reacties op social media

19-05-2020 11:12 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn vriend , waarmee ik al een 8tal jaar samen ben en woon, kan het niet laten via social media 'flirterige' reacties te schrijven op posts van dames.

bv bij een vriendin van hem die hij al jaaaren kent, schreef hij een tijd terug bij een foto van haar: Heel mooi, mag ik je minnaar zijn, met een reeks smileys bij.

Ook bij een andere kennis van hem, een heel knappe , jonge dame , schrijft hij altijd niet mis te verstaan commentaar, zoals; ik verdrink in je ogen, of jij kan elke omgeving mooi maken.

ik erger me enorm en voel ook wat jaloersheid, maar hij blijft volhouden dat dit niets betekent en dat hij gewoon zo is .

ik wil dit niet maar wil ook onze relatie niet verbreken voor wat commentaar op social media, we hebben plezier samen en houden van elkaar .
En misschien moet ik gewoon aanvaarden dat hij zo flirterig is ?
Wat is jullie mening ?
Dit vind ik erg ver gaan. Wat als die vrouwen happen, wat dan? Heeft hij dan een minnaar? Hier grap je toch niet over.
Alle reacties Link kopieren
Het zal ook wel niks betekenen, maar ik vind het wel gênant gedrag.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Dus, zijn neiging om dit soort dingen te schrijven en zo aandacht op te eisen is voor hem véél belangrijker dan hoe jij je daarbij voelt. Wat zegt dat jou?
Hij is niet gewoon zo, hij kiest er voor om zo te zijn.
Mijn vriend zou het niet zijn want ten eerste vind ik t echt respectloos tegenover mij en daarnaast ontzettend sneu om zulke dingen onder posts van andere vrouwen (vriendinnen zelfs) te plaatsten.
Alle reacties Link kopieren
Zegt hij ook zulke dingen tegen jou?
Hoe is jullie relatie verder, is hij goed en lief voor je?

Ben jij op die praatjes van hem gevallen?
Doet hij dit sinds kort of 'altijd al'?
Er zit een verschil tussen complimenteus, vriendelijk, flirterig of een klootzak zijn.

"Je ziet er goed uit" "Die jurk staat je goed" "Je ruikt lekker" zijn prima.

"Mag ik je minnaar zijn?" is meeeeeeeeeeeeer dan niet okay en mijn vriend zou heel snel weer single zijn als ie dat zou durven doen.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet alleen een eikel, je staat zelf ook nog eens enorm voor lul met zo'n vent. Want ga er maar vanuit dat iedereen dit soort commentaar enorm genant vindt.
Creativity is intelligence having fun
Hoe reageren die vriendinnen daar eigenlijk op?

Mijn vriend zou het niet zijn want "Mag ik je minnaar zijn?" vind ik wel grensoverschrijdend, ik zou dat ook niet als compliment opvatten en waarderen.
Alle reacties Link kopieren
Plopper schreef:
19-05-2020 11:27
Er zit een verschil tussen complimenteus, vriendelijk, flirterig of een klootzak zijn.

"Je ziet er goed uit" "Die jurk staat je goed" "Je ruikt lekker" zijn prima.

"Mag ik je minnaar zijn?" is meeeeeeeeeeeeer dan niet okay en mijn vriend zou heel snel weer single zijn als ie dat zou durven doen.
Dit inderdaad.
Complimenten mag en die mogen best met een knipoog zijn.
Maar zulke teksten gaan echt te ver.
Alle reacties Link kopieren
Als hij zelf niet inzoet dat dit te ver gaat, dan draai je het erns om.
Ga jij dat doen bij vrienden (liefst gezamelijke).
Of je vraagt een aantal vrienden om dat bij joun foto's te doen.
Dat opent vast een weg tot discussie
de wereld wacht om ontdekt te worden
Kirby schreef:
19-05-2020 11:32
Het is niet alleen een eikel, je staat zelf ook nog eens enorm voor lul met zo'n vent. Want ga er maar vanuit dat iedereen dit soort commentaar enorm genant vindt.
Eens, heel genant, dit gedrag.
Mag ik je minnaar zijn? :facepalm: Vreselijk en hij zet inderdaad zowel zichzelf als jou voor lul.
thanx schreef:
19-05-2020 11:37
Als hij zelf niet inzoet dat dit te ver gaat, dan draai je het erns om.
Ga jij dat doen bij vrienden (liefst gezamelijke).
Of je vraagt een aantal vrienden om dat bij joun foto's te doen.
Dat opent vast een weg tot discussie
Hij ziet waarschijnlijk nog steeds het probleem niet en je staat met z'n allen voor lul
Alle reacties Link kopieren
Als ik een man die een relatie heeft dit soort dingen zie doen maak ik daar altijd een notitie van in mijn achterhoofd zodat ik altijd met een flinke boog om hem heen kan bewegen. Dikke afknapper als iemand zo respectloos met zijn partner omspringt. En ook als iemand zulke needy dingen zegt als "mag ik je minnaar zijn", gast hoe slecht moet je wel niet zijn in bed als je dit soort wanhopige dingen moet doen om aan je trekken te komen?

Je bent een grote meid dus je mag lekker doen wat je zelf wil, maar ik wens je eigenlijk gewoon iets leukers toe.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij aandacht zoekt, en als hij die ook terug krijgt vraag ik me af wat hij ermee zou doen, hij hengelt wel vind ik.
En ook al zou hij er niets mee doen als iemand terug zou flirten, dan zou ik het een enorme afknapper vinden, zo'n aandachtzoeker en slijmbal.
Ik zou het een behoorlijke afknapper vinden als mijn partner zo zou reageren op sociale media.
Alle reacties Link kopieren
je hoeft geen verkering met hem hoor
Alle reacties Link kopieren
oh jongens loep even
Alle reacties Link kopieren
s-a-r-kast schreef:
19-05-2020 11:19
Zegt hij ook zulke dingen tegen jou?
Hoe is jullie relatie verder, is hij goed en lief voor je?

Ben jij op die praatjes van hem gevallen?
Doet hij dit sinds kort of 'altijd al'?

Dit doet hij altijd al. Hij is wel lief, speciaal wel. In real life zou hij nooit zo'n dingen durven uitspreken tegen vrouwen. Maar op social media...
IK vind het ook wel genant tegenover anderen want iedereen leest dit .
Ik heb zelf geen facebook maar lees soms (stiekem) mee.

Ook messenger: hij chat enorm veel met vrouwen. Met twee vrouwen chatte hij voor een tijd dagelijks. Sinds een paar maanden is hij daar wel mee gestopt en spendeert minder tijd aan chatten (hij werkt niet , ik wel, dus hij had veel tijd)
Alle reacties Link kopieren
glitglam schreef:
19-05-2020 11:43
Ik denk dat hij aandacht zoekt, en als hij die ook terug krijgt vraag ik me af wat hij ermee zou doen, hij hengelt wel vind ik.
En ook al zou hij er niets mee doen als iemand terug zou flirten, dan zou ik het een enorme afknapper vinden, zo'n aandachtzoeker en slijmbal.
Eens, en ik zou het echt heel genant vinden als mijn partner op die manier naar andere vrouwen reageert. Ik zou er zelf heel ongemakkelijk van worden als iemand dat bij mij zou doen.

Hm... geloept... TO vind je niet dat je een man verdiend die echt voor jou gaat?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
lilalinda schreef:
19-05-2020 11:56
oh jongens loep even
Ah. Juist ja.
dianaf schreef:
19-05-2020 12:00

Hm... geloept... TO vind je niet dat je een man verdiend die echt voor jou gaat?
Als er vanuit de ander niet genoeg drama wordt geïnitieerd gaat ze zelf voor een ander. Gewoon in therapie.
De meest schokkende ontdekking van het vergrootglas vind ik de leeftijden.
Alle reacties Link kopieren
Dit is een makkie, uitmaken natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven