reacties op social media

19-05-2020 11:12 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn vriend , waarmee ik al een 8tal jaar samen ben en woon, kan het niet laten via social media 'flirterige' reacties te schrijven op posts van dames.

bv bij een vriendin van hem die hij al jaaaren kent, schreef hij een tijd terug bij een foto van haar: Heel mooi, mag ik je minnaar zijn, met een reeks smileys bij.

Ook bij een andere kennis van hem, een heel knappe , jonge dame , schrijft hij altijd niet mis te verstaan commentaar, zoals; ik verdrink in je ogen, of jij kan elke omgeving mooi maken.

ik erger me enorm en voel ook wat jaloersheid, maar hij blijft volhouden dat dit niets betekent en dat hij gewoon zo is .

ik wil dit niet maar wil ook onze relatie niet verbreken voor wat commentaar op social media, we hebben plezier samen en houden van elkaar .
En misschien moet ik gewoon aanvaarden dat hij zo flirterig is ?
Wat is jullie mening ?
hopeloosverliefd321 schreef:
19-05-2020 11:57
[..] In real life zou hij nooit zo'n dingen durven uitspreken tegen vrouwen. Maar op social media...
Nee hij gaat er alleen mee naar bed. Of hebben we het nu niet over de man waarmee je een affaire had?

10-2018 was je nog getrouwd, 01-2019 klaagde je dat je nieuwe vriend (ik neem aan de man waarmee je een affaire had?) al flirtte met andere vrouwen. Of hebben we het inmiddels over een andere man?

Hoe dan ook, welk scenario het ook is, ik zou toch maar is achter je oren krabben...
D0ris schreef:
19-05-2020 12:41
Nee hij gaat er alleen mee naar bed. Of hebben we het nu niet over de man waarmee je een affaire had?

10-2018 was je nog getrouwd, 01-2019 klaagde je dat je nieuwe vriend (ik neem aan de man waarmee je een affaire had?) al flirtte met andere vrouwen. Of hebben we het inmiddels over een andere man?

Hoe dan ook, welk scenario het ook is, ik zou toch maar is achter je oren krabben...

ik ben nog steeds bij mijn man (8 jaar nu ongeveer )
Lekker scheiden, dit slaat toch nergens op. En je gaat zelf ook vreemd. Het is gewoon op.
Ieuw. Hij klinkt als een van die viespeuken die onder je vakantie-foto-in-korte-broek-met-bikinitop-aan-vissend-op-een-boot van die comments schrijft waar je je gewoon zwaar ongemakkelijk bij voelt
-
hij komt er wel altijd mee weg, en daarmee bedoel ik eigenlijk dat de vrouwen het hem niet kwalijk nemen, integendeel, die voelen zich echt gecharmeerd, reageren er zelf ook terug op met hartjes en een knipoog
Hij komt ermee weg, omdat jij het toestaat.
19-05-2020 12:58
hij komt er wel altijd mee weg, en daarmee bedoel ik eigenlijk dat de vrouwen het hem niet kwalijk nemen, integendeel, die voelen zich echt gecharmeerd, reageren er zelf ook terug op met hartjes en een knipoog
Wat moeten ze dan reageren? 'ieuw viespeuk laat me met rust'?

Ik ben weg hier, heb je geloept, jullie hele 'relatie' hangt van ellende aan elkaar. Succes
-
Dit is nota bene dus te lezen door anderen. Daarmee zet hij zichzelf en jullie relatie te kijk. Als hij niet snapt dat dit niet kan, dan mankeert er echt iets aan hem en ik zou niet met zo iemand een relatie willen hebben. Als hij dat wel snapt en het toch doet, dan zou ik ook niet met zo iemand een relatie willen hebben.

Maar het is jouw relatie, jouw leven.

ik wil dit niet maar wil ook onze relatie niet verbreken voor wat commentaar op social media, we hebben plezier samen en houden van elkaar .

Anderhalf jaar geleden wilde je nog zo snel mogelijk van hem af
19-05-2020 12:58
Nou helemaal top dan toch, lekker bij hem blijven.
stellar schreef:
19-05-2020 14:24
Nou helemaal top dan toch, lekker bij hem blijven.
Ik bedoel niet dat ik het leuk vind , ik bedoel dat de vrouwen het leuk vinden en dit niet genant vinden . Hun reacties op zijn opmerkingen moedigen hem precies nog aan .
19-05-2020 11:12
Wat is jullie mening ?

Ik vind het een grote afknapper.

Jij bent al 8 jaar met hem, dus jij zal het wel niet zo erg vinden. En als je dat wel vindt, dan moet je jezelf maar eens afvragen waarom je dit accepteert. Nu maak je hier alweer een topic over. Je weet dat je niet per se in een relatie hoeft te zitten he? Alleen kun je ook gelukkig zijn.
19-05-2020 14:48
Ik bedoel niet dat ik het leuk vind , ik bedoel dat de vrouwen het leuk vinden en dit niet genant vinden . Hun reacties op zijn opmerkingen moedigen hem precies nog aan .
het ligt niet aan de vrouwen
het ligt aan hem

jij vergoelijkt zijn gedrag
Social media is het virtuele openbare leven. Net zo min als ik voor lul gezet wil worden als mijn partner in de kroeg of in de supermarkt avances zou maken, accepteer ik gekwijl op de tijdlijn of bij berichten van andere dames. Puberaal en tenenkrommend gênant gedrag vind ik het.
Ah, ook even geloept. Het gaat al een hele tijd zo maar je blijft bij hem (ondanks je affaire/verliefdheid) dus gewoon blijven slikken dan maar.
Ga je hier je berichten ook weer weghalen?
:sarcastic: wauw.
19-05-2020 14:48
Jij ook, want je doet er niets mee. Wie zwijgt, stemt toe in dit geval.
En TO, heb je iets aan de reacties?
Even geloept. Hier heb ik de kracht niet meer voor :bonk:
Vreemd gedrag, maar ik zie berichten uit 2019 dat het ook al niet fijn ging tussen jullie.
Dus jij bent zelf vreemdgegaan en vind dat je dan nu het recht hebt om te klagen dat hij flirterig reageert op andere vrouwen via social media? Daar is een mooi woord voor: karma.
En dit zijn dan 50+-ers. :bonk:
Dan zou je toch beter moeten weten

Wat een sneu volk, to en haar vent
Frankly my dear, I don"t give a damn
Nou lekker dan. Hij zet je publiekelijk voor lul. Hij neemt de relatie met jou niet zo serieus blijkbaar en hij vindt het dus ook nog leuk om dat in het openbaar te laten zien. Daar zou ik voornamelijk over vallen en zo'n kerel moet je niet willen. Bah.
calvijn1 schreef:
20-05-2020 15:34
En dit zijn dan 50+-ers. :bonk:
Dan zou je toch beter moeten weten

Wat een sneu volk, to en haar vent
:woa:
Is 50 het nieuwe 15?
stellar schreef:
20-05-2020 17:22
:woa:
Is 50 het nieuwe 15?
Blijkbaar :jump:

Zij is 53 en hij 50 (loepje)
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven