Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zaterdag 25 april 2009 om 20:57
zaterdag 25 april 2009 om 21:44
Hallooo...
Hier nog een bankhanger!!
Visite is net de deur uit. Lola heeft gewoon een gloednieuwe kattenbak gekregen, een lief halsbandje, nieuwe speeltjes en voerbakjes!!! Ik had nu allemaal spulletjes te leen. Mijn zusje heeft ook de oude krabpaal van haar katten aan Lola gegeven. Ze is er erg blij mee.
@Erykah: Stap ze!
@Vleer: Tot gauw!
Bankhangende dames, willen jullie een roseetje???
Hier nog een bankhanger!!
Visite is net de deur uit. Lola heeft gewoon een gloednieuwe kattenbak gekregen, een lief halsbandje, nieuwe speeltjes en voerbakjes!!! Ik had nu allemaal spulletjes te leen. Mijn zusje heeft ook de oude krabpaal van haar katten aan Lola gegeven. Ze is er erg blij mee.
@Erykah: Stap ze!
@Vleer: Tot gauw!
Bankhangende dames, willen jullie een roseetje???
zaterdag 25 april 2009 om 22:08
zaterdag 25 april 2009 om 23:24
Trusten Indi!
En Vleer is weer in the air!!!!!!
Ik ga zo ook naar bed, heb net even bij de buren aangebeld of ze de muziek wat zachter willen zetten. Mn glazen trillen mee op het aanrecht van de bas! Omdat het veel vaker gebeurd word ik er echt schijtziek van, maar het bezoek van de buurman was heel vriendelijk en mn glazen staan weer stil.
En Vleer is weer in the air!!!!!!
Ik ga zo ook naar bed, heb net even bij de buren aangebeld of ze de muziek wat zachter willen zetten. Mn glazen trillen mee op het aanrecht van de bas! Omdat het veel vaker gebeurd word ik er echt schijtziek van, maar het bezoek van de buurman was heel vriendelijk en mn glazen staan weer stil.
zondag 26 april 2009 om 00:03
Zo hallotjes!!
Indi...wat een super lieve foto van Lola! En gezellig dat je gaat stappen met Koninginnedag! Leuk! Hoe was je bankhangavond??
Pop...Hoe was jouw avondje? Uiteindelijk nog lang last gehad van de muziek? Welke voetbalwedstrijd ga je? Bekend of onbekend?
Erykah...Hoe was je stapavondje? Genoten? Gedanst en Sjanst?
Vleer...Fijn dat je laptoppie het weer doet. Hoe was het verder met LRM??
Xen...Hoe was jouw avondje? Uiteindelijk je broer nog wel thuis tijdens de 2de poging?
Verder
Ik heb weer een hele leuke dag gehad met GZM/PV
Huisje wordt leuk....cadeautje gegeven, hele leuke kaarzen op een mooi plateau (al zeg ik het zelf) Verder de stad ingeweest, dingetjes voor huisje van hem gekocht en lekker gelunched. Nog lief geweest daar want meisje gaf mij 10 euro teveel terug en dus netjes teruggegeven. Verder gewoon lekker gerelaxed!
Ja ja ja lieve forummensen...Ik heb vlinders!
Indi...wat een super lieve foto van Lola! En gezellig dat je gaat stappen met Koninginnedag! Leuk! Hoe was je bankhangavond??
Pop...Hoe was jouw avondje? Uiteindelijk nog lang last gehad van de muziek? Welke voetbalwedstrijd ga je? Bekend of onbekend?
Erykah...Hoe was je stapavondje? Genoten? Gedanst en Sjanst?
Vleer...Fijn dat je laptoppie het weer doet. Hoe was het verder met LRM??
Xen...Hoe was jouw avondje? Uiteindelijk je broer nog wel thuis tijdens de 2de poging?
Verder
Ik heb weer een hele leuke dag gehad met GZM/PV
Huisje wordt leuk....cadeautje gegeven, hele leuke kaarzen op een mooi plateau (al zeg ik het zelf) Verder de stad ingeweest, dingetjes voor huisje van hem gekocht en lekker gelunched. Nog lief geweest daar want meisje gaf mij 10 euro teveel terug en dus netjes teruggegeven. Verder gewoon lekker gerelaxed!
Ja ja ja lieve forummensen...Ik heb vlinders!

zondag 26 april 2009 om 10:06
Goeiemorgen!
@WM : Klinkt als een hele leuke dag! Was PV blij met de kaarsen??
@Pop: Irritant zeg van die buren. Gelukkig komt het hier zelden voor. Helaas heeft de onderbuurman hier zoveel post in zijn brievenbus dat dat ding vanzelf open gaat en de post door het hele trappenhuis ligt Hij is al een keer aan zijn jasje getrokken door de VVE, maar ik geloof dat ik nu alles ga verzamelen en in een tasje aan zijn deurklink ga hangen..
@MP: Lekkere bankhangavond gehad?
@Vleer: Wat fijn dat je laptop al weer klaar is!! Dat heeft ie snel gefixt
Ik ben gisteren echt als een blok in slaap gevallen. Straks een verjaardag, maar ik denk dat ik lekker weer naar huis ga vanavond...Vind het een beetje vervelend om Lola nu al een nacht alleen te laten thuis..
Zo en nu ga ik eens een lekker ontbijtje maken..heb trek
@WM : Klinkt als een hele leuke dag! Was PV blij met de kaarsen??
@Pop: Irritant zeg van die buren. Gelukkig komt het hier zelden voor. Helaas heeft de onderbuurman hier zoveel post in zijn brievenbus dat dat ding vanzelf open gaat en de post door het hele trappenhuis ligt Hij is al een keer aan zijn jasje getrokken door de VVE, maar ik geloof dat ik nu alles ga verzamelen en in een tasje aan zijn deurklink ga hangen..
@MP: Lekkere bankhangavond gehad?
@Vleer: Wat fijn dat je laptop al weer klaar is!! Dat heeft ie snel gefixt
Ik ben gisteren echt als een blok in slaap gevallen. Straks een verjaardag, maar ik denk dat ik lekker weer naar huis ga vanavond...Vind het een beetje vervelend om Lola nu al een nacht alleen te laten thuis..
Zo en nu ga ik eens een lekker ontbijtje maken..heb trek

zondag 26 april 2009 om 10:10
Ik heb de bank niet veel gezien Indi, ben om kwart voor tien met de jongens mee naar bed gegaan! Lange nacht gemaakt, ook wel eens lekker.
Die post trouwens: kan je niet een doos onder de brievenbussen zetten met al zijn brieven erin? Als jij het nou in een tasje aan zijn deur gaat hangen hoeft ie helemaal geen moeite meer te doen! Komt het oud papier een keer langs kan die doos in één keer mee.
Die post trouwens: kan je niet een doos onder de brievenbussen zetten met al zijn brieven erin? Als jij het nou in een tasje aan zijn deur gaat hangen hoeft ie helemaal geen moeite meer te doen! Komt het oud papier een keer langs kan die doos in één keer mee.