reacties op social media
dinsdag 19 mei 2020 om 11:12
mijn vriend , waarmee ik al een 8tal jaar samen ben en woon, kan het niet laten via social media 'flirterige' reacties te schrijven op posts van dames.
bv bij een vriendin van hem die hij al jaaaren kent, schreef hij een tijd terug bij een foto van haar: Heel mooi, mag ik je minnaar zijn, met een reeks smileys bij.
Ook bij een andere kennis van hem, een heel knappe , jonge dame , schrijft hij altijd niet mis te verstaan commentaar, zoals; ik verdrink in je ogen, of jij kan elke omgeving mooi maken.
ik erger me enorm en voel ook wat jaloersheid, maar hij blijft volhouden dat dit niets betekent en dat hij gewoon zo is .
ik wil dit niet maar wil ook onze relatie niet verbreken voor wat commentaar op social media, we hebben plezier samen en houden van elkaar .
En misschien moet ik gewoon aanvaarden dat hij zo flirterig is ?
Wat is jullie mening ?
bv bij een vriendin van hem die hij al jaaaren kent, schreef hij een tijd terug bij een foto van haar: Heel mooi, mag ik je minnaar zijn, met een reeks smileys bij.
Ook bij een andere kennis van hem, een heel knappe , jonge dame , schrijft hij altijd niet mis te verstaan commentaar, zoals; ik verdrink in je ogen, of jij kan elke omgeving mooi maken.
ik erger me enorm en voel ook wat jaloersheid, maar hij blijft volhouden dat dit niets betekent en dat hij gewoon zo is .
ik wil dit niet maar wil ook onze relatie niet verbreken voor wat commentaar op social media, we hebben plezier samen en houden van elkaar .
En misschien moet ik gewoon aanvaarden dat hij zo flirterig is ?
Wat is jullie mening ?
dinsdag 19 mei 2020 om 12:41
Nee hij gaat er alleen mee naar bed. Of hebben we het nu niet over de man waarmee je een affaire had?hopeloosverliefd321 schreef: ↑19-05-2020 11:57[..] In real life zou hij nooit zo'n dingen durven uitspreken tegen vrouwen. Maar op social media...
10-2018 was je nog getrouwd, 01-2019 klaagde je dat je nieuwe vriend (ik neem aan de man waarmee je een affaire had?) al flirtte met andere vrouwen. Of hebben we het inmiddels over een andere man?
Hoe dan ook, welk scenario het ook is, ik zou toch maar is achter je oren krabben...
dinsdag 19 mei 2020 om 12:50
D0ris schreef: ↑19-05-2020 12:41Nee hij gaat er alleen mee naar bed. Of hebben we het nu niet over de man waarmee je een affaire had?
10-2018 was je nog getrouwd, 01-2019 klaagde je dat je nieuwe vriend (ik neem aan de man waarmee je een affaire had?) al flirtte met andere vrouwen. Of hebben we het inmiddels over een andere man?
Hoe dan ook, welk scenario het ook is, ik zou toch maar is achter je oren krabben...
ik ben nog steeds bij mijn man (8 jaar nu ongeveer )
dinsdag 19 mei 2020 om 13:01
Wat moeten ze dan reageren? 'ieuw viespeuk laat me met rust'?hopeloosverliefd321 schreef: ↑19-05-2020 12:58hij komt er wel altijd mee weg, en daarmee bedoel ik eigenlijk dat de vrouwen het hem niet kwalijk nemen, integendeel, die voelen zich echt gecharmeerd, reageren er zelf ook terug op met hartjes en een knipoog
Ik ben weg hier, heb je geloept, jullie hele 'relatie' hangt van ellende aan elkaar. Succes
-
dinsdag 19 mei 2020 om 13:02
Dit is nota bene dus te lezen door anderen. Daarmee zet hij zichzelf en jullie relatie te kijk. Als hij niet snapt dat dit niet kan, dan mankeert er echt iets aan hem en ik zou niet met zo iemand een relatie willen hebben. Als hij dat wel snapt en het toch doet, dan zou ik ook niet met zo iemand een relatie willen hebben.
Maar het is jouw relatie, jouw leven.
Maar het is jouw relatie, jouw leven.
dinsdag 19 mei 2020 om 14:24
Nou helemaal top dan toch, lekker bij hem blijven.hopeloosverliefd321 schreef: ↑19-05-2020 12:58hij komt er wel altijd mee weg, en daarmee bedoel ik eigenlijk dat de vrouwen het hem niet kwalijk nemen, integendeel, die voelen zich echt gecharmeerd, reageren er zelf ook terug op met hartjes en een knipoog
dinsdag 19 mei 2020 om 14:48
dinsdag 19 mei 2020 om 14:52
Ik vind het een grote afknapper.
Jij bent al 8 jaar met hem, dus jij zal het wel niet zo erg vinden. En als je dat wel vindt, dan moet je jezelf maar eens afvragen waarom je dit accepteert. Nu maak je hier alweer een topic over. Je weet dat je niet per se in een relatie hoeft te zitten he? Alleen kun je ook gelukkig zijn.
dinsdag 19 mei 2020 om 14:53
het ligt niet aan de vrouwenhopeloosverliefd321 schreef: ↑19-05-2020 14:48Ik bedoel niet dat ik het leuk vind , ik bedoel dat de vrouwen het leuk vinden en dit niet genant vinden . Hun reacties op zijn opmerkingen moedigen hem precies nog aan .
het ligt aan hem
jij vergoelijkt zijn gedrag
dinsdag 19 mei 2020 om 17:05
woensdag 20 mei 2020 om 00:12
Jij ook, want je doet er niets mee. Wie zwijgt, stemt toe in dit geval.hopeloosverliefd321 schreef: ↑19-05-2020 14:48Ik bedoel niet dat ik het leuk vind , ik bedoel dat de vrouwen het leuk vinden en dit niet genant vinden . Hun reacties op zijn opmerkingen moedigen hem precies nog aan .
woensdag 20 mei 2020 om 15:39