reacties op social media

19-05-2020 11:12 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn vriend , waarmee ik al een 8tal jaar samen ben en woon, kan het niet laten via social media 'flirterige' reacties te schrijven op posts van dames.

bv bij een vriendin van hem die hij al jaaaren kent, schreef hij een tijd terug bij een foto van haar: Heel mooi, mag ik je minnaar zijn, met een reeks smileys bij.

Ook bij een andere kennis van hem, een heel knappe , jonge dame , schrijft hij altijd niet mis te verstaan commentaar, zoals; ik verdrink in je ogen, of jij kan elke omgeving mooi maken.

ik erger me enorm en voel ook wat jaloersheid, maar hij blijft volhouden dat dit niets betekent en dat hij gewoon zo is .

ik wil dit niet maar wil ook onze relatie niet verbreken voor wat commentaar op social media, we hebben plezier samen en houden van elkaar .
En misschien moet ik gewoon aanvaarden dat hij zo flirterig is ?
Wat is jullie mening ?
Je vriend doet dit al langer en is een sneue viezerik.
Met zijn hartjes sturen en massages willen geven.
Je kiest er zelf voor om bij deze loser te blijven.
Jammer dat je niet meer komt reageren. Tot over een aantal maanden maar weer, met een nieuwe topic over hetzelfde onderwerp.
chocolol schreef:
24-05-2020 02:15
Jammer dat je niet meer komt reageren. Tot over een aantal maanden maar weer, met een nieuwe topic over hetzelfde onderwerp.
niet reageren... Ik heb geen tijd en zin om voortdurend op viva te kijken hoor.....
hopeloosverliefd321 schreef:
25-05-2020 09:08
niet reageren... Ik heb geen tijd en zin om voortdurend op viva te kijken hoor.....
regeer even inhoudelijk dan
heb je hem al gedumpt?
neen.
Ten eerste zijn reacties als 'mag ik je minnaar zijn' niet heel gepast. Zowel naar jou als de betreffende dame getuigt het niet van heel veel respect.
Het is allemaal net een brug te ver.

Daarnaast ben ik zelf van een mening dat een volwassen kerel niet continu hoort te reageren op social media posts van vrouwen. Het komt hijgerig en wanhopig over (ook al beweert hij hoog en laag dat er niets speelt) en is nog eens een gigantische tijdsverspilling bovendien.

Tuurlijk, een 'like' op een leuke foto of een grappig commentaar af en toe zijn prima. Maar post na post? Heeft je vriend niet wat beters te doen? Cursussen doen om z'n loopbaan Corona-proof te maken? Ik zeg maar wat.
WeBey schreef:
25-05-2020 10:41
Ten eerste zijn reacties als 'mag ik je minnaar zijn' niet heel gepast. Zowel naar jou als de betreffende dame getuigt het niet van heel veel respect.
Het is allemaal net een brug te ver.

Daarnaast ben ik zelf van een mening dat een volwassen kerel niet continu hoort te reageren op social media posts van vrouwen. Het komt hijgerig en wanhopig over (ook al beweert hij hoog en laag dat er niets speelt) en is nog eens een gigantische tijdsverspilling bovendien.

Tuurlijk, een 'like' op een leuke foto of een grappig commentaar af en toe zijn prima. Maar post na post? Heeft je vriend niet wat beters te doen? Cursussen doen om z'n loopbaan Corona-proof te maken? Ik zeg maar wat.
Ben ik het met je eens..

TO, zelf helaas ervaring met lange afstands (toen nog vriend) die meiden in zijn Facebook lijst heeft waar hij werkelijk elke foto van likede (ook best wel verhullende en provocatieve foto's). Het steekte wel, maar ik zei er niks van, een like stelt ook niet veel voor (hij deed dit zelfs toen we op een romantic gethaway waren...even rusten op bed na een halve dag sighteeing, ieder van ons op ons smartphone de socials checken en hij andere vrouwen liken..ik zocht er niet al teveel achter, hij is gewoon zo iemand die op Facebook leeft...hij kan uren thuiszitten en dan alleen scrollen en scrollen op Facebook)... Maar toen kwam ik erachter dat hij (digitaal/virtueel) vreemd ging (ik betrapte hem op een story van een van die vrouwen...een screenshot van hun halfnaakt video bellen...)...
En, op een dame reageren "date me" en mij intussen de hele tijd dm'en...
Nou is het zo dat we niet alles op Social Media moeten interperteren, maar flirterige reacties op foto's (en gewone posts) is gewoon een rode vlag...
Een tijd terug schreef hij bij een foto een heel knappe jonge dame die we kennen van op reis: you can make every place looking beautiful

Volgens hem is dit gewoon een compliment, hij begrijpt niet dat ik mij eraan stoor ...
25-05-2020 15:00
Een tijd terug schreef hij bij een foto een heel knappe jonge dame die we kennen van op reis: you can make every place looking beautiful

Volgens hem is dit gewoon een compliment, hij begrijpt niet dat ik mij eraan stoor ...
tja, jij blijft bij hem hoor

Je kunt hier je gelijk willen halen, of hem dumpen
Waar denk je, dat je gelukkiger van wordt??
25-05-2020 15:00

Ok
En nu?
Tis een ouwe viezerik
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
25-05-2020 15:19
Tis een ouwe viezerik
Hij is heel atletisch gebouwd, sport enorm veel, heeft heel mooie donkere ogen, donker haar, en heeft een heel vlotte manier , is heel sociaal.
De vrouwen vallen in bosjes voor hem, hij straalt iets uit naar vrouwen waardoor ze hem het geflirt niet kwalijk nemen maar zich erdoor aangetrokken voelen. Mocht een andere man dit doen, blokkeren ze hem op social media maar van hem vinden ze het leuk, ze kijken ook naar hem op .

Dat zijn de woorden van een vriendin van me waar ik mijn hart bij uitstortte (hij flirt niet met haar voor alle duidelijkheid)
25-05-2020 15:25
Hij is heel atletisch gebouwd, sport enorm veel, heeft heel mooie donkere ogen, donker haar, en heeft een heel vlotte manier , is heel sociaal.
De vrouwen vallen in bosjes voor hem, hij straalt iets uit naar vrouwen waardoor ze hem het geflirt niet kwalijk nemen maar zich erdoor aangetrokken voelen. Mocht een andere man dit doen, blokkeren ze hem op social media maar van hem vinden ze het leuk, ze kijken ook naar hem op .

Dat zijn de woorden van een vriendin van me waar ik mijn hart bij uitstortte (hij flirt niet met haar voor alle duidelijkheid)
ohhhh en hij is met jouuuuu
mazzelaar

ik snap wel waarom, jij vereerd hem, bij jou komt hij overal mee weg en kan hij de geile prins uithangen

Desalniettemin, als jij het geen fijn gedrag vindt, waarom zou je dan blijven? Al is mijn vriend 's werelds knapste man, als hij gaat lopen flirsten met andere vrouwen en dat soort berichtjes gaat plaatsen, is het voor mij gewoon een viezerik hoor. Blijkbaar is de leukigheid van jouw vriend maar skin deep.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
My baby's better than you
He's got the fire and he walks with fame
He's got the fire and he talks with fame
His Bonnie on the side, Bonnie on the side
Makes me so sad, girl
Zegt hij dit soort dingen tegen leeftijdsgenoten of tegen jongere dames?

Ik vind het sneu gedrag. Hij snapt heus wel dat jij je hier niet prettig bij voelt (ik neem aan dat hij niet achterlijk is), maar vindt dat niet belangrijk genoeg om ermee te stoppen.

En nu?

Als ze hem echt zo leuk vonden zouden ze er wel op ingaan.
En als ze er op zijn avances ingaan, heb je een vreemdgaande man, dat wil je ook niet toch?
menta wijzigde dit bericht op 25-05-2020 16:28
6.17% gewijzigd
Pinaco schreef:
25-05-2020 15:33
Zegt hij dit soort dingen tegen leeftijdsgenoten of tegen jongere dames?

Tegen alle dames eigenlijk van alle leeftijden. Ook tegen de minder knappe dames .
Maar de laatste tijd vooral tegen twee heel jonge knappe dames .
stellar schreef:
20-05-2020 17:22
:woa:
Is 50 het nieuwe 15?
Whahaha
menta schreef:
25-05-2020 15:49
Als ze hem echt zo leuk vonden zouden ze er wel op ingaan.
Wie weet gebeurt dat ook niet .... ik word paranoia .

He gatver. Je komt erg statusgeil over zo. Want als de andere vrouwtjes tegen hem op kijken, nou dan heb je een vangst hoor. Als zo'n kerel dat bij mij zou doen en zo'n houding aan zou nemen zoals jij het hier beschrijft, ren ik heel snel weg. Ik ben allergisch voor grote ego's en zelfverheerlijkende mannen. Alleen al bij het lezen hiervan, gaan mijn nekharen overeind.
25-05-2020 15:56
Tegen alle dames eigenlijk van alle leeftijden. Ook tegen de minder knappe dames .
Bah mijn ex ook.. tegen knappe en minder knappe dames (ik werd er vreselijk onzeker van), meiden van 22 eentje van19 zelfs (dat vond ik storend want hij is 37), transvrouwen, vrouw van 50 (die een dochter heeft in de leeftijden van de meiden die hij "likede") en vooral vrouwen in piepkleine bikini's en bijna naakte vrouwen (bij sommige foto's snapte ik niet dat ze die mochten plaatsen van Facebook).
Hij reageerde Linda (we weten allemaal wat dat betekend) of met zo'n smiley met hartoogjes of een sticker van een figuur die een hart vasthoudt... hij werd mijn ex toen hij "ik wil je daten" reageerde op de vrouw van 50 (terwijl ik een ticket heb om naar hem toe te gaan) zie mijn topic hierover...
25-05-2020 15:56
En nu?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven