checken

21-05-2020 20:12 799 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey forummers :)

ik check regelmatig de telefoon van mijn 16-jarige dochter om te kijken hoe het met haar gaat maar nu heeft zij een wachtwoord op haar telefoon staan, ik wil haar telefoon innemen tot ze dat wachtwoord verteld, hoe ga ik dit vertellen aan mijn dochter?
Rektmylife123 schreef:
22-05-2020 21:06
Ik ben serieus geinteresseerd, als hij mij weet te overtuigen.
Dat ben je niet met je idiote opmerking vlak daarboven. Dat je van je kinderen houdt en ze soms aandacht geeft.
Ga toch offline joh.
Rektmylife123 schreef:
22-05-2020 21:11
De tv heeft niks met dit topic te maken...
Je zit hier al de hele dag. En ik zie je nog niet snel verdwijnen vanavond.
Doreia* schreef:
22-05-2020 21:13
Je zit hier al de hele dag. En ik zie je nog niet snel verdwijnen vanavond.
Het is toch lullig als ik 48 uur afwezig ben en op niemand reageer?
Rektmylife123 schreef:
22-05-2020 20:41
Omdat mijn dochter een paar incidenten had een paar jaar geleden zoals eerder vermeld in het topic en omdat meisjes kwetsbaarder zijn voor pedofielen op internet.
Wat voor incidenten dan precies?
Rektmylife123 schreef:
22-05-2020 21:02
Ik ga het serieus lezen.
Laat maar...
anoniem_8114 wijzigde dit bericht op 22-05-2020 21:27
82.54% gewijzigd
Rektmylife123 schreef:
22-05-2020 21:10
Ze was 4 maanden geleden blij dat ik haar restricties gaf. Dit was wat ze ongeveer zei: ''Ik ben stiekem wel blij dat u me niet naar dat feestje laat gaan omdat ik eigenlijk niet echt dol ben op feestjes, maar ja, mijn vriendinnen gingen ook, nu kan ik tenminste zeggen dat ik niet mocht van u''
OMG, ze zegt ook nog u tegen je.
Nou ja, dat was te verwachten.

En ze durft dus ook bij haar vriendinnen niet voor haar mening uit te komen. Dat komt er nou van.
solomio wijzigde dit bericht op 22-05-2020 21:17
10.13% gewijzigd
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Nou ik ben klaar met dit topic doei to succes met trollen of succes met je eenzame leven zonder contact met kinderen later
anoniem_396093 wijzigde dit bericht op 22-05-2020 21:18
36.31% gewijzigd
m-april schreef:
22-05-2020 21:15
Wat voor incidenten dan precies?
Vreemde mensen die contact zoeken en seksueel getinte opmerkingen maakten
Solomio schreef:
Ja anders gaat TO haar dagboek lezen, voor straf. Of zo.
Rektmylife123 schreef:
22-05-2020 21:10
Ze was 4 maanden geleden blij dat ik haar restricties gaf. Dit was wat ze ongeveer zei: ''Ik ben stiekem wel blij dat u me niet naar dat feestje laat gaan omdat ik eigenlijk niet echt dol ben op feestjes, maar ja, mijn vriendinnen gingen ook, nu kan ik tenminste zeggen dat ik niet mocht van u''
Hoe zou dat nou komen, dat je dochter niet haar eigen mening durft te geven in een gesprek met vriendinnen?
Je zou bijna denken dat ze niet geleerd heeft om voor zichzelf na te denken en op te komen. Dat ze altijd maar doet wat haar door anderen gezegd wordt dat ze moet doen.
O, wacht....
Rektmylife123 schreef:
22-05-2020 21:16
Vreemde mensen die contact zoeken en seksueel getinte opmerkingen maakten
Neuken?
Mijn 16 jarige komt net binnen, alleen op de fiets naar de manege geweest en dat in een gemeente waar regelmatig steekpartijen zijn en ze langs het bos moet fietsen waar jaren terug Sherida onder de grond gevonden is... wat een ontaarde moeder ben ik eigenlijk.
Such a beautiful place to be with Friends.
Rektmylife123 schreef:
22-05-2020 21:14
Weet je wat het is? Dat zouden we hier niet lullig vinden.
Maar nu je zo in dit topic bezig bent heeft je dochter kans om onder je toeziend oog vandaan te komen.
benmamma schreef:
22-05-2020 20:59
Ik wil hier serieus op antwoorden als jij het serieus wilt lezen. Zeg maar
Niet doen hoor. Geen persoonlijke dingen aan dit soort mafkezen vertellen. Het helpt niet, of het nu nep is of echt.
LoveDobby schreef:
22-05-2020 21:17
Mijn 16 jarige komt net binnen, alleen op de fiets naar de manege geweest en dat in een gemeente waar regelmatig steekpartijen zijn en ze langs het bos moet fietsen waar jaren terug Sherida onder de grond gevonden is... wat een ontaarde moeder ben ik eigenlijk.
Wel ff haar foon checken hè.

David Dunning
benmamma schreef:
[...]
Vervelend dat je bijna zelfmoord pleegde wegens te strenge ouders.

Ik hoop voor je dat je weer een goed leven hebt.

Ik heb voortaan besloten dat ze iedere vrijdag een drankje mag drinken met haar vriendinnen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-05-2020 10:22
Reden: Quote door forummer verwijderd
65.59% gewijzigd
Lady*Voldemort schreef:
22-05-2020 21:17
Neuken?
:HA:
Solomio schreef:

En ze durft dus ook bij haar vriendinnen niet voor haar mening uit te komen. Dat komt er nou van.
Ja, ik heb haar ook beleefdheid bijgebracht.
Rektmylife123 schreef:
22-05-2020 21:14
Lekker pizza bestellen en ondertussen netjes iedereen op de kast jagen beantwoorden met een stelligheid die niet past bij je openingspost. Je hebt haar onder controle, dus je hoefde geen topic te openen. Behalve om :popcorn: :popcorn: :rofl: :HA:
Ik krijg echt al de kriebels van de naam van dit topic.... Bah! Toen ik 16 was en mijn internet echt nog wel nieuw was voor mijn ouders hadden ze dit bij mij niet hoeven doen. Ik heb heus wel stiekem met jongens gechat en zelfs met 1 afgesproken, en hoe? Met mijn moeder er bij. Omdat alles open en bespreekbaar was en ik dus niet bang hoefde te zijn dat ze mij alles af zou pakken. Ze is gewoon met me mee gegaan en bleek een hele aardige jongen, precies zoals hij zei dat hij was. Maar wat was er gebeurd als mijn moeder alles zo strak had getrokken?

1. Ik had inderdaad een andere telefoon genomen. Genoeg (rijke) vriendinnetjes die ergens nog wel een oude telefoon hebben liggen die je mag gebruiken.
2. Ik had stiekem afgesproken zonder de veiligheid van mijn moeder er bij.

Ik denk dat het voor jou tijd is om te leren loslaten. Vertrouw op je opvoeding. Hoe meer je haar gaat verbieden en afnemen hoe meer ze er naar gaat verlangen. Arm kind.
Rektmylife123 schreef:
22-05-2020 21:18
Vervelend dat je bijna zelfmoord pleegde wegens te strenge ouders.

Ik hoop voor je dat je weer een goed leven hebt.

Ik heb voortaan besloten dat ze iedere vrijdag een drankje mag drinken met haar vriendinnen.
Gotskolere.
Rektmylife123 schreef:
22-05-2020 20:37
Misschien een contract opstellen met haar dat ze mij iedere 2 maanden bezoekt, zonder dat te ondertekenen mag ze niet op haarzelf wonen.

:rofl:

Hoe is het weer in Noorwegen? Ligt er nog sneeuw rondom Tromsø?
Ik geef haar de kans...

En het is persoonlijk, zeker, want het is 100% waar wat ik schrijf.

En verspilde energie.. Zeer reeele kans, dat weet ik.
En wie weet verwijder ik het zo
Rektmylife123 schreef:
22-05-2020 21:19
Ja, ik heb haar ook beleefdheid bijgebracht.
Beleefdheid betekent dat je op een nette manier je mening kunt brengen, niet dat je je mening niet durft te uiten.

David Dunning
Solomio schreef:
22-05-2020 21:18
Wel ff haar foon checken hè.
Da’s makkelijk we hebben hier allemaal dezelfde toegangscode, we vertrouwen elkaar namelijk.
Such a beautiful place to be with Friends.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven