (ze heeft niet het makkelijkste postuur), echt helemaal passend bij haar en een mooie heel donkerrode/bruinige kleur.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Oh en Tientje, succes met neefje. Klinkt heftig allemaal (weet dus niet precies wat er aan de hand is maar ik begrijp wel dat het niet leuk is).

En leuk dat Drift ook een leuke bruiloft heeft gehad!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Jeetje, wat een getrouw allemaal hier Leuk dat het allemaal leuk was, Drift, ErWt en Olijf!

Ik moet even wachten tot mijn net afgenomen tafelblad droog is zodat ik weer verder kan met schilderen. Heb zo'n vermoeden dat het toch morgen gaat worden voor de subsidie-aanvraag

@Vinyl: Ja, het project van het proefplankje. 't Is nogal gelaagd (grondverf, 2 kleuren lak, bij de tafel dan ook nog iets met mooie oude kranten, ja, ik maak wel een foto als het af is ) en dan ook nog ellende met dat je alles in 2 delen wilt schilderen omdat je anders de pootjes niet echt mooi krijgt, maar 't is leuk om mee bezig te zijn. Hoop dat het wordt zoals ik het in mijn hoofd heb, maar dat moet haast wel, gezien het gelukte proefplankje.

En ik heb gister een winkel gevonden waar je lampenkappen kunt laten maken helemaal volgens je eigen idee (kan zelfs eventueel een stofje aanleveren of een behang uitzoeken dat je erop wilt hebben etc). Kost wel wat, maar dan zou ik uiteindelijk wel een heel toffe kap voor m'n staande lamp hebben. Maar daar ga ik nog even over nadenken. Zo. volgens mij kan ik wel weer verder..
Oh en Tien, fijn dat je onder de piket uit hebt kunnen komen! Hoop dat het fijn is bij je zus.

En ach, die subsidie-aanvragen, 't is voor niemand leuk, maar om nou zomaar geld aan iedereen te gaan geven die erom vraagt werkt natuurlijk ook weer niet, vrees ik
Ha, Olijf dus ook al zere voeten... Ik heb ook spierpijn (in bovenbenen, herkenbaar?).

Moet er wel om lachen dat je na afloop van zo'n bruiloft altijd weer heel duidelijk voor ogen hebt wat je zelf wel of niet zou willen.

Zo zie ik mezelf bijvoorbeeld echt niet in een trouwjurk. Zou wel een mooi jurkje willen maar niet een 'echte' trouwjurk.

Mijn vader, broer en ooms hadden trouwens behoorlijk wat gedronken. Om over de vrienden van mijn zwager nog maar te zwijgen. Uit alle heren kwam alleen nog maar onzin terwijl ze zelf dachten nog echt iets zinnigs te zeggen

Zelf ook best wel wat gedronken (en vooral het e.e.a. door elkaar, champagne, witte wijn, rode wijn en bier) maar ik moet zeggen dat ik er niet zo veel last van heb gelukkig Tussendoor wel heel wijs veel water gedronken.

Heb inmiddels boodschappen gedaan, op een heel rustig tempo en ga zo maar eens met een boekje de tuin in
Hey Moos, fijn dat je lekker aan het klussen en knutselen bent!
@ Moos: ik ken ook een bedrijfje die ze bedrukt/beprint.

Dus als je een mooie foto hebt, dan kan dat ook!
(zij bedrukken dus je stof en spannen er een lampenkap mee op)
Moos, 'k ben benieuwd naar je projectje! Dat van die lampekappen klinkt trouwens écht leuk! Dan zou je je lamp dus in feite helemaal zelf kunnen ontwerpen. Leuk!

Drift, ook bij deze bruiloft heb ik een aantal mannen gespot die niet veel zinnigs meer uitkraamden, maar dat wel dachten te doen

Gaat je zusje+man nu ook op huwelijksreis eigenlijk?

Wij zijn weer thuis. Tent-opzet-project is mislukt, omdat veldje niet bepaald beschut was en het Best Wel Waait . Om dan voor 't eerst een nieuwe tent op te zetten... ai... dat bleek nog niet zo simpel. Even uitgesteld dus.

Daarna rondje boodschapjes. Bij de wereldwinkel antimuggenwierook gekocht, voor in de tuin (hele grote wierookstokken), radijsjes bij de biologische supermarkt (was ik nog nooit geweest, maar wilde eens kijken), ben benieuwd of ze anders/lekkerder smaken, boodschapjes enzo.

Nu gaan we even de herhaling van X-Factor kijken, want gisterenniet gezien. Wordt nog spannend want Xan heeft bedacht dat ie laptop wel kan aansluiten op tv... jullie kunnen je er inmiddels vast iets bij voorstellen: 20 minuten geleden zouden we kijken, Xan snoertjes zoeken, geluid regelen, etc... nu zie ik nog niets op de tv

Oh, wel geluid, maar nog geen beld...
Peas on earth!
Haha, echt mannengedrag he? Grinnik...

Maar goed, komt vast wel goed, want die vent van jou is wel handig!

Balen van je tent, maar een goede beslissing denk ik. Je moet er toch niet aan denken dat de tent ineens ín het kanaal zou liggen... oef!
Tent stond al soort van Half (lees: tent lag/waaide, Xan en Erwt wanhopig tentstokken door die tunnels aan't rijgen, Xan nog net niet vloekend over wind (weinig geduld), Erwtje kalmerende uitspraken doende, en uiteindelijk samen concluderen dat dit wellicht niet Het Beste Moment was)

Oh, ik zie beeld... ben benieuwd.
Peas on earth!
Ben benieuwd hoe laat je daadwerkelijk X-factor kan gaan kijken. En het is een zingprogramma dus dat beeld is helemaal niet belangrijk

Zusje en man gaan twee weken op vakantie, neefje gaat ook mee. Ze gaan relaxen in een zuid europees land waar het mooi weer is.

Gaan het vast helemaal fijn hebben
Update: we hebben één optreden gezien en toen ging de schermbeveiliging aan... nu moet dat dus anders ingesteld
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven