reacties op social media

19-05-2020 11:12 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn vriend , waarmee ik al een 8tal jaar samen ben en woon, kan het niet laten via social media 'flirterige' reacties te schrijven op posts van dames.

bv bij een vriendin van hem die hij al jaaaren kent, schreef hij een tijd terug bij een foto van haar: Heel mooi, mag ik je minnaar zijn, met een reeks smileys bij.

Ook bij een andere kennis van hem, een heel knappe , jonge dame , schrijft hij altijd niet mis te verstaan commentaar, zoals; ik verdrink in je ogen, of jij kan elke omgeving mooi maken.

ik erger me enorm en voel ook wat jaloersheid, maar hij blijft volhouden dat dit niets betekent en dat hij gewoon zo is .

ik wil dit niet maar wil ook onze relatie niet verbreken voor wat commentaar op social media, we hebben plezier samen en houden van elkaar .
En misschien moet ik gewoon aanvaarden dat hij zo flirterig is ?
Wat is jullie mening ?
Alle reacties Link kopieren
"Mag ik je minnaar zijn", wtf. Wie zegt dat nu, zelfs in het algemeen, op een openbare post.....??
leeg
Alle reacties Link kopieren
Plopper schreef:
19-05-2020 12:24
De meest schokkende ontdekking van het vergrootglas vind ik de leeftijden.
Wel.. Inderdaad. Wat een puberaal gedrag
leeg
Alle reacties Link kopieren
Helena_z schreef:
25-05-2020 19:08
"Mag ik je minnaar zijn", wtf. Wie zegt dat nu, zelfs in het algemeen, op een openbare post.....??
Ik denk dat iedereen die hem kent zijn reacties als grapjes ziet. in groep is hij altijd de grappenmaker, met gevatte, grappige opmerkingen. Hij plaatst ook altijd een reeks smileys na zijn comments. Dus ik ik denk dat iedereen ondertussen al weet: de grappenmaker is terug aan gang
hopeloosverliefd321 schreef:
26-05-2020 08:40
Ik denk dat iedereen die hem kent zijn reacties als grapjes ziet. in groep is hij altijd de grappenmaker, met gevatte, grappige opmerkingen. Hij plaatst ook altijd een reeks smileys na zijn comments. Dus ik ik denk dat iedereen ondertussen al weet: de grappenmaker is terug aan gang
Dat is toch niet grappig?
Alle reacties Link kopieren
hopeloosverliefd321 schreef:
26-05-2020 08:40
Ik denk dat iedereen die hem kent zijn reacties als grapjes ziet. in groep is hij altijd de grappenmaker, met gevatte, grappige opmerkingen. Hij plaatst ook altijd een reeks smileys na zijn comments. Dus ik ik denk dat iedereen ondertussen al weet: de grappenmaker is terug aan gang
jij mag wel geloven, dat hij God's gift to women is, maar wij zien hem gewoon als dat viezige ouwe ventje
En zo zien de vrouwen om jullie heen hem ook
Je vriendinnen hebben medelijden met je
Alle reacties Link kopieren
YagaBaba schreef:
26-05-2020 08:47
Dat is toch niet grappig?
Neen, voor mij niet idd. Maar ik vroeg het gisteren aan iemand waar hij voorheen zo'n dingen postte en die zei: ach, we kennen hem toch allemaal, dat is niet ernstig, dat is gewoon grappig , ik stoor mij daar niet aan.
Alle reacties Link kopieren
hopeloosverliefd321 schreef:
26-05-2020 08:54
Neen, voor mij niet idd.
en dus is hij een hufter
hopeloosverliefd321 schreef:
26-05-2020 08:54
Neen, voor mij niet idd. Maar ik vroeg het gisteren aan iemand waar hij voorheen zo'n dingen postte en die zei: ach, we kennen hem toch allemaal, dat is niet ernstig, dat is gewoon grappig , ik stoor mij daar niet aan.
Anderen nemen het niet serieus. Ze zeggen misschien zelfs tegen jou dat ze zich er niet aan storen omdat ze jou niet willen kwetsen.

Maar ik lees dat jij het nog steeds niet ok vindt. Dat is iets tussen jou en hem. Dat een ander zegt zich er niet aan te storen (of wel) doet er niet echt toe.
Alle reacties Link kopieren
Als ik kijk naar je andere topics dan had je 2 jaar geleden een minnaar waar je voor wilde gaan? En 1,5 jaar geleden was je man ook al aan het 18+ chatten met andere vrouwen en kwetste je dat enorm.
Misschien eens een goed gesprek met je man hebben of hij deze aandacht nodig heeft omdat jij hem onzeker hebt gemaakt met je affaire. Zo ja, dan dat als startpunt nemen in jullie zoektocht naar een oplossing.
Maar eerlijk gezegd denk ik dat je om de verkeerde redenen nog bij je man bent. Waar hij z'n eigenwaarde haalt uit het zielige aandacht trekken met z'n reacties op social media, haal jij je eigenwaarde uit het hebben van een relatie met een 'gewilde' (puur op uiterlijk) man. Maar dat is natuurlijk geen goede reden voor een relatie. En zal je ook nooit gelukkig maken omdat je naast eigenwaarde ook andere dingen nodig hebt zoals liefde en respect. Wat o.m. inhoudt dat iemand hopelijk zelf wel kan inschatten dat hij je kwetst met z'n gedrag, maar helemaal wanneer je dat hebt besproken en hij daar geen boodschap aan heeft dan ontbreekt het aan liefde en respect voor jou.
Gelet op je andere topics en dus je historie met deze man denk ik dat je er beter aan doet om de relatie te verbreken en op zoek te gaan naar iemand die van je houdt, je respecteert en waar jij ook nooit de behoefte zal voelen om die persoon te kwetsen met een affaire.
En als je blijft, zien we over een jaar vast weer een soortgelijke post.
Alle reacties Link kopieren
hopeloosverliefd321 schreef:
26-05-2020 08:40
Ik denk dat iedereen die hem kent zijn reacties als grapjes ziet. in groep is hij altijd de grappenmaker, met gevatte, grappige opmerkingen. Hij plaatst ook altijd een reeks smileys na zijn comments. Dus ik ik denk dat iedereen ondertussen al weet: de grappenmaker is terug aan gang

Misschien is hij wel gewoon zo en bedoelt hij het onschuldig. Maar als jij dit niet leuk vindt, moet je daar over praten. En als het niet werkt tussen jullie omdat jullie anders over zulke zaken denken... dan mag je best de relatie verbreken. Waarom doe je zo deurmatterig? Of je accepteert het of je doet er iets aan. 8 jaar lang zeuren doet een mens geen goed.
Alle reacties Link kopieren
Je man is een attention-whore (ook wel aandachtshoer genoemd).

Midlifecrisis enzo binnenkort krijgt hij eerst een mooiere auto en dan een andere vrouw...

Slapeloze nachten :sheep:

50+ probleempjes
Alle reacties Link kopieren
linnylow schreef:
28-05-2020 04:54
Je man is een attention-whore (ook wel aandachtshoer genoemd).

Midlifecrisis enzo binnenkort krijgt hij eerst een mooiere auto en dan een andere vrouw...

Slapeloze nachten :sheep:

50+ probleempjes
hij is al 8 jaar of zo lang ik hem ken zo....
Alle reacties Link kopieren
hopeloosverliefd321 schreef:
28-05-2020 10:13
hij is al 8 jaar of zo lang ik hem ken zo....
dusss
hij gaat niet veranderen en jij gaat niet bij hem weg

niet echt nodig om dan nog langer dit topic aan te houden he?
als jij het niet uit wilt maken hier om dan accepteer je het dus. Want hij zal niet veranderen, het is een aandachtshoer en hij wil geen rekening met je houden. Dat zegt alles over hem
Klinkt vreselijk, maar jij gaat denk ik door
Wat wil je met dit topic? Niemand vindt dit gedrag oké. Wat wil je verder nog horen? Je negeert sowieso alle reacties over het feit dat je 1,5 jaar geleden van hem af wilde en blijkbaar zelfs een affaire had.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven